XXL Nutrition

ecto to eckt groo'

Bezoekers in dit topic

Het schoot er tijdens de tweede set in, dus ik ben er wel zeker van dat het door de squat kwam. Ik moest ook met een enorm kutrek werken waardoor ik een soort halve goodmorning deed om te unracken. Ik squat idd low bar, high bar vind ik niet chill :P

Kijk, dat verklaart alles. Ik squat altijd in hetzelfde rack :P. Mijn trainingsmaat is het er soms niet mee eens, maar ik wacht liever 10 minuten op een goed rack, dan dat ik een rack moet gebruiken dat ik niet gewend ben, haha.
Low-bar is een stuk comfortabeler inderdaad. Al kan het wel lekker zijn om front squats of high-bar te doen ter assistance, om de 'goodmorning squat' preventief te voorkomen :P
 
  • Like
Waarderingen: cnh
Kijk, dat verklaart alles. Ik squat altijd in hetzelfde rack :P. Mijn trainingsmaat is het er soms niet mee eens, maar ik wacht liever 10 minuten op een goed rack, dan dat ik een rack moet gebruiken dat ik niet gewend ben, haha.
Low-bar is een stuk comfortabeler inderdaad. Al kan het wel lekker zijn om front squats of high-bar te doen ter assistance, om de 'goodmorning squat' preventief te voorkomen :P
De frontsquat heb ik wel eens geprobeerd, maar die is aan mij echt niet besteed, daarvoor zijn mijn bovenbenen veel te lang :P
Grappig genoeg is mijn squat een stuk minder goodmorning dan een jaar geleden, vooral op hoge reps komt het echt goed uit mijn benen :)
 
De frontsquat heb ik wel eens geprobeerd, maar die is aan mij echt niet besteed, daarvoor zijn mijn bovenbenen veel te lang :P
Grappig genoeg is mijn squat een stuk minder goodmorning dan een jaar geleden, vooral op hoge reps komt het echt goed uit mijn benen :)

Ik heb zelf ook gigantisch lange poten. Het is daardoor ook vrijwel onmogelijk om een beetje massa aan te zetten helaas.
Het front squaten wil dan prima, maar het wordt een heel andere oefening dan de back squat. In een front squat duw ik meteen de knieën naar buiten, waar ik bij een backsquat eerst breek op de heupen en de knieën pas in de tweede fase van de eccentric naar buiten komen :). Give it a try!

Nice man :D
 
  • Like
Waarderingen: cnh
Goed dat je bench vooruit gaat! Die 100kg komen er wel :)
 
Vrijdag 31-3
Laatste bulk training

Squat belt
3x5x130

Bench 1st rep paused
5x5x85

Deadlift belt
Opgewerkt naar zware single
1x150
1x170
1x190
1x205
1x220 PR

Chin ups bw+10
7
7
6

Vond het voor bovenrug en schouders wel ff genoeg geweest deze week :D

Hopelijk maandag nog prs te zetten op squat en misschien bench, daarna gaat het cutten beginnen. Ik wil eens echt definitie op mijn abs en dat wordt wel een kilo of drie/vier wegwerken.
 
Gefeliciteerd man! 220 kg is een heerlijke mijlpaal :D.
 
  • Like
Waarderingen: cnh
Goed kerel, sterke deadlift.
 
  • Like
Waarderingen: cnh
220kg DL. Gefeliciteerd. :cool:
 
  • Like
Waarderingen: cnh
Lekker Cnh!

Weetje hoe vet het mij lijkt om 5 platen aan beide kanten te liften.

Ben jaloers man :D
 
  • Like
Waarderingen: cnh
Lekker Cnh!

Weetje hoe vet het mij lijkt om 5 platen aan beide kanten te liften.

Ben jaloers man :D
Blijven eten, in een jaar of 1 a 2 kun jij dit ook zeker wel
 
Op 3200 kcal zal het wel hard gaan vermoed ik! :P
 
Op 3200 kcal zal het wel hard gaan vermoed ik! :P
Zeker, ik ga ook weer een wat actievere periode in qua lichamelijk werk, en in de zomer ga ik sowieso vaker op stap, dus ik zal wel zo'n 6-700 onder onderhoud zitten. Ik kan makkelijk functioneren op zo weinig kcal, het is alleen een kwestie van herstel en intensiteit goed managen.
 
Zeker, ik ga ook weer een wat actievere periode in qua lichamelijk werk, en in de zomer ga ik sowieso vaker op stap, dus ik zal wel zo'n 6-700 onder onderhoud zitten. Ik kan makkelijk functioneren op zo weinig kcal, het is alleen een kwestie van herstel en intensiteit goed managen.

Oke. Ik vermoed dat die 4 kg er begin juli al wel af is. Dan meteen weer bulken, of een periode op onderhoud?
 
Oke. Ik vermoed dat die 4 kg er begin juli al wel af is. Dan meteen weer bulken, of een periode op onderhoud?
Een langzame bulk op 4000, ik heb in de zomer alle tijd en energie om hard te trainen dus het zou zonde zijn die niet te gebruiken
 
Een langzame bulk op 4000, ik heb in de zomer alle tijd en energie om hard te trainen dus het zou zonde zijn die niet te gebruiken

Groot gelijk inderdaad. Ga je de training dan anders aanpakken denk je, of gewoon lekker 3-4 x per week compounds blijven knallen? :)
 
Groot gelijk inderdaad. Ga je de training dan anders aanpakken denk je, of gewoon lekker 3-4 x per week compounds blijven knallen? :)
Don't change a winning team :D ik ga wel het volume iets verminderen denk ik, en misschien vaker boksen als het uitkomt, dan kan ik wat meer eten
 
Zei je daar nou net een "langzame" bulk op 4000 Kcal :D? Man man man haha.

Heb je echt bokslessen of doe je zelf wat op een boksbal?
 
Back
Naar boven