- Waardering
- 5.279
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 14%
je dacht, niet te licht beginnen met die paused bench

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
je dacht, niet te licht beginnen met die paused bench

je dacht, niet te licht beginnen met die paused bench![]()

Haha dat bleek vandaag inderdaad wel bij de deadlifts! De volgende keer ga ik weer 120 proberen als de sets ervoor normaal aan voelen, maar dat is nog even afwachten, morgen eerst de hele dag de benen belasten op een festivalzware chins hoor, zijn ook goed voor je gripkracht/onderarmen
1 of 2 reps op 120 hadden nog wel gekund na die 5x115![]()

Maar het is wel een evenaring van m'n pr op 2.5 kg minder BW 

Dat heb ik ruimschoots gecompenseerd met bier en daarna nog een vreetsessie bij macdonaldsEpische cardio sessie zie ik. Heb je het nog een beetje gecompenseerd met extra kcals, of simpelweg een groter tekort gecreëerd?
Ik denk wel easy 5000 kcal in totaal 
Nope, ik vermaak me op zo'n festival altijd prima met alcohol op, andere middeltjes ben ik niet zo van

Nope, ik vermaak me op zo'n festival altijd prima met alcohol op, andere middeltjes ben ik niet zo van![]()

yup bier gaat in je benen zitten

Na rep 3 dacht ik al van dat worden er misschien wel 6, de 5e ging zwaar maar na een korte adem pauze van 3-4 sec ging de 6e ook gewoon!
).waarschijnlijk dan weer een festival of feest, volgende dag brak, en de dag daarna weer een pr op een lift