eddieuutemst
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 834
@IronWarfare en @droopyy bedankt mannen! De deadlift is zeker mijn beste lift. Ik pak hem nu maar 1 keer per week omdat hij zo ver voorloopt maar ik heb ook wel weer zin om hem na nieuwjaar weer 2 keer per week te doen en dan achter die 5 plates met straps aan te jagen
Vandaag ging de training ook weer lekker.
OHP:
62.5 kg x 5,5,5,5,5 %ik had verwacht dat ik hem na een paar sets niet meer zou halen, maar ik heb toch op alle 5 sets netjes 5 reps gehaald
Bij de laatste set gewoon de timer op 5 minuten gezet en daarna vol voor de 5 reps gegaan. Dit is een evenaring van mijn pr, op 3.5 kg minder BW! Volgende week resetten naar 50 kg.
Deadlift (belt):
160 kg x 3,3
Incline bench:
77.5 kg x 5,5,5 %volgende week gaat 80 kg x 5,5,5 zeker wel lukken aan het begin van de training (dat wordt dan een pr)
Lateral pull down:
195 lbs x 5,5,5,5
Leg extension:
140 kg x 5,5,5 %volgende week resetten naar 120 kg
Lying leg curl:
95 kg x 5,5,5 %pr! Volgende week nog 97.5 kg proberen en daarna resetten.
Barbell curl:
40 kg x 7,7,7 %kijk aan, dat is al een stuk beter dan maandag
+side raise en tricep push down. Lower back extensions heb ik vandaag niet gedaan. M'n hamstrings hadden dat niet zo leuk gevonden na die zware lying leg curls.
Vandaag ging de training ook weer lekker.OHP:
62.5 kg x 5,5,5,5,5 %ik had verwacht dat ik hem na een paar sets niet meer zou halen, maar ik heb toch op alle 5 sets netjes 5 reps gehaald
Bij de laatste set gewoon de timer op 5 minuten gezet en daarna vol voor de 5 reps gegaan. Dit is een evenaring van mijn pr, op 3.5 kg minder BW! Volgende week resetten naar 50 kg.Deadlift (belt):
160 kg x 3,3
Incline bench:
77.5 kg x 5,5,5 %volgende week gaat 80 kg x 5,5,5 zeker wel lukken aan het begin van de training (dat wordt dan een pr)
Lateral pull down:
195 lbs x 5,5,5,5
Leg extension:
140 kg x 5,5,5 %volgende week resetten naar 120 kg
Lying leg curl:
95 kg x 5,5,5 %pr! Volgende week nog 97.5 kg proberen en daarna resetten.
Barbell curl:
40 kg x 7,7,7 %kijk aan, dat is al een stuk beter dan maandag
+side raise en tricep push down. Lower back extensions heb ik vandaag niet gedaan. M'n hamstrings hadden dat niet zo leuk gevonden na die zware lying leg curls.

Zo vallen alle puzzelstukjes wel langzaam in elkaar van waarom mijn squat na 3 jaar nog steeds zo klote gaat...
Voor de laatste set had ik te weinig rust genomen.
Verder bevielen ze prima dus ik koop wel weer hetzelfde model (Adidas Powerlift 3.0).
Verder train ik mijn abs nu ook weer want blijkt toch wel erg handig te zijn. Ik zit nu ook nog maar op een buikomtrek van 77 cm tov 85 cm en daardoor kan mijn belt kan nu 3 gaten strakker dan aan het einde van de bulk haha..