Thx
@dino20, die chin ups gaan idd wel lekker, wel grappig dat ze steeds lichter worden omdat m'n BW zakt. One arm chin ups lijken me wel heel vet om te kunnen, misschien eens beginnen experimenteren met negatives
Vandaag werd ik wakker met enorme spierpijn in m'n kuiten. Toen ben ik met tegenzin toch maar gegaan met lage verwachtingen. De eerste 2 opwarm sets met de stang voelden heel stijf aan, dus daarna ben ik een kwartier wezen stretchen en toen ging het al beter. Een stuk beter zelfs... Heb je toch weer gelijk
@droopyy dat ik vaker moet gaan stappen hahaha
Low bar squat:
80,80,90 kg x 3
100 kg x 1
110 kg x 5
%deze ging heel goed
120 kg x 6
%pr!!! Op 2.0 kg minder BW dan toen ik er 5 kon
Na rep 3 dacht ik al van dat worden er misschien wel 6, de 5e ging zwaar maar na een korte adem pauze van 3-4 sec ging de 6e ook gewoon!
Low bar squat (pause):
60,70,80,90 kg x 3
Front squat:
40,50,60 kg x 5
65 kg x 3
%de 4e rep gleed hij van me af
BW vanmorgen 76.0 kg. Het schommelt nu al 10 dagen tussen de 75.9 en 76.5 kg, maar dat is dus wel met de cheat van koningsdag erbij en een dag van 3500 kcal waardoor ik per dag gemiddeld toch wel zo'n 300 kcal meer binnen heb gekregen dan de bedoeling is. Misschien dat ik daardoor zelfs die squat pr wel heb gepakt. De komende dagen hou ik me in ieder geval weer netjes aan het dieet en dan zou het weer moeten zakken (tot bevrijdingsdag

).