- Waardering
- 554
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ach, ik zal wel samenvattingen posten hoor - het is niet dat ik helemaal stop met trainingen posten. Alleen niet alles tot op de letter hoeveel sets en hoeveel reps.
Voeding had ik al een nieuw schema van. Ik ga nogal lekker op weinig carbs (voel me daar ook prima bij, heb geen kh's nodig vlak voor m'n training) en ga daar ook lekker mee door. Heb vooral veel vis en eieren die ik eet, en biefstuk![]()
Laten we het daar op houden.
![]()
Uiteraard! Ben benieuwd hoe Mmmmm je wordt!Vond het altijd leuk om je trainingen te lezen...
Kom je dan vaker in mijn log op visite dat is wel gezellig dan.

Goed idee want hier kan vaak altijd alles maar op één manier en dan krijg je van die kritiek. Suc6 !!
lookin' forward to it!
Nee dat zal lekker rust opleveren: "maar meneer wat doet u nu?" "NIET ZEUREN HIHI"Volgende keer vragen of Skinnie kan patrouilleren over de gang zodat ik rustig kan slapen.![]()

Wat snap je niet?
Doe ik zeker!Je hebt helemaal gelijk
Bij mij mag je ook zeker vaker langskomen, gezelli.
Ik had al zo'n onderbuikgevoel![]()

Als er IETS in mijn voordeel werkt dan is het de spiegel welSpiegel kan bedriegelijk zijn, goed weekend Dwarven !

Ik heb een ganse week verlof dus heerlijk , spiegel werkt altijd in mijn nadeel..
Als ik in een spiegel kijk waar ik nog niet ben geweest dan zie ik dat ik bijkomen ben maar bij mij thuis blijf ik maar hetzelfde eruitzien..

Enige manier is om foto's te maken - dan zie je de uiteindelijke progressie wel. Ik ben ooit begonnen met elke maand een foto te maken met dezelfde omstandigheden en zoveel mogelijk constante factoren. Tussen 2 maanden is het verschil niet grandioos - maar tussen 4 maanden!Ik heb een ganse week verlof dus heerlijk , spiegel werkt altijd in mijn nadeel..
Als ik in een spiegel kijk waar ik nog niet ben geweest dan zie ik dat ik bijkomen ben maar bij mij thuis blijf ik maar hetzelfde eruitzien..

De enige reden daarvoor was het feit dat ik van mijn fiets gereden was, en stiekem nog best een hoop last van mijn schouder en enkel heb gehad. Van Maaike daardoor verplicht rust opgelegd gekregen. Vanaf dinsdag vol aan de bak met nieuwe schema.Je was de laatste week niet zo met je schema bezig, zodoende onderbuik gevoel![]()
Ik heb er gruwelijk zin in! Heb gisteren vakantie 'geboekt' met m'n vriendje, en we gaan over 5 weken al!Haha herkenbaar
Succes met je nieuwe schema Dwarfie! Potje knallen met die cardio, volgens mij heb je weer een aardige drive gevonden of niet?![]()
Als ik zelf het schema al niet snap, hoe moet ik het anderen uitleggen dan? Zijn verschillende repranges per training (ligt aan de soort oefening), en zitten oefeningen bij die ik nog niet eerder heb gedaan. Daarbij MAG ik geen zware gewichten pakken, waardoor het niet echt interessant wordt om te lezen wat ik doe... Enige vragen die dan gesteld gaan worden is "waarom doe je dit?" en "dit kun je toch wel zwaarder?" - en alle antwoorden zullen zijn: "omdat Maaike dat zegt".Succes met je nieuwe schema meid!
Maar beetje jammer dat je ze niet post. Zal best meevaller met commentaar toch.
Ik begrijp je wel meid!
Het komt door onze weddenschap, je wilt gewoon jou plan de campagne niet prijs geven
slimme meid die DW