Fitness Seller

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.461
Dwarf wanneer ga je weer trainen er wordt weer teveel gespamed in je topic we willen weer trainingen voorbij zien komen :D

Morgenavond weer!
Zit nu op m'n werk tot 21.00u... Dus ook cardio komt er niet van vanavond :(

(1,5uur voordat ik weer thuis ben)

oh ok!

naja morgen die-hard buffelen met death metal op je ipod :hedbang:

• #1.463
Vanochtend naar de fysio geweest - ik voel me heel erg zielig nu:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Verder heb ik weer stomme oefeningen mee gekregen :(

Straks rugtraining met takke-herrie op m'n iPod :D

ai :kiss: op je zere knie

merk je wel vooruitgang van de fysio?

jeeeeeh deathmetaaaaal!!!

• #1.466
*giechel*

*bloos*

..dankjewel!
merk je wel vooruitgang van de fysio?
jeeeeeh deathmetaaaaal!!!
Fysio was niet zo blij dat ik nog steeds pijn heb, vandaar de tape (door niet te hardlopen had hij gedacht dat ik na 2 weken pijnvrij zou zijn)...
Ben trouwens wel blij dat het er eentje is die BB 'snapt' :D
Ik merk vooral dat mijn evenwicht écht bagger is, en dat die oefeningen niet voor niks zijn...

• #1.467
  • #1.468
DB press
12*7,5kg,10*10kg, 10*10kg

Upright row
12*20kg, 10*21kg, 11*22,5kg

Front raises
12*5kg, 10*7,5kg, 8*7,5kg

Side raises
12*3kg, 10*5kg, Dikke fail op 7,5kg 10*5kg

CGBP
12*20kg, 10*30kg, 6*40kg

Assisted dips
12*15kg, 10*10kg, 6*5kg, 2*BW PR! Wauw!

Skull crushers (BB)
12*16kg, 5*17,5kg, 6*17,5kg

Volgende keer eens proberen te dippen met losse stangen, ipv op het apparaat...

Nog iets cools: vandaag iemand aangesproken die me een handje wil helpen met eten & trainen. Ik heb mijn stats eens doorgegeven en hij komt donderdag met advies voor me - ben benieuwd. Hij schijnt flink ervaring te hebben, en een beetje extra advies is nooit verkeerd...
Ben benieuwd wat 'ie heeft...

Ofwel: donderdag heb ik jullie (achterban) nodig om je mening te geven over wat hij vertelt!

JaaAaaaaa! Dips zonder hulp! Top Dwarf:D!!

Mooie training DW!:thumbs:

De overschakeling van dips zonder hulp..ik was daar zo trots op dat ik ze kon doen:D
Dippen maar!

Skull crushers zijn lekker voor de triceps hé;)

• #1.471
JaaAaaaaa! Dips zonder hulp! Top Dwarf:D!!

Mooie training DW!:thumbs:

De overschakeling van dips zonder hulp..ik was daar zo trots op dat ik ze kon doen:D
Dippen maar!

Skull crushers zijn lekker voor de triceps hé;)

Nou alleen de volgende keer op een 'gewoon' dipstation ipv op de assisted dip - dan ben ik helemaal gelukkig...

Ik ben zó ontzettend benieuwd wat die gozer voor ideeën heeft! Hij schijnt wel vaker vrouwen getraind te hebben, en meer hulp / inzichten vind ik altijd goed (luisteren kan geen kwaad, zeker niet naar goed advies)...

Want die trainer van me...
Het is een goeie vent, en kan prima helpen met trainen / spotten / vertellen over spiergroepen etc., maar ik geloof 'm niet wat betreft voeding. Alles wat hij over diëten en dergelijke vertelt klinkt te makkelijk ('even' een dieetje er tegenaan gooien - dat soort opmerkingen) - alsof ik 10% drop in een paar weekjes....
Hij schijnt meer vrouwen getraind te hebben, maar ik begin te geloven dat die training puur bestond uit het ijzerwerk, niet de échte begeleiding...
...is prima als spotter e.d....

