MuscleMeat

ecto wants to grow -eerste logje

• Topic Starter Topic Starter
normaal is een olympische stang 20kg bro.

persoonlijk zou ik die 1kg schijfjes lekker laten voor wat het is en met grotere stappen omhoog gaan, maargoed.

is 30mm...
Ja maar wat doe je dan met DB?
Vind een verhoging van 2kg nu al zwaar, bv. bij flys.

60 km gefietst in 2 uurtjes.

Leberg, berendries, valkenberg, molenberg en wat naamloze heuveltjes
(zelfde vertrouwde parcours als anders dus :p)

Voelt goed...
Vanavond misschien dus nog wat beentraining, aangezien ik ze toch al gebruikt heb vandaag :D

hha 60km lekker man ! Je hebt heel wat energie vebruikt denkik :D

hha 60km lekker man ! Je hebt heel wat energie vebruikt denkik :D

1,5 liter water gedronken, waarvan de helft aangevuld met glucose.
Dan nog zakje vloeibare voeding, waar helen hoop koolhydraten inzitten, en ng wa koeken tussendoor.

Maar inderdaad toch kilootje lichter thuisgekomen dan als ik vertrokken was :p

Laatst bewerkt door een moderator:
Leg extensions:

20x20
20x20
15x30
15x30

korte training , de berendries ( ronde van vlaanderen neem ik aan ) hakt er dus in

is 30mm...
Ja maar wat doe je dan met DB?
Vind een verhoging van 2kg nu al zwaar, bv. bij flys.

met dumbbells ga ik meestal wel met 2kg omhoog, maar op de bar werk ik alleen maar met schijven van 5kg per kant, soms 2,5kg.
1kg erbij zet niet echt zoden aan de dijk, je kunt beter met een grotere progressive overload werken en dan wat minder reps maken.
Later als je wat zwaarder bencht en deadlift zul je zien dat je voortaan met grotere stappen vooruit gaat.

korte training , de berendries ( ronde van vlaanderen neem ik aan ) hakt er dus in

Inderdaad die berendries :D
Benentraining wordt beperkt (geen squats en lunges enz.) want moet toch opletten met die knie, zeker als hij al belast is van het fietsen.

En had gisteren toch benen al gebruikt voor te fietsen dus ik dacht dat ik dan even goed nog wat leg extensions kan doen.
(maar inderdaad, ze waren lastiger dan normaal :p)

met dumbbells ga ik meestal wel met 2kg omhoog, maar op de bar werk ik alleen maar met schijven van 5kg per kant, soms 2,5kg.
1kg erbij zet niet echt zoden aan de dijk, je kunt beter met een grotere progressive overload werken en dan wat minder reps maken.
Later als je wat zwaarder bencht en deadlift zul je zien dat je voortaan met grotere stappen vooruit gaat.

Komende maanden zal ik normaal gezien snel vooruitgaan qua gewichten.
Inderdaad misschien als ik wat zwaarder bench enzo, maar daar zijn we helaas nog niet.

BP:
5x30
5x48
5x48
5x50
5x52

Geen zin in Incline, nog wat bench gedaan
12x40
8x44
6x46

Ook niet te veel goesting in dips, aangezien ik toch weer aan bench bezig was :D

Close grip BP:
8x25 (te licht)
12x27
10x29

Zou eventueel nog oefening voor achterkant schouders toevoegen.
(schouders hangen redelijk naar voor)

Hoe heet die oefening waar je raises doet met je schouders als je voorovergebogen staat? :D

Bent Over Lateral Raises

mooie sessie!

Terug
Naar boven