MuscleMeat

ecto wants to grow -eerste logje

• Topic Starter Topic Starter
Inverted rows al warm-up.

BB Row:
5x42
5x42
5x42
5x42
5x42

Pull-ups:
6x bw
7x bw
7x bw

BB curls:
12x15 wide
10x17 small
10x19 wide
8x21 small

Back extensions
Good mornings

Machine Row (row met mijn leg extension :D voel mijn rug hier goed dus...)
18x20
15x24
12x28
12x28
10x32

Db Row
5x23
5x23
5x23
(volgende keer alles 8reps proberen)

MP
8x26
5x30
5x30
5x30
5x30

(nog heel ver van de oude pr dus :( maar dat komt wel :p)

VRETEN en je gaat er zo weer overheen!

mooie training!

Back extensions
Good mornings

Machine Row (row met mijn leg extension :D voel mijn rug hier goed dus...)
18x20
15x24
12x28
12x28
10x32

Db Row
5x23
5x23
5x23
(volgende keer alles 8reps proberen)

MP
8x26
5x30
5x30
5x30
5x30

(nog heel ver van de oude pr dus :( maar dat komt wel :p)

goed dat die MP weer een beetje terug komt ;)

te koppig om andere oefeningen te doen tot mijn bench weer op niveau is, want is echt wel zwak :(

Voelde niet als borsttraining maar what the hell, bench moet beter :mad:
Echt frustrerend dat het niet lukt maar ja :p

BP:

5x30
5x40
5x50
5x52
3x54
2x56
1x58

1x58
2x56
3x54
5x52
10x40
10x40

Pfft... niet goed bezig :(

Training woensdag niet gedaan wegens weinig tijd en rugpijn.
(weinig tijd is geen uitleg, training krijg ik er altijd wel tussen, maar die rug zat niet goed)
Donderdag zelfde verhaal, nog steeds geen training.
Gisteren ander verhaal...
ZWAAR katabole dag :mad:

Wat gaan drinken met vrienden, pinten en Duvel.
Niet veel gedronken (al veel meer binnengehad in mijn leven) maar toch voelde ik mij al zwaar zat als ik daar rondliep.
Bon, tot daar toe geen probleem, alles wijs, beetje scheef lopen met vrienden.
Dan besloten maar te vertrekken, op weg naar het station ook heen en weer waggelend, geen probleem, is wel grappig met vrienden.
Op dat moment was ik al serieus zat, laatste Duvel was 5 minuten voordien leeggedronken.

Op de trein aangekomen ging het al wat minder.
Alles draaien rond mij, begon volledig te flippen in mijn hoofd, zweten, werd misselijk,...
Was ****ing blij als die trein gestopt was, afstappen was geen optie, ik viel er gewoon uit.
Dan nog 1km naar huis wandelen.
Echt geen idee hoe ik daar in geslaagd ben, maar goed, in de openlucht was het iets beter.
Toen kwam ik in huis, gewoon naar boven gegaan (met veel moeite de trap op, benen waren super slap, heel raar). Hier werd het echt HEEL extreem.
Toen ik naar mijn kamer stapte hoorde ik mijn ma zeggen 'ow ow gaat ni goe?'

Heb dan gewoon gezegd ja, ik weet niet wat het is, niet zo veel gedronken maar voel mij echt ni goed, ik ga slapen.
Enigste wat ze gezegd heeft is 'et ge iets anders gepakt?' wat niet zo was...
En dan heeft ze een emmer naast mijn bed gezet (voor het kotsen :p)

Ik lag daar te zweten als een paard in mijn bed, zonder lakens op mij.
Alles bleef maar draaien en raar doen, wist niet wat me overkwam, redelijk paniek in mijn hoofd wel. Misselijk tot en met, maar niet moeten kotsen.

Enkele uren later wakker geworden, en kon nog steeds niet naar het toilet, alles draaide nog super veel en kon niet rechtop staan. (het leek alsof ik zatter en zatter werd met de uren, ookal dronk ik niets meer).

