Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en ik vind dat 21'en op het laatst van je biceps training indrukwekkend...
5 star rating toegevoegd!![]()
! Ga binnekort eens kijken wat ik nu met barbellcurl doe. Is al wel een half jaar geleden volgens mij dat ik die deed. En wat is 5 star rating? heb vast wat gemist hier op dbb
Lekker hoor die Preacher Curl! En 21en is natuurlijk altijd goed![]()
!
! Maar af en toe wel in de borst als ik pec deck doe maar die is vrijdag weer aan de beurt
! Vond het wel een fijne training en heb alweer zin om donderdag te knallen! Ben nog aan het twijfelen of ik ga deadliften of dat ik hier nog een weekje mee wacht..Niet echt een pomp maar die heb ik ook niet zo heel vaak! Maar af en toe wel in de borst als ik pec deck doe maar die is vrijdag weer aan de beurt
! Vond het wel een fijne training en heb alweer zin om donderdag te knallen! Ben nog aan het twijfelen of ik ga deadliften of dat ik hier nog een weekje mee wacht..

Ben nog aan het twijfelen of ik ga deadliften of dat ik hier nog een weekje mee wacht..
Respect dat je borst en schouders na benen kan doen!
Weekje extra rust kan geen kwaad. Maar als je te vroeg begint riskeer je natuurlijk wel een blessure.
Waarom heb je eigenlijk de bovenstaande volgorde voor benen?
Is de volgende volgorde niet beter?
Full Squat:
Leg Press
Leg extension
Seated leg curl:
Calf raise:
! Ik doe hem zoals jij hem daar neer zet alleen doe ik leg press als laatste. Als ik meteen legpress na squat doe dan krijgen de beentjes een flinke optater
! Daarom doe ik legpress als laatste om nog even lekker mijn benen te pakken 
!

!