MuscleMeat

ecto to eckt groo'

• Topic Starter Topic Starter
trauma consult :D:
dan doe je het toch gewoon nog een keer maar dan een beetje aangepast, het zijn eigenlijk gewoon teveel sets die je moet doen, gewoon sets schrappen zodat het voor jou behapbaar is, het idee erachter is wel goed
Ben ik zeker met je eens hoor :) en jouw aangepaste versie vind ik er ook prima uitzien, misschien dat ik die op een later moment nog ga proberen :D

Ga je voor je cut hoge of lage reps doen? Meestal wordt hoge reps aangeraden toch? (ppl achtig?).

En je bench press komt wel goed :). Wat Basma al zei : de aanhouder wint!

Ga je voor je cut hoge of lage reps doen? Meestal wordt hoge reps aangeraden toch? (ppl achtig?).

En je bench press komt wel goed :). Wat Basma al zei : de aanhouder wint!
Ik ben al vier weken aan het cutten hoor ;) ik houdt een combi van lage reps+hoog gewicht en andersom aan. Daar wordt je het sterkst op in een bulk dus zou het in een cut goed je massa en kracht moeten beschermen.

In een cut train je gewoon zoals een bulk met misschien iets minder volume om je slechtere herstel te compenseren, hoge reps of ppl zijn niet beter ofzo

Dus je doet soort van powerbuilding?

En je traint geen abs of wel? Ik train ook nooit abs en ik zie ze nu juist heel goed na squat/deadlift.

Hetzelfde bij borst. Ik doe maar 1,5x in de week bench press, maar toch is die nu al aardig gegroeid. Idk hoe :D.

Ik we
Dus je doet soort van powerbuilding?

En je traint geen abs of wel? Ik train ook nooit abs en ik zie ze nu juist heel goed na squat/deadlift.

Hetzelfde bij borst. Ik doe maar 1,5x in de week bench press, maar toch is die nu al aardig gegroeid. Idk hoe :D.
weet niet of ik het die naam zou geven, maar zoiets ja. Powerlifters doen ook gewoon hoge reps hoor ;) combinaties van hoge en lage reps is allebei nuttig als je wilt groeien en kracht wilt winnen. Nu is dit voor beginners nog niet nodig naar mijn mening, maar als je over een half jaartje vastloopt is zoiets wel aan te raden.

Zie dit artikel: The "Hypertrophy Range" – Fact or Fiction? • Stronger by Science

Vrijdag 28-4

Twee zware dagen van veel drank en drugs gehad dus ik verwachtte er niet teveel van vandaag

Bench
3x8x80

Box squat
5x100
5x110
5x120
5x120
5x120
Opwarmen voor normale squat was echt hels, mijn quads konden niks meer. Als compromis heb ik dit maar gedaan. Maandag ga ik de zware 3tjes doen.

Chin ups bw
10
8
8
6

Press
3x8x50

Rows
5x5x80

maandag 1-5

Squat belt
3x3x145
mooie sterke reps allemaal :) zwaar moest vandaag ff omdat ik die vrijdag had geskipt ivm kater

Bench
3x3x90
muah, voelde zwaar en onwennig, volgende keer beter

Chin ups bw
12
12
10
10

dips bw+20
10
10

zootje rear delt flyes

Hoeveel kg ben je al kwijt in 1 maand tijd cutten?

Hoeveel kg ben je al kwijt in 1 maand tijd cutten?
Ik was vanmorgen 81.8, dus iets meer dan 4 kilo. Nu mik ik op gemiddeld 0.5 per week dus dat gaat eigenlijk ietsjes te snel maar de eerste 2 kilo is voornamelijk maag/darminhoud dus ik ben er wel tevreden mee :) Ik trek het nog twee weekjes door en dan evalueren. Dan heb ik iig genoeg ruimte om weer lekker te bulken :D

Ik was vanmorgen 81.8, dus iets meer dan 4 kilo. Nu mik ik op gemiddeld 0.5 per week dus dat gaat eigenlijk ietsjes te snel maar de eerste 2 kilo is voornamelijk maag/darminhoud dus ik ben er wel tevreden mee :) Ik trek het nog twee weekjes door en dan evalueren. Dan heb ik iig genoeg ruimte om weer lekker te bulken :D

Netjes! Ja inderdaad de eerste kilos gaan het hardst.
Ben benieuwd, wil je nog 2 weken blijven cutten, of langer?

Netjes! Ja inderdaad de eerste kilos gaan het hardst.
Ben benieuwd, wil je nog 2 weken blijven cutten, of langer?
Hangt er vanaf hoe ik er over twee weken bij loop, en hoe erg het gebrek aan progressie mij begint te irriteren.
Ik wilde graag gaan tot ik echt goede definitie op mijn buik heb, maar ik heb daar gewoonweg niet de massa voor helaas. Dus nu ga ik gewoon zo diep mogelijk tot ik het zat ben. Het begint al wat te kriebelen dus ik zie het best voor mij dat ik over twee weken weer ga bulken :D ik wil ook absoluut niet onder de 80 uitkomen want dat is op mijn lengte gewoon idioot na meer dan een jaar krachttraining.

Lang verhaal kort: ik doe het compleet op gevoel

Hee ecto. 86 kg schoon aan de haak, met abs, checkin' in.. :banme:

Hee ecto. 86 kg schoon aan de haak, met abs, checkin' in.. :banme:
Nu nog mijn s/b/d totaal halen :schoot:
Nee er moet bij mij gewoon een lange bulk tegenaan, alleen het vet worden schrikt mij erg af :/ misschien moet ik mij daar toch maar eens aan overgeven na deze cut :o

• Like
Waarderingen: cnh
Woensdag 3-4

Press
5x60
5x62.5
3x65 meh
4x65 beter maar nog steeds meh

Deadlift belt
5x170
5x170
5x170
Vlogen omhoog, lekker explosief

Paused bench (explosief)
5x70
5x70
5x70

Bb curls

Frontsquat
wat klooien met singles op 80, het wordt steeds beter maar nog steeds teveel naar voren

Denk er over om over een week weer te gaan bulken, ik ben het na zo'n maand wel een beetje zat om niet vooruit te gaan :P

Woensdag 3-4

Press
5x60
5x62.5
3x65 meh
4x65 beter maar nog steeds meh

Deadlift belt
5x170
5x170
5x170
Vlogen omhoog, lekker explosief

Paused bench (explosief)
5x70
5x70
5x70

Bb curls

Frontsquat
wat klooien met singles op 80, het wordt steeds beter maar nog steeds teveel naar voren

Denk er over om over een week weer te gaan bulken, ik ben het na zo'n maand wel een beetje zat om niet vooruit te gaan :P
Lekkere training!
Echt een powerlift instelling heb je of niet :p.

Lekkere training!
Echt een powerlift instelling heb je of niet :p.
misschien wel een beetje, maar ik ben mij er ook van bewust van geworden dat ik (nog steeds) te ecto ben om een knap fysiek over te houden met alleen cutten. Er moet gewoon gevroten worden :eating:

Ik ben nu ook wel weer ~2 kilo vet kwijt dus ik kan ook weer een tijdje bulken :D

Terug
Naar boven