Keranos
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1
Die zou ik wel kunnen gebruiken, want bv. bij flys heb ik nu direct met 2kg moeten verhogen, en dat is toch direct een groot verschil![]()
Kopen dan

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die zou ik wel kunnen gebruiken, want bv. bij flys heb ik nu direct met 2kg moeten verhogen, en dat is toch direct een groot verschil![]()

Bar + 10elke kant + 5elke kant + 2elke kant + 1 elke kant
10+20+10+4+2= 46
toch ?![]()
normaal is een olympische stang 20kg bro.
persoonlijk zou ik die 1kg schijfjes lekker laten voor wat het is en met grotere stappen omhoog gaan, maargoed.
normaal is een olympische stang 20kg bro.
persoonlijk zou ik die 1kg schijfjes lekker laten voor wat het is en met grotere stappen omhoog gaan, maargoed.

Als je nou met bijv. van 350kg dl naar 351kg dl wil is het toch handig?![]()

ALS je daar ooit aan toekomt
Is inderdaad altijd handig...
Je kan niet blijven elke week verhogen met 4kg.

hha 60km lekker man ! Je hebt heel wat energie vebruikt denkik![]()

1,5 liter water gedronken, waarvan de helft aangevuld met glucose.
Dan nog zakje vloeibare voeding, waar helen hoop koolhydraten inzitten, en ng wa koeken tussendoor.
Maar inderdaad toch kilootje lichter thuisgekomen dan als ik vertrokken was![]()

is 30mm...
Ja maar wat doe je dan met DB?
Vind een verhoging van 2kg nu al zwaar, bv. bij flys.
korte training , de berendries ( ronde van vlaanderen neem ik aan ) hakt er dus in

)met dumbbells ga ik meestal wel met 2kg omhoog, maar op de bar werk ik alleen maar met schijven van 5kg per kant, soms 2,5kg.
1kg erbij zet niet echt zoden aan de dijk, je kunt beter met een grotere progressive overload werken en dan wat minder reps maken.
Later als je wat zwaarder bencht en deadlift zul je zien dat je voortaan met grotere stappen vooruit gaat.