Fitness Seller

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Dwarf heeft vandaag lekker in het zwembad gelegen! :D
25 minuten baantjes trekken, afwisselend polocrawl, schoolslag en rugslag. DAT was lang geleden zeg..

Dat is inderdaad een goede training ter afwisseling, dat zwemmen ... ik weet dat balletdansers, turners en worstelaars de top 3 van best getrainde atleten uitmaken: zwemmers komen dan op plaats 4? ???

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.162
Nee, bodybuilders ontbreken in dat rijtje!

Polocrawl, lekker met je hoofd boven water! ;)

En vooral niet vergeten flink fanatiek met je benen te trappelen tijdens polocrawl. :cool: Dan wordt het instant HIT :)

• #8.166
ik heb af en toe ook een baantje op max tempo gedaan! :D
...niet heel erg hard dus.

25 minuten baantjes trekken... pfffff damn.

Dat heb ik nog nooit gezegt en zou ik ook nooit zeggen!

Ik heb respect voor jou:)

lekker in het zwembad dobbeleren, volgens mij is dat een van de beste cardio oefeiningen:)

Lekker geslapen, ik ga het zo ook even proberen:)

• #8.172
Slapen ging matig: stelletje herriemakers op de gang! :mad:

Volgens mij was het skinnie :)

• #8.177
Nieuwe schema gekregen - wordt wat minder gewicht pakken.
Bij deze stop ik even met het posten van mijn trainingen (ik durf te wedden dat er anders elke week weer commentaar komt op het aantal herhalingen en de soort oefeningen - daar heb ik gewoon niet zo'n zin in).
Ik blijf natuurlijk wel posten wat ik kort samengevat heb uitgevoerd (spiergroepen en evt. wat leuke dingetjes), en natuurlijk de bergen cardio die ik ga doen. :D

Oh, jammer dat je stopt met je trainingen posten... En je voeding, heb je daar ook een nieuw schema van??

Geheimhouding is geboden Dwarfje..? ;)

• #8.180
Oh, jammer dat je stopt met je trainingen posten... En je voeding, heb je daar ook een nieuw schema van??
Ach, ik zal wel samenvattingen posten hoor - het is niet dat ik helemaal stop met trainingen posten. Alleen niet alles tot op de letter hoeveel sets en hoeveel reps.
Voeding had ik al een nieuw schema van. Ik ga nogal lekker op weinig carbs (voel me daar ook prima bij, heb geen kh's nodig vlak voor m'n training) en ga daar ook lekker mee door. Heb vooral veel vis en eieren die ik eet, en biefstuk :lick:
Geheimhouding is geboden Dwarfje..? ;)
Laten we het daar op houden.
:cool:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven