Fitness Seller

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Oe mooie mannen in de sportschool ;), die zie ik te weinig haha.
Ach ja ik train dan liever ook vroeg...veel gezelschap van de oudjes :p. Ik ga zo voor school ff trainen, stap zo op de fiets rond 7 uur :p

Dat zal wel helpen om beter je best te doen, just for motivation ;).
Lekkere trainingen Dwarf! Lekkere gewichten pak je ook :thumbs: Ik vraag me af wat ik kan squatten..heb dat nog nooit gedaan met een squatrek...en bij ons hebben ze alleen maar losse schrijven en losse barbells van de pump. ALS ik pump dan pump ik met 30 kg, vraag me af hoe ik het bij korte setjes zou doen. Hé maar niet zo overdrijven he met die reps van je billen :p, 3x110 :eek:, het is maar dat er maar 15 kg op zit ;).

Hé maarreee of het is vroeg of het is gewoon vroeg dat ik het niet heb gelezen, maare...hoe is je gesprek nou gegaan met die gozer van het sporten die je advies/tips wilde geven?? Dat had je toch gisteren? :o

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.502
Hé maar niet zo overdrijven he met die reps van je billen :p, 3x110 :eek:, het is maar dat er maar 15 kg op zit ;).

Hé maarreee of het is vroeg of het is gewoon vroeg dat ik het niet heb gelezen, maare...hoe is je gesprek nou gegaan met die gozer van het sporten die je advies/tips wilde geven?? Dat had je toch gisteren? :o

Advies van m'n sportschooleigenaar om 100 reps te doen, en elke week te verhogen (is NIET m'n eigen idee!) - hij is oud BB'er.

Die gozer was er niet :mad:
Ben er een klein beetje pissig om...

3533vb7.gif

Ik geef wel back-up karma ;)

@ Pilatesmeisje;
ik train ook meestal in de middag dan zijn er indd te weinig leuke mannen :(
maar er zijn er zowiezo niet heel erg veel, er loopt wel een hele leuke spanjaard rond (naja of iets wat spaans spreekt). :D

• #1.506
Bij ons in de gym lopen op de gekste momenten de mooiste mannen voorbij - geen pijl op te trekken...

Er lopen ook hele lelijke mannen rond... :o

Bij ons in de gym lopen op de gekste momenten de mooiste mannen voorbij - geen pijl op te trekken...

Er lopen ook hele lelijke mannen rond... :o

Waar ik train zie ik 'altijd als ik er ben' maar 1 lekkere kerel rond lopen
........................................................................................
.....................................................
...............................
in de spiegel ;)

• #1.511
Hahaha, ja he! Deze vrouwen staan altijd tussen de mannen... en waar die andere vrouwen zijn...? Op mijn gym is 90 procent denk ik man... en die zijn HEUEUEUEULLL groot :D

Same here!
De dames doen vaak mee met 'fitness voor vrouwen' - een les waar ik absoluut niks aan vond! Of ze volgen stepaerobics enzo...
Laat mij maar lekker tussen de 'buffels' trainen - moet alleen oppassen dat ze niet teveel afleiden :D
(zoals die gozer die spontaan z'n broek naar beneden trok: quads laten zien :eek:)

Same here!
De dames doen vaak mee met 'fitness voor vrouwen' - een les waar ik absoluut niks aan vond! Of ze volgen stepaerobics enzo...
Laat mij maar lekker tussen de 'buffels' trainen - moet alleen oppassen dat ze niet teveel afleiden :D
(zoals die gozer die spontaan z'n broek naar beneden trok: quads laten zien :eek:)

jesus dat hebben wij mannen nou nooit eens.
Zit al jaren te wachten todat een dame spontaan haar pecs laat zien

• #1.514
jesus dat hebben wij mannen nou nooit eens.
Zit al jaren te wachten todat een dame spontaan haar pecs laat zien

Was wel een type 'AAS', maar toch...

:D

---------- Toegevoegd om 16:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:28 ----------

Hihi, Dwarfje helemaal van slag, ik zie het al voor me:D

Die gozer die gisteren voorbijkwam was helemaal lekker!
Ach, ook in de gym heb ik een reputatie hoog te houden... ;)

En hoe groter de V-shape, hoe mooier! :D

pfffff kom op man.
mag zij andere mannen niet lekker vinden dan???

Het is toch gewoon een vraag?

ja dus het ook wil ook wat, dan kan je nog lekker goed gedoet worden en een tarzan hebben!

Weet niet waar je traint Dwarv, maar je bespringt me toch niet he?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven