Haha, nee helaas niet... Maar maakt niet uit, als ik het echt zat word, dan ga ik ze wel als eerst doen...
Hier nog even de training van vrijdag; heerlijk een weekend geen laptop of pc in de buurt gehad...
Squat
Warming up...
5x5x100, wel gegrind en voelde het weer in m'n onderrug bij de laatste reps, maar gehaald yeey
Deadlift
5x130, begin nu wel te merken dat mn gym eigenlijk niet zo goed is... Versleten, kromme, bars. De knurling geeft geen enkele houvast en doordat deze bar krom is, was het ook lastig grijpen: nijging om te rollen. Even de andere bars nagelopen en er zit nog 1 redelijke bij. Voortaan die maar gelijk snatchen
Abb-rollout
Eeeh lastig nog... meer doen
Loopband
5x1L(open),3W(andelen), fijn zo'n terugkerende blessure in schenen... Weer opbouwen naar de 5KM in 5 maanden nu... Tja.
Best tevreden... Volgens mijn agenda 9 september begonnen en ik weet nog wel dat ik na de eerste keer squaten (5x5x20) 5 dagen spierpijn had hehe...
Inmiddels weeg ik wel 88+KG (en heb me ook al een keer op 89.3 gemeten), dus daar mag wel weer wat van af... Komende tijd richting op:
Squat techniek, vet verliezen (geen haast 1kg per maand is prima), fit worden & blijven. Vanmiddag weer lekker aan de slag
Ah, fijn de bedrijfsfoto's zijn op het netwerk geplaatst... Prachtig zo'n profielfoto. Daarop zie je pas echt goed hoe dik m'n kop is geworden en hoe laag m'n kin is gaan hangen de laatste jaren. :|
---------- Toegevoegd om 17:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:30 ----------
Vandaag:
Deadlift;
6x80
3x5x80
Leg press:
6x80
5x100
5x5x120
Abductor
3x12x35
Adductor
3x12x40