Dan maar weer proberen slapen, wat dan ook gelukt is.
Ben zonet wakker geworden, misselijk (van de honger) en mijn mond zo droog als een asbak.
Snel naar beneden gegaan, gezeikt (****ing donkere zeik) , beginnen eten, en melk heeft nog nooit zo goed gesmaakt :D
Echt blij dat ik eten binnen heb, al moet ik wel zeggen dat ik op dit moment nog wat misselijk wordt...

Training van vandaag wil ik echt niet overslaan, maar het zal voor vanavond worden, als ik heel wat gegeten heb en 3 liter water gedronken heb, voor van die kater van hier tot in Tokio af te geraken.

Ben er echt niet trots op, en weet niet wat me overkwam.
(iemand iets in mijn drinken gedaan ofzo???)

Ik weet één ding.
GEEN ALCOHOL MEER.

Damn alcohol= not done :D Af en toe een klein beetje oke maar niej teveel jonge en opletten waar je je glasje zet haal hier moed uit en knal als nooit tevoren in de gym!

Damn alcohol= not done :D Af en toe een klein beetje oke maar niej teveel jonge en opletten waar je je glasje zet haal hier moed uit en knal als nooit tevoren in de gym!

Inderdaad.
Snap echt nie watk gedaan heb ze man :p
Vroeger dronk ik wel eens veel (meer dan gisteren zelf) maar het laatste jaar heb ik alcohol zowat afgezworen, ge weet wel, af en toe pintje enal, ma ni te veel...
Pff, kgaa echt helen dag eten en water drinken lijk zot, en vanavond alles der goe uitzweten :p zal mij leren:D
Een goeie les zal et zeker zijn...

Ma et zal ook wel wa geweest zijn omdak nog ni veel gegeten ad der voor, en die neusspray en medicamenten doen er ook geen goe aan peisk :p

Laatst bewerkt door een moderator:
38,9° en 4kg lichter dan gisteren...
Niet zo goed zeker? :(

Pff, I'll never drink again! :mad:

:roflol: geweldig verhaal, moet ik je toegeven:thumbup:

:roflol: geweldig verhaal, moet ik je toegeven:thumbup:

Ja merci :D ik vond het minder geweldig, haha :p

Ondanks ziekte toch nog wat bench gedaan.
Aangezien ik gisteren toch niet getraind heb, en niet zeker ben of ik morgen veel tijd zal hebben, heb ik het zekere voor het onzekere genomen en toch vandaag al wat bench gedaan.

Morgen wat oefeningen om core en knie te verstevigen, en eventueel nog wat voor borst.

Weinig kracht, maar geen zin om lagere gewichten te nemen dan vorige keer:(
60xbar
5x32
5x42
5x52 (reet van de bank gekomen laatste rep)
5x54
3x56 (niet volledig tot borst laten zakken)
4x56 (waarvan 2 tot op borst)
3x58 (1 tot op borst)
10x42
5x50
1x60

Bij de zwaardere gewichten heeft mijn linkerarm steeds de neiging weg te draaien ???
Mijn elleboog draait als het ware naar buiten, en mijn schouder draait ook wat in.

Damn die elleboog schouder kwestie is best wreemd!

Damn die elleboog schouder kwestie is best wreemd!

Ja is kak irritant :p
Aan de rechterkant gaat de bar vlot omhoog maar links is het spartelen en doen om het omhoog te krijgen :D
En dan begint mijn arm helemaal in te draaien (waarschijnlijk omdat borst het niet aankan en schouder wil meehelpen ofzo?)

Btw: als je je afvraagt waarom er niet regelmatig 'normale' trainingen gepost worden, is gewoon omdat ik mijn bench weer op niveau wil krijgen van voor de zomervakantie :p
Als die in orde is doe ik weer mijn normale trainingen op maandag, woensdag en zaterdag.

Laatst bewerkt door een moderator:
Die BP is dat met losse bar of [Link niet meer beschikbaar]

Had je reactie nog niet gezien :p

Ja het is niet dat mijn elleboog zelf draait ofzo.
Het is mijn hele arm die wegdraait als het ware.

Hmm, kan het moeilijk beschrijven.
Mijn rechterarm gaat in een mooie lijn omhoog, maar mijn linker beweegt te veel (gaat verder van mijn lichaam af, dichter naar mijn hoofd ofzo :p)

Terug
Naar boven