- Waardering
- 5.279
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nog steeds nette gewichten hoor, 5x5x55 ohp is gewoon heel netjes als je zo ver in een cut zit. deadlift op 160x4 is ook nog erg sterk
krachtstats zijn ook goed vooruit gegaan, daar is in je volgende bulk nog heel wat te halen denk ik.
).
Goeie cut man, mooi linear gewichtsverlies. Ben je voor je gevoel veel kracht verloren?
Ik ben deze week begonnen met op onderhoud eten, het cutten begon gewoon te moeilijk te worden... 11 kg is ook niet niks in 3 maanden. Ik denk dat ik wel een goede basis heb gecreëerd om weer op te bouwen. Kcals zitten nu op 3000 per dag, maar als het goed is moet ik deze week nog een klein beetje vet verliezen omdat ik door de cardio netto nog wel onder onderhoud zit. Volgende week ga ik beginnen de cardio terug te schroeven en dan begint het echte opbouwen weer! Eens zien hoe sterk ik dan ga worden 
groot gelijk, dat laatste procentje heeft eigenlijk geen toegevoegde waarde meer als je al zoveel kwijt bent,lekker rustig weer gaan bouwen, beetje opletten wat je naar binnen werkt en dan heb je lang profijt van deze cut, let the gains begin..DankjeIk ben deze week begonnen met op onderhoud eten, het cutten begon gewoon te moeilijk te worden... 11 kg is ook niet niks in 3 maanden. Ik denk dat ik wel een goede basis heb gecreëerd om weer op te bouwen. Kcals zitten nu op 3000 per dag, maar als het goed is moet ik deze week nog een klein beetje vet verliezen omdat ik door de cardio netto nog wel onder onderhoud zit. Volgende week ga ik beginnen de cardio terug te schroeven en dan begint het echte opbouwen weer! Eens zien hoe sterk ik dan ga worden
![]()
Maar voor nu is het mooi geweest haha..
Laten we hopen dat het zondag ook goed gaat met LB.
Nu knallen mijn schouders daardoor te ver omhoog.
Zie onderaan deze post. Ik heb een miniscuul hupje aan het begin van elke rep maar dat maakt voor schouder hypertrofie vast niks uit 

Haha nee maar naast me stond ook nog een gast best hard te boksen
Zaterdag nog feest, daarna 3 dagen op vakantie en daarna alles qua training en voeding weer serieus oppakken.