- Waardering
- 960
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb er gruwelijk zin in! Heb gisteren vakantie 'geboekt' met m'n vriendje, en we gaan over 5 weken al!![]()

haha hier moest ik ff om lachen!
Kun je die buiktyfus trouwens even deze kant op sturen? Heb begrepen dat je daar snel 3kg (of meer?) mee kwijt kunt raken![]()
klinkt alsof je meer in de spiegel kijkt dan foto's maaktNee maar als ik ergens een foto maak met dezelfde achtergrond dan zie ik haast geen verschil , tot ik op weegschaal sta , tot ik afmetingen ga nemen.. Als ik dan bv kleren ga gaan kopen en ergens in een paskot sta waar ik nog niet veel ben geweest , dan lijk ik daar "huger than home" maar dat zit helemaal in mijn hoofd maar toch twijfel ik daar vaak aan.. Ik zag eens zo een kerel in de gym en dacht wow die kerel zijn fysiek, zeg ik zo tegen mijn partner of ik of die kerel bruuter sta ? En dan kijkt hij zo naar mij van WTF hij kan 2 keer in uu.. ****ed up maarjah !

Dat gevoel ken ik niet.. wel endo zijn...Hehe, I feel ecto too
Verschil is alleen dat jij dat ook effectief bent, en ik niet..
![]()
![]()

Jij snapt 'm!Ah dat is je motivatie, over 5 weken shredded als **** queen of the beach uithangen![]()

Ik ga morgen een dappere poging doen tot hardlopen gevolgd door fietsen - mits ik op tijd wakker ben.. aangezien ik ook nog een dubbele verjaardag heb (en liever naar de NK ging...)Moet je niet fietsen Dwarfje?
GJtje heeft net 39km gedaan op de mountainbike.

Ik heb zéker wel extra motivatie nu!haha hier moest ik ff om lachen!
Succes met je nieuwe schema, lekker knallen. Soms kan rust je ook goed doen (ook al is het veroorzaakt door een minder leuke gebeurtenis) zodat je er dan weer voor de volle 100% tegenaan kan.
Doe ik!klinkt idd geheimzinnig
go for it girl - gewoon lekker gaan cutten

Komt goed.
Ik?!Dwarfie wordt al een echte (semi-)pro ...
In 2012 misschien eens een wedstrijdje pakken dan?
Succes met je nieuwe cut-schema!

Lang geleden dat ik op het forum gepost heb.
Speciaal voor jou doe ik het weer!
Fijne paasdagen (beter laat dan nooit toch).![]()

Hij bedoelde ook bij het insmeren van die mannenlijven achter de schermen ...![]()