eddieuutemst
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 834
Zaterdag ben ik voor het eerst in 2017 een keer wezen stappen en daarbij heb ik ook voor het eerst weer alcohol gehad, misschien ook wel iets teveel
Gisteren heb ik helemaal niks uitgevoerd en heb ik ook slecht gegeten en dat was wel te merken vandaag...
Squat:
80,90 kg x 5
100 kg x 6 %benen waren al zuur na 6 reps
110,115 kg x 3 %iets hoger gewicht getest omdat high reps hem niet gingen worden maar dit was ook niks
100 kg x 4 %nog een extra straf set erna omdat het anders wel heel weinig volume was
Deadlift (belt):
140,160,170 kg x 3 %loodzwaar
Stiff leg deadlift:
100 kg x 8,8,8
Leg press:
220 lbs x 5,5,5
Ik vond het mooi geweest, volgende keer beter lol. Vandaag extra veel eten en drinken zodat de training van morgen hopelijk weer normaal gaat.
Gisteren heb ik helemaal niks uitgevoerd en heb ik ook slecht gegeten en dat was wel te merken vandaag...Squat:
80,90 kg x 5
100 kg x 6 %benen waren al zuur na 6 reps
110,115 kg x 3 %iets hoger gewicht getest omdat high reps hem niet gingen worden maar dit was ook niks
100 kg x 4 %nog een extra straf set erna omdat het anders wel heel weinig volume was

Deadlift (belt):
140,160,170 kg x 3 %loodzwaar
Stiff leg deadlift:
100 kg x 8,8,8
Leg press:
220 lbs x 5,5,5
Ik vond het mooi geweest, volgende keer beter lol. Vandaag extra veel eten en drinken zodat de training van morgen hopelijk weer normaal gaat.

Gisteren zat ik aan 4500 kcal met liters water, dat heeft m'n lichaam wel weer goed gedaan. Vandaag de UB "herstel training", maar het was eigenlijk gewoon een normale goede training
Ik heb al lang niet meer gefaald zonder spotter maar vandaag was het weer een keer zover. Mensen waren wel aan het miren hoe ik de stang nog even soepel op m'n bovenbenen gooide "dat moet ik ook kunnen" 
We gaan het zien morgen, 70 kg is me al voor 16 reps gelukt in de cut na een paar werksets dus ik heb goede hoop!
ging prima, wel een beetje zure schouders
.
Gelukkig compenseren m'n spieren het nog een beetje haha