MuscleMeat

ecto to eckt groo'

• Topic Starter Topic Starter
Zaterdag 25-3
Nog een weekje bulk te gaan, laten we er het beste van maken :D

Press
3x5x60

Squat beltless
2x10x112.5

Chin ups
8xbw+10
7xbw+10
6xbw+10

Bench
2x10x75

Zootje Face pulls

Presses voelen nog niet helemaal sterk maar worden beter. Ik moet de explosiviteit nog echt even terug vinden

Laatst bewerkt:
Trosje face pulls :D

Nice squat

Presses voelen nog niet helemaal sterk maar worden beter. Ik moet de explosiviteit nog echt even terug vinden
ze voelen alleen niet sterk he, ze zijn het wel hoor.:)
wellicht voor je werksets eerst met lager gewicht een paar setjes explosief uitstoten, misschien helpt dat om even het juiste gevoel erbij te krijgen

K

Ik kwam er net dus achter dat de e1rm op 10x112.5 hetzelfde is als op 5x130, gek genoeg voelt hoge reps veel makkelijker terwijl dat zonder belt is O.o heel raar gezien ik veel vaker op lage repranges train
Heb ik ook man! Komt omdat je met zulke hoge gewichten hebt gesquat denk ik

Waarschijnlijk, maar het verschil blijft gek. Die hoge reps squatten zijn overigens net conditietraining, achteraf hijgen als een gek :D
zo herkenbaar... normaal doe ik 5x3 of 3x5 met zwaar gewicht maar heb nu ook 1 dag 3x10 op medium gewicht... pffff.... lijk wel een paard achteraf :o cardio squats :roflol:

zo herkenbaar... normaal doe ik 5x3 of 3x5 met zwaar gewicht maar heb nu ook 1 dag 3x10 op medium gewicht... pffff.... lijk wel een paard achteraf :o cardio squats :roflol:
Exact, maar juist daarom is het goed ze te doen :D ik ben er ook van overtuigd dat hoge reps en hoge intesiteit afgewisseld het meeste resultaat brengen

Maandag 27-3
Nog een week voor de zomercut

Bench
5x92.5
5x85
5x85
Ga hier opwerken naar 8 reps op mijn max dag, net als de squat, daarna pas meer gewicht.

Squat belt
7x145 PR (e1rm ~178)
Voelde wat pijntjes dus durfde niet naar de 147.5 ik ga volgende week gewoon voor 8 reps :D

Chin ups bodyweight
10
10
10
5 > 1 min rust > 5

DB press
2x10x22
Alle barbells bezet, de zomer komt weer hoor :roflol:

Reverse flyes (face pulls gaan deze dag permanent vervangen worden want de cable is letterlijk altijd bezet door een kneus + telefoon die niks uitvoert)

Verder gaat mijn indeling iets veranderen: woensdag doe ik een lichte training met direct daarna boksen, en vrijdag volume. Dan kan ik maandag toch wat verser aan mijn repouts beginnen :)

Bodyweight nu op 86.3 :D

Goede BP. Je gaat voor 8x92,5 voordat je weer gaat verhogen?

• Like
Waarderingen: cnh
Nice hoor, die squat! Ik ga op mijn volume dag nu ook opwerken naar setjes van 8 denk ik :D. Even een break van 3-5 reps.

Nice hoor, die squat! Ik ga op mijn volume dag nu ook opwerken naar setjes van 8 denk ik :D. Even een break van 3-5 reps.
Goede keuze :cool: Ik heb zelf het idee dat 5jes ook veel meer gevaar op pijntjes enzo geven, ik wissel eens in de zoveel tijd wel eens af met een zware tripel om wel gewend te blijven aan zware loads

Sounds like a good idea! :D

Ik ga nu gewoon afwisselen tussen een intensiteit- en een volume dag.

• Like
Woensdag 29-3
Lichte train voor het boksen

Squat
2x10x112.5

Press
3x5x60
Deze kan wel iets zwaarder, probeer volgende keer 62.5

Pull ups
10
8
(Onderbroken door boksen)
8
8

Bench
10x75
8x75
(Onderbroken door boksen)
10x75
10x75
Boksen is blijkbaar minder belastend voor mijn bench dan presses O.o

Facepulls (na boksen)
3x15x26

Laatst bewerkt:
Mooi gecombineerd zo man :). Een 'lichte' dag is fijn he!

• Like
Mooi gecombineerd zo man :). Een 'lichte' dag is fijn he!
Zeker! Ik merk ook dat licht liften en daarna cardio veel chiller voelt dan andersom, zelfs met een nacht rust ertussen. Deze opzet ga ik voorlopig aanhouden :)

Wel iets in mij linker trap verrekt met squatten merk ik, gek genoeg is mijn pullkracht rechts daardoor juist zwakker O.o maar het voelt niet ernstig dus het zal vrijdag wel weg zijn voor de volume dag :)

Zeker! Ik merk ook dat licht liften en daarna cardio veel chiller voelt dan andersom, zelfs met een nacht rust ertussen. Deze opzet ga ik voorlopig aanhouden :)

Wel iets in mij linker trap verrekt met squatten merk ik, gek genoeg is mijn pullkracht rechts daardoor juist zwakker O.o maar het voelt niet ernstig dus het zal vrijdag wel weg zijn voor de volume dag :)

Top! Zo leer je je lichaam steeds beter kennen :).

Ik heb het idee dat ik daar af en toe ook last van heb! Eerder dacht ik dat het door presses en pulls kwam, maar het zou best eens de squat kunnen zijn. Merkte je het meteen in de training, of pas daarna? En squat je low-bar?

• Like
Top! Zo leer je je lichaam steeds beter kennen :).

Ik heb het idee dat ik daar af en toe ook last van heb! Eerder dacht ik dat het door presses en pulls kwam, maar het zou best eens de squat kunnen zijn. Merkte je het meteen in de training, of pas daarna? En squat je low-bar?
Het schoot er tijdens de tweede set in, dus ik ben er wel zeker van dat het door de squat kwam. Ik moest ook met een enorm kutrek werken waardoor ik een soort halve goodmorning deed om te unracken. Ik squat idd low bar, high bar vind ik niet chill :P

Terug
Naar boven