- Waardering
- 1.339
Had ik gisterochtend al gedaan...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wil je een eerlijk antwoord, of een goed verhaal?Hallo, hallo, hoe gaat het met het cutten? En kan je al wat zien of ben ik te voorbarig, na de vakantie
En bevalt dit schema je goed? of moet je binnenkort weer van schema veranderen
zo genoeg gevraagdgroetjes

Eerlijk: het gaat matig.
Doe m'n trainingen, eet volgens schema en heb er op dit moment eigenlijk helemaal geen zin meer in. Trainingsschema ben ik ook zat, eten is een uitdaging.
Ben je te streng voor jezelf geweest?
. En als er een trots is dan is het stuitertje wel
En als er iemand trots mag zijn op behaalde resultaten, dan ben jij het. Natuurlijk wil je meer en meer, maar in je progressie kom je natuurlijk vroeg of laat drempels tegen. Even de touwtjes laten vieren lijkt mij ook een goede oplossing. Die schema zullen heel goed zijn, maar mentaal is het wel een verplichting die je tegen kan gaan werken. Naja, het komt wel goed Dwarfje. 
Die momenten waarop je echt getest wordt. Heb je het of heb je het niet..Eerlijk: het gaat matig.
Doe m'n trainingen, eet volgens schema en heb er op dit moment eigenlijk helemaal geen zin meer in. Trainingsschema ben ik ook zat, eten is een uitdaging.

Die momenten waarop je echt getest wordt. Heb je het of heb je het niet..
HEB JE HET OF HEB JE HET NIET DWARVIE?!![]()

Ik stuur mijn prothese wel naar je op met Tnt, kan je jezelf een schop onder je kont geven.Ik heb 't! Stevig de balen that is...
Kom me maar een schop onder m'n kont geven ofzo...![]()
Ik stuur mijn prothese wel naar je op met Tnt, kan je jezelf een schop onder je kont geven.

Ik heb 't! Stevig de balen that is...
Kom me maar een schop onder m'n kont geven ofzo...![]()