Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thnx. Zo zonder safety's of spotter best spannend

Enige wat ontbreekt is motivatie, die is nog steeds een beetje zoek.Is er iets mis met jou training wat ik niet kan ontdekken meid![]()
True.Goedemorgen, volgens mij gaat het allemaal niet zo beroerd toch?
Je bent fanatiek en erg goed bezig maar soms moet je ook even een stapje terug kunnen nemen en rusten anders wordt het moeilijk.

lees dat het even iets minder met trainen gaat, jammer/vervelend voor je! Maar je moet maar zo zien, we zijn geen machines die altijd fysiek en mentaal 100 procent kunnen draaien .. binnenkort heb je de focus/zin weer, geloof ik zeker
)hee DWlees dat het even iets minder met trainen gaat, jammer/vervelend voor je! Maar je moet maar zo zien, we zijn geen machines die altijd fysiek en mentaal 100 procent kunnen draaien .. binnenkort heb je de focus/zin weer, geloof ik zeker
je bent iig een motivatie/inspiratie voor ons allen hier![]()
(hoop dat je m'n blabla-verhaal een beetje kan volgen)

So true!hee DWlees dat het even iets minder met trainen gaat, jammer/vervelend voor je! Maar je moet maar zo zien, we zijn geen machines die altijd fysiek en mentaal 100 procent kunnen draaien .. binnenkort heb je de focus/zin weer, geloof ik zeker
je bent iig een motivatie/inspiratie voor ons allen hier![]()
(hoop dat je m'n blabla-verhaal een beetje kan volgen)