Pfft... niet goed bezig
Training woensdag niet gedaan wegens weinig tijd en rugpijn.
(weinig tijd is geen uitleg, training krijg ik er altijd wel tussen, maar die rug zat niet goed)
Donderdag zelfde verhaal, nog steeds geen training.
Gisteren ander verhaal...
ZWAAR katabole dag
Wat gaan drinken met vrienden, pinten en Duvel.
Niet veel gedronken (al veel meer binnengehad in mijn leven) maar toch voelde ik mij al zwaar zat als ik daar rondliep.
Bon, tot daar toe geen probleem, alles wijs, beetje scheef lopen met vrienden.
Dan besloten maar te vertrekken, op weg naar het station ook heen en weer waggelend, geen probleem, is wel grappig met vrienden.
Op dat moment was ik al serieus zat, laatste Duvel was 5 minuten voordien leeggedronken.
Op de trein aangekomen ging het al wat minder.
Alles draaien rond mij, begon volledig te flippen in mijn hoofd, zweten, werd misselijk,...
Was ****ing blij als die trein gestopt was, afstappen was geen optie, ik viel er gewoon uit.
Dan nog 1km naar huis wandelen.
Echt geen idee hoe ik daar in geslaagd ben, maar goed, in de openlucht was het iets beter.
Toen kwam ik in huis, gewoon naar boven gegaan (met veel moeite de trap op, benen waren super slap, heel raar). Hier werd het echt HEEL extreem.
Toen ik naar mijn kamer stapte hoorde ik mijn ma zeggen 'ow ow gaat ni goe?'
Heb dan gewoon gezegd ja, ik weet niet wat het is, niet zo veel gedronken maar voel mij echt ni goed, ik ga slapen.
Enigste wat ze gezegd heeft is 'et ge iets anders gepakt?' wat niet zo was...
En dan heeft ze een emmer naast mijn bed gezet (voor het kotsen

)
Ik lag daar te zweten als een paard in mijn bed, zonder lakens op mij.
Alles bleef maar draaien en raar doen, wist niet wat me overkwam, redelijk paniek in mijn hoofd wel. Misselijk tot en met, maar niet moeten kotsen.
Enkele uren later wakker geworden, en kon nog steeds niet naar het toilet, alles draaide nog super veel en kon niet rechtop staan. (het leek alsof ik zatter en zatter werd met de uren, ookal dronk ik niets meer).
Dan maar weer proberen slapen, wat dan ook gelukt is.
Ben zonet wakker geworden, misselijk (van de honger) en mijn mond zo droog als een asbak.
Snel naar beneden gegaan, gezeikt (****ing donkere zeik) , beginnen eten, en melk heeft nog nooit zo goed gesmaakt

Echt blij dat ik eten binnen heb, al moet ik wel zeggen dat ik op dit moment nog wat misselijk wordt...
Training van vandaag wil ik echt niet overslaan, maar het zal voor vanavond worden, als ik heel wat gegeten heb en 3 liter water gedronken heb, voor van die kater van hier tot in Tokio af te geraken.
Ben er echt niet trots op, en weet niet wat me overkwam.
(iemand iets in mijn drinken gedaan ofzo

)
Ik weet één ding.
GEEN ALCOHOL MEER.