XXL Nutrition

Eindelijk mijn eigen logje

• Topic Starter Topic Starter
Ga zo weg om weer te trainen. Vorige keer slechts 1x140kg gehaald:(! Had al een tijdje lang last van pijntjes in de onderrug. Die zijn nu zo goed als verdwenen dus vandaag ga ik weer voor de 145 en hoop stiekem op 1x150kg. We zullen het zien

hopelijk haal je de 150!

who knows:D! Heb er in elk geval zin in! Voor 7 uur staat hier of het me gelukt is ;)

good luck! hoop dat je het haalt!

eitje voor je, Animal! niet proberen, doen!

Nou niet gehaald dus. Heb een blessure aan mijn onderrug:( Hij deed de laatste tijd al vaak zeer maar nu is het helemaal mis. Voelde het al meteen toen ik 100kg probeerde. toen ff 130 geprobeerd. Wou wel maar ben maar gestopt want voelde echt niet goed. Komende paar weken schrap ik deadliften daarom maar even om zo wat rust te pakken

yah groot gelijk effe deadlfit vervangen door cable rows enzo? en hyper extensions :D Jammer dat je zo'n pijn hebt ik heb et ook al gehad en is echt niej leuk!

Tsja deadlift is dodelijk hé ;)

Je kunt ook gewoon deadlift highreps gaan doen op techniek ofzo?
Dan houd je iig de deadlifts erin.

Nou niet gehaald dus. Heb een blessure aan mijn onderrug:( Hij deed de laatste tijd al vaak zeer maar nu is het helemaal mis. Voelde het al meteen toen ik 100kg probeerde. toen ff 130 geprobeerd. Wou wel maar ben maar gestopt want voelde echt niet goed. Komende paar weken schrap ik deadliften daarom maar even om zo wat rust te pakken

Balen man:(
Focus je alleen niet teveel op de gewichten he. Het is natuurlijk altijd leuk om pr's te breken en monstergewichten te liften. Maar voor BB hoef je niet perse zware gewichten te gebruiken.
Laat die stronglifters maar moeilijk doen met die gewichten, wij willen alleen maar groeien:cool:

zo is dat! veel succes nog verder en hopelijk herstel je snel!

yah groot gelijk effe deadlfit vervangen door cable rows enzo? en hyper extensions :D Jammer dat je zo'n pijn hebt ik heb et ook al gehad en is echt niej leuk!

Denk dat ik gewoon ff een tijdje rust houd aan de onderrug. Voel op dit moment geen pijn maar als ik ga deadliften wel weer dus ik wacht nog ff daarmee;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Tsja deadlift is dodelijk hé ;)

Je kunt ook gewoon deadlift highreps gaan doen op techniek ofzo?
Dan houd je iig de deadlifts erin.

Stop ff met deadlift. Techniek gaat wel goed;) En ook al doe ik met 80 ofzodan voel ik het nog erg in mijn rug en krijgt hij nog geen rust.

Balen man:(
Focus je alleen niet teveel op de gewichten he. Het is natuurlijk altijd leuk om pr's te breken en monstergewichten te liften. Maar voor BB hoef je niet perse zware gewichten te gebruiken.
Laat die stronglifters maar moeilijk doen met die gewichten, wij willen alleen maar groeien:cool:

Ja focus me vaak op gewicht:P Ik wil ook liever groeien dan zware gewichten tillen maar is toch mooi meegenomen als je veel kunt liften:D!

zo is dat! veel succes nog verder en hopelijk herstel je snel!

Ik hoop het ook! Gewoon 2 weken stoppen met deadlift en dan weer rustig aan beginnen :)

Zo vanavond gaan we weer knallen! Ga binnenkort weer mijn schema veranderen. Ik wissel triceps en biceps om. Op dit moment heb ik borst en triceps en rug en biceps op 1 dag wat natuurlijk verre van ideaal is. Mijn volgende schema gaat er als volgt uitzien.

Dag 1: Benen, Borst, Schouders

Benen:
Full Squat
Calf raise
Seated leg curl
Leg Press
Leg extension

Borst:
Benchpress
Chest press
Fly's

Schouders:
Shoulder press
Upright row
Cable rear delt row

Dag 2 Rug, Traps, triceps, Buik

Rug:
Deadlift
Straight leg deadlift
Cable pulldown
Low row

Traps:
Barbell shrugs

Triceps
Close grip benchpress
Bent over triceps extension
Rope pulldown

Buik:
Crunches
Dumbbell side bend
Leg raise
Standing cable crunch

Dag 3:
Borst, Schouders, Biceps

Borst:
Benchpress
Decline benchpress
Incline benchpress
Chest dip
Lever pec deck fly

Schouders:
Military press
Cable upright row
Cable rear delt row

Biceps
Barbell Curl
Preacher Curl
21en!

Training van gisteren:

Squat: 3x6x85kg
Leg extension: 10x75, 7x75, 6x75
Seated leg curl: 10x70, 6x70, 5x70
Standing calf raise: 25x90, 20x90, 20x90
Legpress: 15x180, 15x190, 10x200

Bench: 3x10x65
Incline bench smit: 8x50, 6x50, 6x50
Pec deck: 6x85, 6x90, 5x100!!

Schoulder press machine: 10x40, 8x40, 6x40
cable side raise: 10x5, 8x7,5 6x7,5
Front cable raise: 3x8x12,5

Ik post de laatste tijd trouwens niet alle trainingen meer;). Weinig tijd.. en na een paar dagen weet ik niet meer precies wat ik nou behaald heb en ben ik het blaadje met de resultaten erop alweer kwijt:P!

Sterk die legpress aan het eind van je training!:thumbup:
Blijf wel je trainingen pakken he!

je nieuwe schema ziet er heavy uit.. hoe ga je dat aanpakken wat betreft de dagen? ma, wo, vr? nice volume al btw :thumb:

Meestal train ik dinsdag, woensdag en vrijdag;). Dinsdag en vrijdag train ik sowieso en meestal wissel ik woensdag en donderdag af! Heb superveel zin in mijn nieuwe schema:D!

Nou training van gister ging wel goed:) Deadlift gedaan met 70kg. Normaal 140 of 145 maar zoals al eerder gezegd wil dit niet door pijntjes in de rug. Had het gevoel dat ik wel meer kon pakken maar ga dat nog niet doen. Eerst de onderrug tot rust laten komen:)!

Low row: 3x6x60kg
Close grip pulldown: 10x60, 7x65, 8x60
Shrugs: 15x60, 15x70, 8x80, 10x70

Triceps
Close grip benchpress: 12x30, 12x35, 12x40, 10x40
Rope pulldown: 12x15kg, 12x17,5kg, 12x20kg, 4x22,5kg

Lekker die trices afgebeult! daarna ook nog wat setjes rope pulldown gedaan met 30 herhalingen bij 10kg. Voelde echt fijn:D!

Daarna nog wat crunches voor de buikspieren! Al met al een rustige training maar wel weer wat pr's. Vanavond borst, schouders en biceps knallen!

Terug
Naar boven