- Waardering
- 279
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
suc6 met je log kerel
dat is minder van je knie. laat het weten wat ze er van zeggen.

Jammer van je knieën, ik had er ook erg veel last van toen ik begon, zwakke knieën zitten bij ons in de familie. Iedereen boven de 60 heeft wel één of meerdere knie operaties gehad. Ik heb het langzaam opgebouwd in een periode van 3 maand ong. niet veel spiermassa opgebouwd natuurlijk maar squatten gaat nu wel zonder pijn.

ik ga eerst wat leg extensions doen om de quads te onderhouden...
dan horen wat ze in het UZ te zeggen hebben
en dan geleidelijk aan de squat proberen opbouwen (want vind het een leuke oefening)
zwakke knieën zijn inderdaad klote...
mijn ma heeft een zwakke rug en knieën
mijn pa heeft slechte ellebogen en een kromming in de rug
wat heeft mijn broer overgeërfd ? niets
rarara wat heb ik meegekregen ? ALLES![]()
smelt dat samen en je hebt een ecto van jewelste, ik
hehe ik weet hoe het is. Mijn ouders zijn allebij zwaar ecto en ik heb natuurlijk alle slechte dingen geërft van ze. voorbeeld: mijn vader woog 10kg op zijn 23ste met 1.83 en mijn moeder 43 bij 1.74smelt dat samen en je hebt een ecto van jewelste, ik
![]()

10 kilo... zijn hoofd alleen hoop ik ?
mijn vader is ook ecto maar eet als een paard
hij traint niet, vroeger wel (tot zijn 30 ofzo...)
1m76 -> 65 kg

dacht ik al
heb je een log dat ik kan volgen ?
of stats ?
geen log,
wel een paar foto's en op de laatst geplaatste staat de situatie een beetje omdat ik een kaakoperatie heb gehad enz. moet je maar es lezen.
stats nu heb ik niet omdat ik nog niet zwaar ben gegaan vanwege druk op mijn kaak, stats voor mijn operatie waren
bw : 64kg
l : 1.76m
bp : 60kg
sq : 70kg
dl : 120kg
wat zijn jouw stats eigenlijk? die ben ik nog niet tegengekomen in dit topic, ook geen foto's
)
Ga gewoon achter je boeken zitten voila, je doet net of je bent met zware studies bezig. Beetje discipline tonen en desnoods 's morgens leren wat bij mij goed helpt omdat je dan onder zware druk staat. (niet alles 's morgens eh
)