XXL Nutrition

Eerste DBB(st)er met Coronavirus, who will it be? (1 bezoeker)

Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

apfelstrudel

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
15 nov 2008
Waardering
9.037
Lengte
1m86
Massa
96kg
Vetpercentage
20%
Hier trap je toch niet in? :roflol:
Hoezo niet? Het is heel geloofwaardig geschreven.

"2. Het virus mengt zich vervolgens in een neusvloeistof die de luchtpijp en vervolgens de longen binnendringt en longontsteking veroorzaakt. Dit duurt ongeveer 5/6 dagen verder. "

BB_

TAFKAB
Elite Member
2x Challenge Winner
Lid geworden
25 sep 2016
Waardering
27.189
Lengte
1m89
Massa
111kg
Als je dan al trollt, zet dan gewoon neer dat sperma het virus doodt, dus veel pijpen en doorslikken geadviseerd wordt. Dat zal een hoop relaties goed doen.

imnewhere

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
18 jan 2012
Waardering
3.934
Lengte
1m80
Massa
66kg
Als je dan al trollt, zet dan gewoon neer dat sperma het virus doodt, dus veel pijpen en doorslikken geadviseerd wordt. Dat zal een hoop relaties goed doen.
Een geboortegolf in december 2020 lijkt me sowieso niet onwaarschijnlijk. Iedereen zit thuis en verveelt zich, alle evenementen zijn afgelast, geen sport op t.v., etc, etc...

Galen

Peter Bond
Super Mod
Elite Member
Lid geworden
8 okt 2010
Waardering
16.527
Lengte
1m95
Massa
102kg
Vetpercentage
11%
  • Like
Waarderingen: BB_

blastoise

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
31 jul 2019
Waardering
1.409
Lengte
1m66
Massa
73kg
Vetpercentage
14%
Net mijn temperatuur gemeten, 39.5 graden, ik ben imuum :D
Geld immuniteit ook als je expres je lichaam tempratuuur op 39grade zet en laat denken dat je koorts hebt. Zodat je immuunsysteem verbeterd omdat je je lichaam laat denken dat je ziek bent ? Dus je weerstand hoger ligt omdat die aan het vechten is tegen iets wat er niet is ?

Sparks79

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
19 mei 2019
Waardering
3.055
Lengte
1m94
Massa
101kg
Vetpercentage
9%
Geld immuniteit ook als je expres je lichaam tempratuuur op 39grade zet en laat denken dat je koorts hebt. Zodat je immuunsysteem verbeterd omdat je je lichaam laat denken dat je ziek bent ? Dus je weerstand hoger ligt omdat die aan het vechten is tegen iets wat er niet is ?
Nee. Je put je lichaam uit.

Het enige dat je kunt doen is zorgen dat je fit bent, gezond eet en je lichaam niet belast met zaken die je lichaam aantasten.

Risico voor ernstige bijeffecten zijn:
- Diabetes
-Obesitas
- Hoge bloeddruk
- Hart en vaatziekten
- Longziekten

Doe zo veel mogelijk om dat te voorkomen. Dus geen aas nemen met bijwerkingen op dit vlak, of drugs. Niet roken, wel sporten. Zorg voor longinhoud ( cardio dus). Maar dus niet overtrainen.

Tenminste; dat is wat ik ga doen. En als ik dan toch pech heb: helaas. Maar daarmee maak ik de kans iig kleiner.

Verder is de kans groot dat we het allemaal gaan krijgen. Dus wees er maar klaar voor.

apfelstrudel

Monstrous Giant
+10 jaar member
Lid geworden
15 nov 2008
Waardering
9.037
Lengte
1m86
Massa
96kg
Vetpercentage
20%
Is dat niet wat een sauna doet? Kunstmatig je lichaamstemperatuur verhogen.

Dat helpt in ieder geval wel goed om gezond te blijven.

blastoise

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
31 jul 2019
Waardering
1.409
Lengte
1m66
Massa
73kg
Vetpercentage
14%
Is dat niet wat een sauna doet? Kunstmatig je lichaamstemperatuur verhogen.

Dat helpt in ieder geval wel goed om gezond te blijven.
Zit momenteel op dnp en dat gooit je lichaamstemperatuur omhoog. Kan zelfs soms wel tot 40grade. Ik had gelezen dat dit overheen komt met een kunstmatige koorts opwekken en dat daar door je immuunsysteem beter werkt.

Steks

Colossal Veteran
Lid geworden
21 feb 2017
Waardering
12.951
Lengte
1m82
Massa
92kg
Je kan van alles lezen wat onzin is.

Leon

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
20 jul 2014
Waardering
314
Lengte
1m85
Massa
85kg
Vetpercentage
12%
Na al die dingen die ik over je gelezen heb @blastoise is me sowieso een raadsel dat je nog leeft.

edit; ik betrap me vaak op een soort spelletje die ik speel. Ik lees eerst de comment en dan weet ik of jij het hebt geschreven ja of nee, volgens mij heb ik heb altijd nog goed geraden :)

Bovenaan