AndroidHealthClinic

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Hallo, hallo:wave:, hoe gaat het met het cutten? En kan je al wat zien of ben ik te voorbarig, na de vakantie:rolleyes:
En bevalt dit schema je goed? of moet je binnenkort weer van schema veranderen???
zo genoeg gevraagd:D groetjes

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.863
Hallo, hallo:wave:, hoe gaat het met het cutten? En kan je al wat zien of ben ik te voorbarig, na de vakantie:rolleyes:
En bevalt dit schema je goed? of moet je binnenkort weer van schema veranderen???
zo genoeg gevraagd:D groetjes
Wil je een eerlijk antwoord, of een goed verhaal?
:rolleyes:

:o

Hallo we moeten eerlijk door het leven!!!
Ik kan het best aan:D, kan jij het;)???

• #7.866
Eerlijk: het gaat matig.
Doe m'n trainingen, eet volgens schema en heb er op dit moment eigenlijk helemaal geen zin meer in. Trainingsschema ben ik ook zat, eten is een uitdaging.

Dat zijn die momenten waarop je moet doorbijten en wat het kaf van het koren scheid. Scheidt. Scheit.

Doe m'n trainingen, eet volgens schema en heb er op dit moment eigenlijk helemaal geen zin meer in. Trainingsschema ben ik ook zat, eten is een uitdaging.

Zo dat is balen, hoe komt dat??? Ben je te streng voor jezelf geweest?
Misschien moet je even de touwtjes laten vieren, zodat het weer leuker gaat worden. Je kan er ook wat langer over doen?

Heb je er al over gesproken met je begeleider?

Je gaat juist heel goed, en ik denk dat je het zeker kan:D. En als er een trots is dan is het stuitertje wel:bow:

En als er een trots is dan is het stuitertje wel:bow:

+1
Het is belangrijk om regelmatig te kijken naar wat je al bereikt hebt, en daar dankbaar voor te zijn. :) En als er iemand trots mag zijn op behaalde resultaten, dan ben jij het. Natuurlijk wil je meer en meer, maar in je progressie kom je natuurlijk vroeg of laat drempels tegen. Even de touwtjes laten vieren lijkt mij ook een goede oplossing. Die schema zullen heel goed zijn, maar mentaal is het wel een verplichting die je tegen kan gaan werken. Naja, het komt wel goed Dwarfje. :kiss:

• #7.870
Heb Maaike gemaild. Enige échte gave training was die van afgelopen zaterdag: bootcamptraining van Gisa. Compleet het onderste uit de kan halen. Maar dat soort training gaat niet meevallen ben ik bang - heb geen sportschool waar dat gegeven wordt.

Die momenten waarop je echt getest wordt. Heb je het of heb je het niet..
HEB JE HET OF HEB JE HET NIET DWARVIE?! :mad:

Een schop kost 10 euro, vast binden 15, je slaan met een zweep 30 en als je wat dirtie talk wild word het helemaal duur.

• #7.877
Nee! :eek: Niet de hamer!

Hahah, deal!! :D

• #7.880
Laat die prothese maar zitten, ik stuur 't zakje zo wel op. ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven