XXL Nutrition

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #8.221
Hoe gaat met cutten? Hoe lang ben je nu bezig?

HOI :p

Hé hoi! :D
Ben net pas begonnen... dit is m'n 2e week.
Gaat eigenlijk best lekker. Eten gaat goed, gelukkig alleen maar spul wat ik lekker vind! :D Vanavond armen trainen, morgen cardio, donderdag en vrijdag trainen en als alles doorgaat zaterdag 30km lopen. Mijn vriendje wil (alsnog) de Nijmeegse vierdaagse lopen :eek: en ik doe wat trainingskilometers met 'm mee. 1x die tocht uitlopen vond ik voldoende, dus ik sla (weer eens) over :cool:

Je moet alles een keer gedaan hebben he :p en 30 km is toch ook mooi meegenomen!
Prettig cutten dus! :)

Ik ga morgen een dappere poging doen tot hardlopen gevolgd door fietsen - mits ik op tijd wakker ben.. aangezien ik ook nog een dubbele verjaardag heb (en liever naar de NK ging...) :(

Weet niet of je dat vaker doet zo, maar mijn ervaring is eerst fietsen, dan lopen.
Als je dan van de fiets stapt is het even wennen voor de kuitjes, maar daarna kan je gewoon door lopen.
Als je met lopen begint heb je met fietsen snel last van 'pap in de benen'

Ik heb het zo altijd gedaan voor ik met KT begon, toen ik nog een kleine IMBA was van een kilotje of 20-25 lichter dan nu :D. (Triathlon gedaan, is daar ook zo de volgorde.)

• #8.224
Je moet alles een keer gedaan hebben he :p en 30 km is toch ook mooi meegenomen!
Prettig cutten dus! :)
Ik heb 'm al gedaan! :p
Cutten gaat goed :D
Weet niet of je dat vaker doet zo, maar mijn ervaring is eerst fietsen, dan lopen.
Als je dan van de fiets stapt is het even wennen voor de kuitjes, maar daarna kan je gewoon door lopen.
Als je met lopen begint heb je met fietsen snel last van 'pap in de benen'

Ik heb het zo altijd gedaan voor ik met KT begon, toen ik nog een kleine IMBA was van een kilotje of 20-25 lichter dan nu :D. (Triathlon gedaan, is daar ook zo de volgorde.)
Mijn ervaring is (mede door vervelende knie) andersom - komt ook bij dat ik weer wat hardloopconditie moet gaan opbouwen, en fietsen (thuis op de hometrainer) een eitje vind. Voor m'n knie is dat fietsen eigenlijk al een cooling down. En hoeft niet allebei voluit - geen gruwelijk tempo nodig (gelukkig).
Volgende week gooi ik er een 'hardlopen gevolgd door zwemmen' cardioworkout tegenaan, zit ik weer lekker in een hotel met zwembad :D

lekker hoor met dit weer buiten lopen, ik vind het wel leuk om een hele dag op pad te zijn en lekker aan de wandel.:) veel plezier met het trainen:)

Ga je meedoen met de Flex Cup?

• #8.228
lekker hoor, wrijf het er maar in ;)
Elk voordeel heb z'n nadeel heb ik een gozer heel vaak horen zeggen... Dit is het voordeel. Nadeel is dat ik niet lekker thuis ben bij m'n vriendje.
lekker hoor met dit weer buiten lopen, ik vind het wel leuk om een hele dag op pad te zijn en lekker aan de wandel.:) veel plezier met het trainen:)
Zeker!
Even kijken of 30km lukt... heb in elk geval lekker lopende schoenen :cool:
Ga je meedoen met de Flex Cup?
Ik volg die voorbereidingen wel, maar heb verder nog helemaal geen concrete wedstrijdplannen. Lijkt me wel leuk om eens een keertje mee te doen - maar zelfs daar noem ik nog geen jaartal voor!

• #8.229
Zó - heb ik een lekkere spierpijn in m'n armen!
Gisteren triceps-biceps getraind, in verschillende repranges en oefeningen.
Stonden wat gasten me vreemd aan te kijken dat ik decline skullcrushers ging doen - maar ja: dat bankje wordt dan ook alleen gebruikt voor buikspieroefeningen.
Reverse barbell curl valt vies tegen - voelt héél anders dan met een kabel. ??? Raar eigenlijk. Voor de gewone barbell curl zijn de stappen in gewichten veel te groot - volgende keer zelf maar schijfjes van 1,25kg meenemen :o
Triceps pushdown met 45kg... was nét te zwaar om 6 reps mee te maken :D

Dwarf ... ik doe triceps pushdown soms zelfs met maar 30kg: veel gewicht hoeft echt niet; het gaat om de uitvoering, de contractie en de burn. ;)

Ook zijn er verschillende soorten cable machines, op de ene kan je zwaarder gaan dan andere. Op m'n oude sportschool kon je met gemak 70kg pakken en dat was natuurlijk ook weer niet goed ... :D

• #8.231
Was de laatste set, en netjes opgebouwd met hele nette uitvoering... maar volgende week pak ik 'm wel lager om alle setjes netjes te doen ;)
Burn ging goed :D
En gewicht noem ik om te kunnen vergelijken hoor - is ook makkelijk voor mezelf. 50kg is trouwens full stack.

DW gaat wel door zie ik:)

Hey maar als je nijmeegse gaat lopen hoor ik het wel wah, kom ik wel ff kijken:)

• #8.234
DW gaat wel door zie ik:)

Hey maar als je nijmeegse gaat lopen hoor ik het wel wah, kom ik wel ff kijken:)

Ik ga 'm niet meer lopen, heb ik al gedaan. Doe alleen oefenkilometers mee met m'n vriendje :cool:

---------- Toegevoegd om 15:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:59 ----------

Dat scheelt echt zo veel. Ik heb zelf nu ook goede hardloopschoenen die goed bij me passen en sindsdien trek ik met tegenzin mn straatschoeisel aan :D

Goede hardloopschoenen zitten idd errug lekker!

• #8.235
Dwarf heeft net de beentjes gefrituurd :eek:
Wanneer je beenoefeningen doet en vasthoudt op top van de oefening - DAT voel je goed zeg! Au!
Enne: weinig gewicht bij uiterst gecontroleerde oefeningen en wat meer herhalingen voelt ook niet als weinig gewicht... Jezus...
Ach, dat ik niet kan lopen morgen is toch geen probleem? Alleen moet ik wat verzinnen met het hardlopen dat ik van plan was...

klasse DW! Afmatten die handel:)

Lekker bezig!!! :P

Je bent goed bezig :D.. Misschien morgen maar rustig gaan wandelen als dat tenminste lukt ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven