- Waardering
- 5.279
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 14%
de pr's zullen enorm zijn op 100 kg, dat wel natuurlijk
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
de pr's zullen enorm zijn op 100 kg, dat wel natuurlijk
Daar ben ik dan toch net iets te weinig powerlifter en teveel bodybuilder voorde pr's zullen enorm zijn op 100 kg, dat wel natuurlijk
Nee ik zie mezelf niet gauw over de 90 kg gaan, dat vet wil ik er daarna ook allemaal weer van af, 3 maanden cutten vond ik wel de max. Deze keer moet 2 maanden cutten genoeg zijn vanaf ongeveer 80 kg. Na de zomer wil ik misschien wel richting de 85 kg, dan komt die 220 deadlift ook wel 

De volgende keer begin ik op 9.5 kmh.
Ze hebben alleen maar voordelen lijkt het wellekker veel reps draaien op je squat, gaat je zeker helpen straks als je weer zwaarder wil, en het is ook goed voor je conditie natuurlijk
alles boven de 5 reps is cardio
Dan doe ik nu zowaar 2 van de 3 dagen cardio, het moet toch niet gekker worden haha!M'n benen verzuren er niet echt van, eerder m'n longen haha. Ik heb ook wel lang rust genomen tussen die 2 sets om op adem te komen, anders was het me nooit gelukt. Je maakt goede gains op de squat met die 10 reps, ik hoop dat het bij mij ook zo goed gaat als bij jou! Thanks!10 rep squats zijn lekker uitdagend, ik doe ze nu elke sessie. Wel maar 1 set, want na de eerste set zijn mn benen al verzuurd. Wel knap dat jij het 2 sets volhoudt haha

je zet bij je dl voordat je het gewicht van de vloer tilt teveel spanning op je onderrug waardoor je heupen naar voren schieten en je rug bol gaat.
probeer eens meer spanning op je bovenrug te zetten, eerst zoveel spanning op je bovenrug/lats zetten dat het gewicht net niet loskomt van de vloer, de schijven rammelen dan al wat, en dan pas liften, wellicht dat je onderrug dan rechter blijft.
wel lekker bezig op je squat, als je een 20 repper kunt zit het met je conditie wel goed![]()

Vanaf rep 11 werd het lastig op de eerste set. Kracht is nog steeds geen probleem.Diepte ben ik ook wel tevreden mee, knieën komen niet naar binnen maar ze mogen van mij nog wel iets verder naar buiten, dan kan ik als het ware tussen mijn knieën zitten en hoef ik niet zo ver naar voren te buigen om m'n balans te houden. Dat is ook meer een lenigheids issue waar ik tijdens elke opwarming aan werk met deze stretch, met de ellebogen de knieën zover mogelijk naar buiten duwen:
De volgende keer ga ik weer voor 10+ op de 2e set. 15 reps met 100 kg geeft overigens een geschatte 1RM van tussen de 150 en 164 kg, dat zou wel heel mooi zijn... Hopelijk kan ik 100 kg nog uitbouwen naar 20 reps en anders doe ik over een weekje of 2-3 een 20 repper met 90 kg. Daarna weer even minder reps om aan hogere gewichten te wennen zodat ik die 1RM kan proberen te zetten
Dan ga ik mijn deadlift form sets verhogen naar 10-20 reps zodat ik wel die cardio met gewichten erin hou.Het is inderdaad wel even goed doorbeuken zoveel reps, de laatste 3 reps zijn echt een mentaal spelletje waarbij je de set allang had willen stoppen maar je toch je max reps wilt verbeterenBohhh, dat moet echt doodgaan zijn. Ik vind 8 reps al meeeeer dan zat op back squats tbh. Respect hoor
![]()
Aan de andere kant gaan de reps daarvoor elke training makkelijker, de eerste 10 stellen al niet zoveel meer voor terwijl ik daar 2 weken geleden helemaal kapot op ging. Ik ben echt benieuwd hoe dit gaat uitwerken op de zware 5 reppers die ik binnenkort weer ga doen!
Man, man wat een gewichten weer. Super keurig hoor! Waarom ben je trouwens gestopt met crea?!
Ik ben er net weer aan begonnen. Mocht je nou weer op zoek zijn, dan kan ik MyProtein van harte aanbevelen in ieder geval
. Donders goedkoop!
!