Fitness Seller

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
whahaha, nou lieverd, geloof mij nou, dat wil je echt niet....

Ik heb die 3 kilo er gelukkig weer bij:)

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.202
Was ook een geintje. DW gaat gewoon lekker cutten. Bevalt me tot dusver prima. Ben benieuwd naar de trainingen (hoe die gaan).

Nee maar als ik ergens een foto maak met dezelfde achtergrond dan zie ik haast geen verschil , tot ik op weegschaal sta , tot ik afmetingen ga nemen.. Als ik dan bv kleren ga gaan kopen en ergens in een paskot sta waar ik nog niet veel ben geweest , dan lijk ik daar "huger than home" maar dat zit helemaal in mijn hoofd maar toch twijfel ik daar vaak aan.. Ik zag eens zo een kerel in de gym en dacht wow die kerel zijn fysiek, zeg ik zo tegen mijn partner of ik of die kerel bruuter sta ? En dan kijkt hij zo naar mij van WTF hij kan 2 keer in uu.. ****ed up maarjah !

Hehe, I feel ecto too :)

Verschil is alleen dat jij dat ook effectief bent, en ik niet..

:trollface: :P

Moet je niet fietsen Dwarfje?
GJtje heeft net 39km gedaan op de mountainbike.

:D
Kun je die buiktyfus trouwens even deze kant op sturen? Heb begrepen dat je daar snel 3kg (of meer?) mee kwijt kunt raken :cool:
haha hier moest ik ff om lachen!

Succes met je nieuwe schema, lekker knallen. Soms kan rust je ook goed doen (ook al is het veroorzaakt door een minder leuke gebeurtenis) zodat je er dan weer voor de volle 100% tegenaan kan.

• #8.209
Nee maar als ik ergens een foto maak met dezelfde achtergrond dan zie ik haast geen verschil , tot ik op weegschaal sta , tot ik afmetingen ga nemen.. Als ik dan bv kleren ga gaan kopen en ergens in een paskot sta waar ik nog niet veel ben geweest , dan lijk ik daar "huger than home" maar dat zit helemaal in mijn hoofd maar toch twijfel ik daar vaak aan.. Ik zag eens zo een kerel in de gym en dacht wow die kerel zijn fysiek, zeg ik zo tegen mijn partner of ik of die kerel bruuter sta ? En dan kijkt hij zo naar mij van WTF hij kan 2 keer in uu.. ****ed up maarjah !
klinkt alsof je meer in de spiegel kijkt dan foto's maakt :p
Hehe, I feel ecto too :)

Verschil is alleen dat jij dat ook effectief bent, en ik niet..

:trollface: :P
Dat gevoel ken ik niet.. wel endo zijn... :sad:
Ah dat is je motivatie, over 5 weken shredded als **** queen of the beach uithangen :cool:
Jij snapt 'm! :D
:cool:
Moet je niet fietsen Dwarfje?
GJtje heeft net 39km gedaan op de mountainbike.
Ik ga morgen een dappere poging doen tot hardlopen gevolgd door fietsen - mits ik op tijd wakker ben.. aangezien ik ook nog een dubbele verjaardag heb (en liever naar de NK ging...) :(
haha hier moest ik ff om lachen!

Succes met je nieuwe schema, lekker knallen. Soms kan rust je ook goed doen (ook al is het veroorzaakt door een minder leuke gebeurtenis) zodat je er dan weer voor de volle 100% tegenaan kan.
Ik heb zéker wel extra motivatie nu!

klinkt idd geheimzinnig
go for it girl - gewoon lekker gaan cutten
Doe ik! :D
...en de NUCHTERE cardio hoeft (voorlopig) niet!
Verder wel gewoon korte samenvatting van trainingen hoor... hoe dood ik ging enzo ;)

Samenvattingen zijn ook zeker goed:)

Dwarfie wordt al een echte (semi-)pro ... ;)

In 2012 misschien eens een wedstrijdje pakken dan?

Succes met je nieuwe cut-schema!

• #8.212
Samenvattingen zijn ook zeker goed:)
Komt goed.
Hardlopen uitgesteld tot vanavond (met zo'n sexy geel reflecterend hesje...) aangezien het nu wel ERG warm is...
Dwarfie wordt al een echte (semi-)pro ... ;)

In 2012 misschien eens een wedstrijdje pakken dan?

Succes met je nieuwe cut-schema!
Ik?! :roflol:

Als ik merk wat voor voorbereiding etc. er voor zo'n wedstrijd komt kijken (en wat is zo'n bikini DUUR!!) dan ben ik blij dat ik gewoon relaxed de paasdagen door kan :cool:

---------- Toegevoegd om 12:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:11 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Happy easter:)

Lang geleden dat ik op het forum gepost heb. :o

Speciaal voor jou doe ik het weer!
Fijne paasdagen (beter laat dan nooit toch). :o

Waarom stond jij niet op het nk :mad:

• #8.219
Hoe gaat met cutten? Hoe lang ben je nu bezig?

HOI :p

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven