MuscleMeat

Eindelijk mijn eigen logje

• Topic Starter Topic Starter
Jullie hebben nog 2 trainingen van mij tegoed. Heb woensdag rug en biceps getraind en Vandaag borst, schouders en triceps.

Woensdag:
Deadlift: 4x130, 1x135, 1x140kg Ging niet lekker. Voelde pijntjes in mijn onderrug en ben daarom maar gestopt
Low Row:10x60,10x65, 10x60kg, 6x60kg
Close grip pulldown: 10x60kg, 8x60kg, 6x60kg

Biceps:
Dumbbell preacher curl: 8x16kg, 7x16kg, 6x16kg
21en: 1x 22,5kg, 1x25kg
Hammercurl 3x10x12kg.

vandaag:
Bench: 6x60, 5x60, 3x65
Incl smith bench: 5,6,6x50kg
Pec deck: 10x80, 8x85, 6x90, 6x90
Fly's: 10x14, 10x14kg, 8x14kg

Shoulder press machine: 10x3x40kg
Cable side raise: 10x6.25, 8x7,5, 8x7,5kg
Cable front raise: 10x3x12,5kg

Rope pulldown: 10x3x20kg
one arm pushdown: 10x3x12,5kg

goede chest workout!

DEze week helaas geen tijd om 3 trainingen te doen. Ga even kijken hoe ik het ga verdelen. Denk dat ik mijn onderrug even een weekje rust geef. En dan de rest van de spiergroepen gewoon afbeulen!

idd gewoon effe tijd maken man , was je onderrug misschien niet goed opgewarmd bij de deadlift?

Dankzij alle drukte van deze week helaas nog maar tijd om 1 keer te trainen:(

Ga schouders, borst en triceps doen. En dan volgende week weer alles knallen!

borst, schouders, triceps bedoel je neem ik aan? ;) zie dit dan maar als een rustweekje, de komende weken knallen alsof je leven er vanaf hangt :D

Offcourse in die volgorde:p. Anders gaan de schouderoefeningen echt niet meer lukken als de hele triceps net afgebeuld is:P Training ging goed! verder geen noemenswaardige records:rolleyes:. Ben nu weer lekker aan het eten en morgen, woensdag en vrijdag wordt er weer geknald! Resultaten volgen ;)

Binnenkort ga ik trouwens weer aan een nieuw schema beginnen. Resultaten stagneren een beetje laatste tijd. Iemand nog tips?

Resultaten stagneren een beetje laatste tijd. Iemand nog tips?

je kunt niet elke dag pr's vermorzelen, anders zou je binnen no-time Jarno Hams uitlachen :D vooral jij, beest! :D tips? misschien kun je iets met je voeding doen, waardoor het allemaal wat beter gaat? verder kun je tijdens je training de nadruk leggen op wat andere oefeningen, waardoor je niet in diezelfde sleur blijft verkeren. succes bro'!

je kunt niet elke dag pr's vermorzelen, anders zou je binnen no-time Jarno Hams uitlachen :D vooral jij, beest! :D tips? misschien kun je iets met je voeding doen, waardoor het allemaal wat beter gaat? verder kun je tijdens je training de nadruk leggen op wat andere oefeningen, waardoor je niet in diezelfde sleur blijft verkeren. succes bro'!

Ja ok daar zit wat in:P! Wat dat betreft ga ik nog wel aardig vooruit. Geduld is een schone zaak zeggen we dan maar:D

Nou training van gisteren ging echt lekker! Genoeg pr's weer gehaald:)!

Squat: 3x6x85kg
Leg extension: 10x75, 5x80, 6x70
Seated leg curl: 10x65, 6x70, 5x70
Standing calf raise: 25x90, 20x90, 20x90
Legpress: 30x120, 20x130, 20x130

Bench: 3x10x65
Incline bench smit: 7x50, 6x50, 6x50
Pec deck: 6x85, 6x90, 6x95

Schoulder press machine: 10x40, 5x45, 4x45, 8x40
cable side raise: 10x5, 8x7,5 6x7,5
Front cable raise: 3x8x12,5

Heb bij de calf raise en leg press wat minder gewicht gedaan en lekker veel herhalingen. Ff flink die pijn in de benen voelen:D!

voorste schouderkoppen heb je zat aangepakt met de bench en shoulder press machine.. de front raise is overbodig, die kun je het beste vervangen door een oefening voor de achterste schouderkoppen, die krengen groeien moeilijk nl. ÉN hebben zeker dezelfde aandacht nodig als de andere koppen. beestige training btw :thumb:

Maak er anders een front latral raise van, neem je meer de middelste en vooral achterste.

mooie shoulderpress nelus!

voorste schouderkoppen heb je zat aangepakt met de bench en shoulder press machine.. de front raise is overbodig, die kun je het beste vervangen door een oefening voor de achterste schouderkoppen, die krengen groeien moeilijk nl. ÉN hebben zeker dezelfde aandacht nodig als de andere koppen. beestige training btw :thumb:

Danku Danku:D! Over 2 weken volgt weer een nieuw schema en dan zal ik je commentaar zeker meenemen! Heb nu nog steeds spierpijn man:P Wou vandaag trainen maar dat gaat me nog niet lukken nog ff herstellen. morgenavond en zondagmorgen gaan we weer trainen!

Terug
Naar boven