AndroidHealthClinic

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.482
  • #1.484
Pff netjes hoor dwarf! die dips en front raise's :lifter:

en hoe staat het ervoor met bf
Thnx!
Volgens m'n digitale weegschaal gaat BF% érg langzaam naar beneden, maar wel naar beneden :D
Doordat ik die apparaten voor geen meter vertrouw meet ik (niet te vaak) met een huidplooimeter. Volgende week vind ik het daar weer een mooi moment voor...

lekker front raise en dips :D

interresant filmpje ook

• #1.486
Beetje duidelijk welke oefening ik bedoel?

• #1.488
Ik hoef het zelfs niet eens 'eerst te zien en dan pas te geloven', ik weet nu al dat ik het niet kan :o :D

Niet zo negatief! Trainen en proberen - ik had begin 2009 ook niet gedacht dat ik OOIT BW-dippen zou kunnen, en nu lukt het gewoon... Nou op de rest van de onderdelen nog BW ;)

Niet zo negatief! Trainen en proberen - ik had begin 2009 ook niet gedacht dat ik OOIT BW-dippen zou kunnen, en nu lukt het gewoon... Nou op de rest van de onderdelen nog BW ;)

Neh, dippen is een oefening die mij simpelweg gewoon echt niet ligt. Ik heb ook altijd 'last' van de schouders, wat voor kleiner variaties ik ook uitprobeer.
Kan er niet mee zitten als ik die zelfs de rest van m'n leven nooit meer doe :) O wacht, dat is nu al het geval :D

• #1.490
Neh, dippen is een oefening die mij simpelweg gewoon echt niet ligt. Ik heb ook altijd 'last' van de schouders, wat voor kleiner variaties ik ook uitprobeer.
Kan er niet mee zitten als ik die zelfs de rest van m'n leven nooit meer doe :) O wacht, dat is nu al het geval :D

Nou... vooruit dan maar...

• #1.491
Zojuist uitnodigingen verstuurd per PM, willen degenen die ik gemist heb dit laten weten? Dan stuur ik die alsnog (als je mag komen van de rest ;))
Ik weet niet zeker of ik bij iedereen de tijd erbij heb gezet: 11.00u.

Zojuist uitnodigingen verstuurd per PM, willen degenen die ik gemist heb dit laten weten? Dan stuur ik die alsnog (als je mag komen van de rest ;))

:eek: om elf uur 's ochtends trainen!
Das wel heel vroeg voor mij, nou leg de babyroze & -blauwe db's maar vast klaar :roflol:

Maar kunnen we dat niet verplaatsen naar ergens in de middag? 11:00 zit ik in 't weekend meestal pas net aan m'n ontbijt :o
Das ook makkelijker voor als we erna wel ergens willen gaan eten, dan kunnen we daarna namelijk meteen door naar een restaurant :meal:

• #1.493
:eek: om elf uur 's ochtends trainen!
Das wel heel vroeg voor mij, nou leg de babyroze & -blauwe db's maar vast klaar :roflol:

Maar kunnen we dat niet verplaatsen naar ergens in de middag? 11:00 zit ik in 't weekend meestal pas net aan m'n ontbijt :o
Das ook makkelijker voor als we erna wel ergens willen gaan eten, dan kunnen we daarna namelijk meteen door naar een restaurant :meal:

Gym is open tot 14.00u, en iedereen is natuurlijk casual laat... vandaar dat ik 11.00u in gedachten had.
Trouwens - het wordt voor mij weer een ***-eind rijden hoor!

• #1.495
Das waar, daar had ik idd nog niet naar gekeken, tot hoe laat die gym open was.

:( Ik haat vroeg opstaan :(

Vroeg is relatief ;)
In het ergste geval kom je nog meer casual-late, om vervolgens mee naar een terras te gaan en daarna ergens te eten. Weet jij een leuke wok ofzo daar in de buurt?

• #1.496
Squat
12*20kg, 12*30kg, 10*40kg
...en toen had ik last van m'n knie :mad: (PR is 45kg....*grrrrr*)

Legcurl
12*40kg, 10*45kg, 9*50kg PR!:D
Kom OP zeg, ik curl meer dan ik squat!

Standing gluteus
110*15kg, 110*15kg, 110*15kg
High-reps kun je naar mijn idee ook overdrijven...

Standing calf raises SS Sitting calf raises
12*60kg, 12*70kg, 12*80kg PR!:D SS 12*20kg, 14*20kg, 12*25kg PR!:D
Die 14 keer was een foutje... was niet aan het opletten ondanks het tellen...
Kwamen wat GRUWELIJK MOOIE heren voorbij!

...en die gozer met z'n adviezen?
NIET gezien! :mad:

Bij mij niet uit me hoofd gezegd.;)
Balen dat die sportschool maar tot 14.00 open is.:(
Ik ben het zelf wel gewend om op zaterdag morgen te trainen maar voor Cynt is het wel balen die tijd.:eek:

Nette training, gefeliciteerd met je PR's!

maakt niet uit maar extra reps op de calf raise :P zullen ze wel flink branden ofniet

• #1.499
maakt niet uit maar extra reps op de calf raise :P zullen ze wel flink branden ofniet
Staand kreeg ik ze bijna niet meer omhoog laatste set, zittend 2e set niet gruwelijk veel last...
Was wel flink, maar heb nog wel wat 'over' om volgende week weer een PR te kunnen zetten gok ik zo ;)

ja mooie mannen op de gym doen af en toe je hart snel kloppen :)

lekkere training!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven