XXL Nutrition

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Mooie full squat :D

Is er iets mis met jou training wat ik niet kan ontdekken meid???

Goedemorgen, volgens mij gaat het allemaal niet zo beroerd toch?
Je bent fanatiek en erg goed bezig maar soms moet je ook even een stapje terug kunnen nemen en rusten anders wordt het moeilijk.

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.905
Thnx. Zo zonder safety's of spotter best spannend ;)
Is er iets mis met jou training wat ik niet kan ontdekken meid???
Enige wat ontbreekt is motivatie, die is nog steeds een beetje zoek.
Goedemorgen, volgens mij gaat het allemaal niet zo beroerd toch?
Je bent fanatiek en erg goed bezig maar soms moet je ook even een stapje terug kunnen nemen en rusten anders wordt het moeilijk.
True.
Moet even de 'zin' terug hebben, en het zou ook handig zijn om op locatie (gedoe met hotels enzo) maaltijden kant en klaar uit de supermarkt te kunnen vissen. Uit eten gaan heb ik al afgeschreven ;)

hee DW :) lees dat het even iets minder met trainen gaat, jammer/vervelend voor je! Maar je moet maar zo zien, we zijn geen machines die altijd fysiek en mentaal 100 procent kunnen draaien .. binnenkort heb je de focus/zin weer, geloof ik zeker

je bent iig een motivatie/inspiratie voor ons allen hier :)

(hoop dat je m'n blabla-verhaal een beetje kan volgen :P)

• #7.907
DW gaat vanavond (geheel buiten schema om) benen, rug en schouders trainen.
Raar maar waar: o.a. backsquats. Parallel. Kijken of ik een PR kan zetten en doelstelling halen.

---------- Toegevoegd om 11:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:23 ----------

hee DW :) lees dat het even iets minder met trainen gaat, jammer/vervelend voor je! Maar je moet maar zo zien, we zijn geen machines die altijd fysiek en mentaal 100 procent kunnen draaien .. binnenkort heb je de focus/zin weer, geloof ik zeker

Da's toevallig! Ik zit net te typen dat ik wel zin heb in een "eigen" training vanavond! Er moet maar eens een doelstelling gehaald worden :cool:

succes :D

• #7.909
Thnx!

So true! :thumbs:

Motivatie is net als vrouwen in mijn leven, het komt en gaat:)

nice squatties dwarfje
jammer van die 100 kilo rackpulls
mischien moet je eens wat benchdips proberen op pylo push ups

• #7.914
Benchdips zitten al in mijn schema nu, daar faal ik iedere keer hard op omdat triceps volledig verzuurd zijn :o
Push-ups en handen los komen van de grond kan ik wel... :D
Waar is dat nuttig voor eigenlijk?

• #7.915
Belt of niet: begin een leuke spierpijn in mijn rug te krijgen! :D

Heb geen tips voor je, want had een tijdje geleden ook een erge motivatiedip en het enige wat ik er tegen gedaan heb is een paar weken niet trainen... en nu is de motivatie wel weer terug.

Even je eigen ding doen, afwijken van schema, lijkt me in ieder geval geen slecht idee.
Vanavond dus 60kg squaten?

En mooie training gister!

• #7.918
No prob, gaat goed komen! :thumbs:
Vanavond wil ik die 60kg parallel pakken. Wat andere dingen voor rug doen en wat schouders - lijkt me wel wat.

---------- Toegevoegd om 16:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:22 ----------

Oh dat is jammer, wilde je net vragen..

:sad:
...er is toch geen tent te vinden die kookt volgens mijn schema ;)

Ik ben toch lekker trots op je:)
Kies voor jezelf.

Goede training maar is zoiets niet beter

SQ of FSQ
RP of DL - je kan er ook voor kiezen om je warmingup rackpull te doen en je werksetjes deadlift te doen
Benchpress of OH press
Incline Db press supersetten met kuiten
Bent over lateral raises

Minstens zo effectief naar mijn mening en kost minder tijd.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven