neluss2000
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
!
! had volgens mij 8x10kg en 10x8kg ofzo.
!
! Bedankt voor alle steun
! doet me goed!Nu is het sinds zaterdag uit met mijn vriendin na bijna 3 jaar.. Daardoor weer geen zin aan trainen helaas. Vanavond wel trainen gelukkig! Benen/schouders/borst knallen! Hoop dat ik nog een beetje gewichten omhoog krijg

Balen man, 3 jaar is wel een lange tijd. Laat je niet gek maken heh, genoeg moois te vinden!
Lekker door blijven trainen, regelmaat vinden en met oudjaar achter de vrouwen aan!![]()
.. Wat zouden jullie doen
?Doen, je hebt al niets meer te verliezen toch? Probeer haar terug te winnen als je dat wil.

Haha, achja misschien komt het ooit nog wel weer goed. Werd net door haar moeder uitgenodigd om daar met oudjaar oliebollen te komen eten. Weet niet of dat wel zo verstandig is.. Wat zouden jullie doen
?
Ik neem aan dat dit in overleg is geweest met haar dochter? If so, dan zal ik gewoon eens met haar gaan praten. Neem aan dat je na 3 jaar overal over kan praten. Op die manier is het voor jullie beidde duidelijk wat je daar gaat doen.
Als je daar een beetje links word gelaten door haar voel je je ook maar kloten, en dat moet je niet hebben met oud en nieuw.
En als ze er nog niet aan toe is om het opnieuw te proberen is het misschien verstandig om gewoon met vrienden af te spreken. Endan voor 1 oliebol even langs te gaan.

!