XXL Nutrition

ecto wants to grow -eerste logje

• Topic Starter Topic Starter
Lijkt me van niet, zijn gewoon vitaminen (verkrijgbaar in de apotheker als ik me niet vergis). En waarom zoek je middelen om je concentratie te verbeteren??? Ga gewoon achter je boeken zitten voila, je doet net of je bent met zware studies bezig. Beetje discipline tonen en desnoods 's morgens leren wat bij mij goed helpt omdat je dan onder zware druk staat. (niet alles 's morgens eh :p )

En hou je 2 karmapunten maar ;)

ik vroeg het mij af
en de extra energie kan ik ook wel gebruiken

gewoon studeren ja... dat is een probleem voor mij :p
ik heb redelijk wat concentratieproblemen, en ben niet van plan aan de rilatine ofzo te gaan (mijn neefjes hebben al vanalles gebruikt, alles heeft meer nadelen dan voordelen dus, nee bedankt)

en ik zal een extra zetje nodig hebben om mijn jaar af te maken
(heb in mijn 4 jaar ASO nog geen zak geleerd, maar nu het 5de jaar begin ik er voor te vrezen... oa. door privéproblemen weinig concentratie op schoolwerk)

Lijkt me van niet, zijn gewoon vitaminen (verkrijgbaar in de apotheker als ik me niet vergis). En waarom zoek je middelen om je concentratie te verbeteren??? Ga gewoon achter je boeken zitten voila, je doet net of je bent met zware studies bezig. Beetje discipline tonen en desnoods 's morgens leren wat bij mij goed helpt omdat je dan onder zware druk staat. (niet alles 's morgens eh :p )

En hou je 2 karmapunten maar ;)

Ik zou nooit smorgends leren, heeft totaal geen sin.
Als je het smorgends nog neit weet, ben je gewoon telaat.
Slaap uit zodat je je energie voor het examen hebt;):D

Euhm heb het gedurende 6 jaar gedaan en werkte prima voor me ;) Overdag samenvatten+lezen+oefeningen. 'S morgens studeren 3 u op staan was op een gegeven moment niet meer als normaal en werkte prima.

Euhm heb het gedurende 6 jaar gedaan en werkte prima voor me ;) Overdag samenvatten+lezen+oefeningen. 'S morgens studeren 3 u op staan was op een gegeven moment niet meer als normaal en werkte prima.

Hmmz.. lijkt mij niks. Pak liever mijn slaap.:D
Je bent er klaar voor of niet...

we hebben inderdaad ooit eens gezien dat 's morgens leren geen zin heeft
's avonds 1 maal overlezen en 8 uur slapen is veel beter dan 's morgens 5 keer lezen

(niettegenstaande dat ik 's morgens ook wel eens overlees :p)

Tja je zoekt het maar uit, als hetgene wat je nu doet niet helpt zit het gewoon ergens fout. Ga misschien eens studeren in de bibliotheek, minder afleiding als thuis. Zelf geen ervaring mee maar zou je misschien wel kunnen helpen. Je doet met mijn tips wat je wilt, maar blijkbaar geloof je ook niet in studeren in de vroege uurtjes zonder het maar eens getest te hebben. Achja

Leg extensions 10x34 kg
10x34 kg
10x34 kg

MP : 5x33 kg
5x33 kg
5x33 kg

Row : 5x43 kg
5x43 kg
5x43 kg
(gevoel dat mijn spieren veel meer aankunnen maar de onderrug werkt al tegen...)

Chins : 3x5 bw

ALs onderrug tegenwerkt zou ik DB-rows doen;)
Zet uhm op(Y)

Leg extensions : 10x34 kg
10x34 kg
10x36 kg

BP : 5x50 kg
5x52 kg
5x52 kg

DL : 5x30 kg
5x32 kg
5x32 kg

Dips : (elleboog redelijk irritant)
8xbw
8x12 kg

uit frustratie omdat ik niet vol kan trainen wat mijn spieren aankunnen (door al mijn klote gewrichten) en dus nog niet moe was, heb ik wat barbell curls gedaan... :o

BB-curl : 6x30 kg
6x30 kg

goed idee om BOR's te vervangen door DB rows in rippetoe schema ?

(voor mijn rug namelijk...)

niemand ?

Nee, voer ze gewoon goed uit en je mag er normaal geen last van hebben. Is het toch nog lastig moet jij de oorzaak zoeken.

Leg extensions : 10x36 kg
10x36 kg
10x36 kg

MP : 5x33 kg
5x35 kg
5x35 kg

Row : 5x43 kg
5x43 kg
5x43 kg (zeer rustig uitgevoerd om rug te sparen)

Chins : 3x5

Volgende training T-bar rows doen ipv gewone BOR's ?

goed idee of minder goed idee ?

niemand ?

Kane wie is deze gozer? :P

Een legende in wording.

Maar ik snap nog altijd niet waarom die jumper nu allerlei oef. zoekt om de gewone row mee te vervangen. Varieer misschien eens met de houding van je rug tov de grond. Horizontaal (pendlay) of iets rechter (yates) Mag normaal toch echt geen problemen geven aan je onderrug.

Terug
Naar boven