Wel al z'n tips & tricks ook met ons delen he :eyebrow: Of ze nou nuttig of lachwekkend blijken te zijn, allebei is leuk :D

Lekkere training weer. Ben benieuwd of 't echte lossen dippen ook lukt volgende keer, dat zou helemaaaaal :cheer: zijn!

• #1.473
Wel al z'n tips & tricks ook met ons delen he :eyebrow: Of ze nou nuttig of lachwekkend blijken te zijn, allebei is leuk :D

Lekkere training weer. Ben benieuwd of 't echte lossen dippen ook lukt volgende keer, dat zou helemaaaaal :cheer: zijn!

Absoluut!
-> op alle punten mee eens!
Alle tips&tricks hier - en ik ga voor de :cheer: wanneer het 'echte' losse dippen ook lukt (desnoods voluit in de gym! :p)
Ik heb gisteren al lengte, gewicht en BF% aan die gozer doorgegeven, en verteld wat ik wil en wat ik al eerder heb gedaan (o.a. dieetpogingen) - ben gruwelijk nieuwsgierig...

Absoluut!
-> op alle punten mee eens!
Alle tips&tricks hier - en ik ga voor de :cheer: wanneer het 'echte' losse dippen ook lukt (desnoods voluit in de gym! :p)

Ik vind 2x dippen op zo'n assisted ding op 0 kg ook al een :cheer: waard hoor, maar echt los is dan 2x :cheer: waard :D

Ik heb gisteren al lengte, gewicht en BF% aan die gozer doorgegeven, en verteld wat ik wil en wat ik al eerder heb gedaan (o.a. dieetpogingen) - ben gruwelijk nieuwsgierig...

Interesting idd. Je weet nooit of je er wat aan hebt.

''Nog iets cools: vandaag iemand aangesproken die me een handje wil helpen met eten & trainen. Ik heb mijn stats eens doorgegeven en hij komt donderdag met advies voor me - ben benieuwd. Hij schijnt flink ervaring te hebben, en een beetje extra advies is nooit verkeerd...
Ben benieuwd wat 'ie heeft...

Ofwel: donderdag heb ik jullie (achterban) nodig om je mening te geven over wat hij vertelt! ''.

Wel leuk dat ie je wilt helpen,vind het dan ook wel een beetje 'asociaal' als je zijn advies/tips hier op het forum zou plaatsen,maar goed :o.

• #1.476
Wel leuk dat ie je wilt helpen,vind het dan ook wel een beetje 'asociaal' als je zijn advies/tips hier op het forum zou plaatsen,maar goed :o.
Het is niet alsof ik hem betaald heb voor alles adviezen of dergelijke... want dan zou het inderdaad asociaal zijn...
Wie weet wordt het wel een échte begeleider, dan spreek ik (uiteraard) met 'm af wat ik wel en wat ik niet deel. Dat is wel zo fair.

lekker dwarf! vooral de dips, ik probeerde t vandaag stieken toen niemand keek maar ik krijg t niet voor elkaar, en gezien we geen machine hebben voor die oefeningen helaas voor mij :(

• #1.478
lekker dwarf! vooral de dips, ik probeerde t vandaag stieken toen niemand keek maar ik krijg t niet voor elkaar, en gezien we geen machine hebben voor die oefeningen helaas voor mij :(

Lekker tussen twee bankjes blijven dippen met extra gewicht - als je dat hoog genoeg kan dan moet BW-dips uiteindelijk ook lukken, toch?

---------- Toegevoegd om 18:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:28 ----------

30 min fietsen, gemiddelde hartslag 143, max hartslag 161, Kcal: 243.

Schiet niet héél hard op, maar alle kleine beetjes helpen :)

super dat het dippen ging.
Succes alvast met los dippen.
Ik durf me daar na Muscle Beach voorlopig nog niet te vertonen. :roflol:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven