MuscleMeat

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #8.121
Hoeveel lessen is dat start-to-run dan?
Mijn vrouw is nu net begonnen met start-to-run.., je kan na zoveel lessen / moet je 20/30min kunnen joggen (zonder te wandelen) toch?

Als je bij les 9 pas 2min op - 1 min af gaat, hoeveel lessen heb je dan nodig om 20min te nonstop te kunnen joggen?

Waar is die pic van jou + Levrone dan? :D
Deel 1 is 27 lessen. Doel van die serie is 5km achter elkaar te hardlopen zonder rust (ofwel: half uur).
Voor een spoiler, check de spoiler...
Bullshit, want de laatste les is 1x 20min hardlopen, en 1x 10min - ofwel: dat half uur achter elkaar bereik je niet in de lessen...

Pic van mij en Levrone kan ik op verzoek posten, maar is niet heel bijzonder (is nogal een close-up) - zonder mijn hoofd blijft er weinig van de foto over...
Ben zo ****ing jaloers op je... Ik wou ook naar de Fibo bleek mijn chauffeur te moeten werken :mad: Heel mn weekend naar de k*t.
Van wat ik begrijp sta je met Leverone op een foto?! :D
...ik heb de hele dag uit staan kijken naar iemand die 'ietsje' langer is, met gruwelijk kort haar om eens vriendelijk naar z'n kuiten te vragen :eyebrow:
(no shit, heb werkelijk gekeken of ik je kon herkennen)

Ik sta met Levrone op de foto, heb een gesigneerde foto van 'm en heb relaxed bijna een kwartier met 'm op de bank gezeten rustig pratend over mijn doelstellingen, hoe geweldig ik 'm vind etc. etc.
Hij vindt trouwens dat ik schattig kleine voetjes heb! :D
:engel:

...ik heb de hele dag uit staan kijken naar iemand die 'ietsje' langer is, met gruwelijk kort haar om eens vriendelijk naar z'n kuiten te vragen :eyebrow:
(no shit, heb werkelijk gekeken of ik je kon herkennen)

Ik sta met Levrone op de foto, heb een gesigneerde foto van 'm en heb relaxed bijna een kwartier met 'm op de bank gezeten rustig pratend over mijn doelstellingen, hoe geweldig ik 'm vind etc. etc.
:roflol: Komt wel een keer Dwarf! Dan poseer ik meteen de sterren van de hemel voor je.

Dat is wel echt vet.. Zou willen dat ik dat kon zeggen joh :D
Cool dat hij ook gewoon de tijd neemt om te praten! Gaf hij nog wat tips?

Wat een charmeur is het trouwens ook.. Kan ik nog van leren.:o

• #8.123
Tips niet, hij vond het interessant om te horen waar ik 'vandaan kom' en wat ik voor ogen heb. Hij klonk ook wel alsof hij weet waar hij het over heeft (no shit...) maar niet specifiek iets over vrouwen weet qua training / eten etc.

Leuk fibo, ik ga het onthouden voor het volgende jaar, Heb je zin om mee te gaan?:D, het is 19-22 april 2012

• #8.125
Ik denk wel dat ik ga, maar beloof nu nog niks... ;)

Poezelige voetjes éh Dwarf..? :D

:wanker:

---------- Toegevoegd om 16:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:31 ----------

:roflol:

• #8.129
Handen van Kevin zijn maar enkele cm's korter dan de lengte van mijn schoenen... vond 'ie wel grappig... :D

I jelly :eek::eek:

35.. damn :P

• #8.135
Tuurlijk dat zien we over een jaar wel weer, maar een leuk doel:D;)
Doel? Ach, kweet niet... zie dan wel weer idd.
Dat zijn inderdaad kleine voetjes :D
:cool.
Je had er bij moeten zijn! :P
:kiss:
Stiekem issie best lekker... :o nog steeds.
maat 42 zou ook geen gezicht zijn :p

Laatst bewerkt:
hij is ook één van mijn favorieten geweest
buiten ronnie c dan

• #8.137
Geweest?! Nog steeds!
Ronnie heeft gewoon een minder lekker hoofd... vind ik dan. Keven kijkt alsof hij niet alleen een goed lijf heeft, maar ook een flink stel hersenen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven