AndroidHealthClinic

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ok... En nog info over gewicht en vet%? Word je nog gemeten binnenkort?

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.182
Nog niks (zichtbaar) veranderd - voorlopig richt ik me op de spiegel.
Als mijn buik van die leuke lijntjes blijft laten zien 's ochtends zal ik me misschien eens wagen aan een foto binnenkort ;)

:( Vond het altijd leuk om je trainingen te lezen...
Kom je dan vaker in mijn log op visite dat is wel gezellig dan.

Ach, ik zal wel samenvattingen posten hoor - het is niet dat ik helemaal stop met trainingen posten. Alleen niet alles tot op de letter hoeveel sets en hoeveel reps.
Voeding had ik al een nieuw schema van. Ik ga nogal lekker op weinig carbs (voel me daar ook prima bij, heb geen kh's nodig vlak voor m'n training) en ga daar ook lekker mee door. Heb vooral veel vis en eieren die ik eet, en biefstuk :lick:

Laten we het daar op houden.
:cool:

Goed idee want hier kan vaak altijd alles maar op één manier en dan krijg je van die kritiek. Suc6 !!

• #8.185
Dat wordt vast mmmm.

mm.

Je hebt helemaal gelijk:)
Bij mij mag je ook zeker vaker langskomen, gezelli.
Ik had al zo'n onderbuikgevoel:(

Spiegel kan bedriegelijk zijn, goed weekend Dwarven !

• #8.193
Wat snap je niet?
Je hebt helemaal gelijk:)
Bij mij mag je ook zeker vaker langskomen, gezelli.
Ik had al zo'n onderbuikgevoel:(
Doe ik zeker!
Onderbuikgevoel? weet je meer dan ik ;)
Spiegel kan bedriegelijk zijn, goed weekend Dwarven !
Als er IETS in mijn voordeel werkt dan is het de spiegel wel :cool:
Jij ook prettig (paas) weekend!

Ik heb een ganse week verlof dus heerlijk , spiegel werkt altijd in mijn nadeel..
Als ik in een spiegel kijk waar ik nog niet ben geweest dan zie ik dat ik bijkomen ben maar bij mij thuis blijf ik maar hetzelfde eruitzien..

Je was de laatste week niet zo met je schema bezig, zodoende onderbuik gevoel:)

Ik heb een ganse week verlof dus heerlijk , spiegel werkt altijd in mijn nadeel..
Als ik in een spiegel kijk waar ik nog niet ben geweest dan zie ik dat ik bijkomen ben maar bij mij thuis blijf ik maar hetzelfde eruitzien..

Haha herkenbaar :D

Succes met je nieuwe schema Dwarfie! Potje knallen met die cardio, volgens mij heb je weer een aardige drive gevonden of niet? :)

Succes met je nieuwe schema meid!

Maar beetje jammer dat je ze niet post. Zal best meevaller met commentaar toch.

• #8.198
Enige manier is om foto's te maken - dan zie je de uiteindelijke progressie wel. Ik ben ooit begonnen met elke maand een foto te maken met dezelfde omstandigheden en zoveel mogelijk constante factoren. Tussen 2 maanden is het verschil niet grandioos - maar tussen 4 maanden! :eek:
Je was de laatste week niet zo met je schema bezig, zodoende onderbuik gevoel:)
De enige reden daarvoor was het feit dat ik van mijn fiets gereden was, en stiekem nog best een hoop last van mijn schouder en enkel heb gehad. Van Maaike daardoor verplicht rust opgelegd gekregen. Vanaf dinsdag vol aan de bak met nieuwe schema.
Haha herkenbaar :D

Succes met je nieuwe schema Dwarfie! Potje knallen met die cardio, volgens mij heb je weer een aardige drive gevonden of niet? :)
Ik heb er gruwelijk zin in! Heb gisteren vakantie 'geboekt' met m'n vriendje, en we gaan over 5 weken al! :eek:
Succes met je nieuwe schema meid!

Maar beetje jammer dat je ze niet post. Zal best meevaller met commentaar toch.
Als ik zelf het schema al niet snap, hoe moet ik het anderen uitleggen dan? Zijn verschillende repranges per training (ligt aan de soort oefening), en zitten oefeningen bij die ik nog niet eerder heb gedaan. Daarbij MAG ik geen zware gewichten pakken, waardoor het niet echt interessant wordt om te lezen wat ik doe... Enige vragen die dan gesteld gaan worden is "waarom doe je dit?" en "dit kun je toch wel zwaarder?" - en alle antwoorden zullen zijn: "omdat Maaike dat zegt".
Ik denk dat ik hiermee een hoop ergernis voor mezelf bespaar.

Ik begrijp je wel meid!

Het komt door onze weddenschap, je wilt gewoon jou plan de campagne niet prijs geven:)

slimme meid die DW

• #8.200
Ik begrijp je wel meid!

Het komt door onze weddenschap, je wilt gewoon jou plan de campagne niet prijs geven:)

slimme meid die DW

:D
Kun je die buiktyfus trouwens even deze kant op sturen? Heb begrepen dat je daar snel 3kg (of meer?) mee kwijt kunt raken :cool:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven