AndroidHealthClinic

Ed van Amsterdam (niet) naar de Mr Olympia

Bezoekers in dit topic

Marketing technisch? Ze willen zeker het grote Nederlandse publiek interesseren voor de mister Olympia.. :rolleyes:

Nederland is een te kleine markt om hiervoor speciaal een Nederlandse atleet te laten meedoen aan de Mister Olympia.

Als het om marketing technische motieven zou gaan had men wel een chinees of Indier gepakt. Dat zijn interessante en grote markten met veel mensen die te interesseren zijn voor BB, Nederland is dat niet.

Marketing technisch in de zin dat Ed gewoon daar staat vanwege Ultimate Nutrition :rolleyes:
 
Nederland is een te kleine markt om hiervoor speciaal een Nederlandse atleet te laten meedoen aan de Mister Olympia.

Als het om marketing technische motieven zou gaan had men wel een chinees of Indier gepakt. Dat zijn interessante en grote markten met veel mensen die te interesseren zijn voor BB, Nederland is dat niet.

Ik vind dat je hier wel een goed punt hebt. Dus mogen we concluderen dat het niet om marketing technische redenen is dat Ed naar de Olympia gaat.

Misschien vinden ze zijn fysiek leuk? Daar wel eens aan gedacht? Ik vind zijn fysiek n.l. best heel goed. BB-ing blijft een jury-sport en ik heb al wel eens eerder geroepen dat de langere kerels de toekomst hebben in het BB-en. Een nog grotere Lee-Priest komt er niet. Simpelweg omdat dat frame die massa niet kan dragen. De strijd zal dus gaan tussen esthetische BB-ers als Dexter en de grote reuzen zoals Dennis Wolf. Ed is ook lang voor BB-ing begrippen en kan nog wat meer massa kwijt op zijn frame (theorethisch dan...), dus ik zie mogelijkheden en geen onmogelijkheden of mazzeltjes.

Oftewel Ed zet em op, je krijgt nu een kans. :cool:
 
Is er nu al een officiële bron die dit nieuws bevestigd??
 
Backstage blowjobs finally paying of ;)

Just kidding een beste prestatie.
 
Er hangen slingers in zijn sportschool met de volgende tekst: Ed goes Olympia

Maak er eens een foto van, want Bob "Pinokkio" Cicherello ontkent dat Ed een special invite heeft gekregen.
 
Zo dan,

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Leander, mijn dank is groot!
 
Leuk voor Ed... top! eindelijk eens een Nederlander die gewaardeerd wordt.

Ik vind Ed een betere fysiek hebben nu dan een paar jaar terug.
 
:DHa, ha het begint helemaal een rel te worden in de states:D, officiele bronnen van de IFBB (Bob Chicerillo - atleten vertegenwoordiger van de IFBB) ontkennen de wildcart van Ed...iets dergelijks is ook nog nooit voorgekomen geven ze ook aan:eek:...maar ja, neem toch aan dat er wat geroepen is, waarschijnlijk hebben officials voor hun beurt gepraat.
 
en toen ging het niet door. . .

:D
 
laten we daar ff niet van uit gaan zeg!!! Ik kijk nu al uit naar de olympia, dus niet de pret bederven!!!!!!

Met andere woorden think positive!!! :D
 
Super nieuws, alleen hoop ik wel dat hij nu een andere posing routine doet.
 
Update

:DHa, ha het begint helemaal een rel te worden in de states:D, officiele bronnen van de IFBB (Bob Chicerillo - atleten vertegenwoordiger van de IFBB) ontkennen de wildcart van Ed...iets dergelijks is ook nog nooit voorgekomen geven ze ook aan:eek:...maar ja, neem toch aan dat er wat geroepen is, waarschijnlijk hebben officials voor hun beurt gepraat.

Op dit moment wordt deelname door Ed nog steeds ontkent, bronnen rond Robin Chang (een van de orgenisatoren) bevestigen dat;). Mooie rel hoor:D...prachtig als Ed straks gewoon op de lijst staat, ha, ha...dat gaan een hoop mensen bij de IFBB niet leuk vinden want er zijn er nog al wat die Ed's deelname ontkennen.
 
Op dit moment wordt deelname door Ed nog steeds ontkent, bronnen rond Robin Chang (een van de orgenisatoren) bevestigen dat;). Mooie rel hoor:D...prachtig als Ed straks gewoon op de lijst staat, ha, ha...dat gaan een hoop mensen bij de IFBB niet leuk vinden want er zijn er nog al wat die Ed's deelname ontkennen.

Ontkennen okay, maar Bob gaat wel iets verder met z'n grote bek. Hij had beter kunnen zeggen "ik weet nergens van". Hoe dan ook staat er straks iemand voor lul.
 
Op dit moment wordt deelname door Ed nog steeds ontkent, bronnen rond Robin Chang (een van de orgenisatoren) bevestigen dat;). Mooie rel hoor:D...prachtig als Ed straks gewoon op de lijst staat, ha, ha...dat gaan een hoop mensen bij de IFBB niet leuk vinden want er zijn er nog al wat die Ed's deelname ontkennen.


E hoe weet Dave Hawk dit?
 
Edje wordt een beetje te oud voor de Olympia. Hij had allang moeten doorbreken. Gaat nu niet meer lukken. De trein is het station gepasseerd en Ed staat daar nog.
 
Back
Naar boven