neluss2000
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 2
is wel op zon machine he geen losse barbell

Laatst bewerkt door een moderator:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hij deed de laatste tijd al vaak zeer maar nu is het helemaal mis. Voelde het al meteen toen ik 100kg probeerde. toen ff 130 geprobeerd. Wou wel maar ben maar gestopt want voelde echt niet goed. Komende paar weken schrap ik deadliften daarom maar even om zo wat rust te pakkenNou niet gehaald dus. Heb een blessure aan mijn onderrugHij deed de laatste tijd al vaak zeer maar nu is het helemaal mis. Voelde het al meteen toen ik 100kg probeerde. toen ff 130 geprobeerd. Wou wel maar ben maar gestopt want voelde echt niet goed. Komende paar weken schrap ik deadliften daarom maar even om zo wat rust te pakken

yah groot gelijk effe deadlfit vervangen door cable rows enzo? en hyper extensionsJammer dat je zo'n pijn hebt ik heb et ook al gehad en is echt niej leuk!

Tsja deadlift is dodelijk hé
Je kunt ook gewoon deadlift highreps gaan doen op techniek ofzo?
Dan houd je iig de deadlifts erin.
En ook al doe ik met 80 ofzodan voel ik het nog erg in mijn rug en krijgt hij nog geen rust. Balen man
Focus je alleen niet teveel op de gewichten he. Het is natuurlijk altijd leuk om pr's te breken en monstergewichten te liften. Maar voor BB hoef je niet perse zware gewichten te gebruiken.
Laat die stronglifters maar moeilijk doen met die gewichten, wij willen alleen maar groeien![]()
Ik wil ook liever groeien dan zware gewichten tillen maar is toch mooi meegenomen als je veel kunt liften
!zo is dat! veel succes nog verder en hopelijk herstel je snel!

Deadlift gedaan met 70kg. Normaal 140 of 145 maar zoals al eerder gezegd wil dit niet door pijntjes in de rug. Had het gevoel dat ik wel meer kon pakken maar ga dat nog niet doen. Eerst de onderrug tot rust laten komen
!
!