Cynthia
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 515
super dat het dippen ging.
Succes alvast met los dippen.
Ik durf me daar na Muscle Beach voorlopig nog niet te vertonen.![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Thnx!Pff netjes hoor dwarf! die dips en front raise's
en hoe staat het ervoor met bf

Ik durf nog niet te stellen dat ik zonder assisted dipmachine ook BW kan dippen...
Ben het type 'eerst zien, dan geloven'...

Ik hoef het zelfs niet eens 'eerst te zien en dan pas te geloven', ik weet nu al dat ik het niet kan![]()
![]()

Niet zo negatief! Trainen en proberen - ik had begin 2009 ook niet gedacht dat ik OOIT BW-dippen zou kunnen, en nu lukt het gewoon... Nou op de rest van de onderdelen nog BW![]()
O wacht, dat is nu al het geval 
Neh, dippen is een oefening die mij simpelweg gewoon echt niet ligt. Ik heb ook altijd 'last' van de schouders, wat voor kleiner variaties ik ook uitprobeer.
Kan er niet mee zitten als ik die zelfs de rest van m'n leven nooit meer doeO wacht, dat is nu al het geval
![]()
Zojuist uitnodigingen verstuurd per PM, willen degenen die ik gemist heb dit laten weten? Dan stuur ik die alsnog (als je mag komen van de rest)
Ik weet niet zeker of ik bij iedereen de tijd erbij heb gezet: 11.00u.
om elf uur 's ochtends trainen!

om elf uur 's ochtends trainen!
Das wel heel vroeg voor mij, nou leg de babyroze & -blauwe db's maar vast klaar![]()
Maar kunnen we dat niet verplaatsen naar ergens in de middag? 11:00 zit ik in 't weekend meestal pas net aan m'n ontbijt
Das ook makkelijker voor als we erna wel ergens willen gaan eten, dan kunnen we daarna namelijk meteen door naar een restaurant![]()
Gym is open tot 14.00u, en iedereen is natuurlijk casual laat... vandaar dat ik 11.00u in gedachten had.
Trouwens - het wordt voor mij weer een ***-eind rijden hoor!
Ik haat vroeg opstaan 
Das waar, daar had ik idd nog niet naar gekeken, tot hoe laat die gym open was.
Ik haat vroeg opstaan
![]()

(PR is 45kg....*grrrrr*)
SS 12*20kg, 14*20kg, 12*25kg PR!

Bij mij niet uit me hoofd gezegd.Zojuist uitnodigingen verstuurd per PM, willen degenen die ik gemist heb dit laten weten? Dan stuur ik die alsnog (als je mag komen van de rest)
Ik weet niet zeker of ik bij iedereen de tijd erbij heb gezet: 11.00u.

Staand kreeg ik ze bijna niet meer omhoog laatste set, zittend 2e set niet gruwelijk veel last...maakt niet uit maar extra reps op de calf raisezullen ze wel flink branden ofniet