AndroidHealthClinic

Eindelijk mijn eigen logje

• Topic Starter Topic Starter
vanmiddag trouwens besloten om toch maar een punt achter de relatie te zetten.. hoe moeilijk het ook is.

Ging gewoon niet lekker. Heel vaak kleine ruzietjes. Als we uitgingen en we zagen elkaar dan was er altijd wel wat. En op het laatst zorgt dat ervoor dat je je gaat ergeren aan elkaar en dan wordt je minder verliefd. Hebben zaterdag samen besloten om ermee te stoppen maar toch wel goede vrienden te blijven. Maar we vielen telkens op elkaar terug als er wat was. Nog wel smsen enzo maar dat werkt gewoon niet. Je moet gewoon uit elkaar gaan en niet elke dag smsen en bellen. Je moet zelf je eigen weg weer vinden en dat kan alleen als je elkaar niet elke dag spreekt. Hoe moeilijk het ook is. Maar is vast wel beter zo:(

Ging gewoon niet lekker. Heel vaak kleine ruzietjes. Als we uitgingen en we zagen elkaar dan was er altijd wel wat. En op het laatst zorgt dat ervoor dat je je gaat ergeren aan elkaar en dan wordt je minder verliefd. Hebben zaterdag samen besloten om ermee te stoppen maar toch wel goede vrienden te blijven. Maar we vielen telkens op elkaar terug als er wat was. Nog wel smsen enzo maar dat werkt gewoon niet. Je moet gewoon uit elkaar gaan en niet elke dag smsen en bellen. Je moet zelf je eigen weg weer vinden en dat kan alleen als je elkaar niet elke dag spreekt. Hoe moeilijk het ook is. Maar is vast wel beter zo:(

das ****ed up kerel.. zou er zelf niet aan moeten denken :(

beterschap man! 2009 wordt jouw jaar, al zul je dat nu niet zo zien.

das ****ed up kerel.. zou er zelf niet aan moeten denken :(

beterschap man! 2009 wordt jouw jaar, al zul je dat nu niet zo zien.

Nee het is kloten maar kom er wel overheen ;)
hoe is het met jouw vrouwtje dan? Toch wel goed dat ik je toen over heb gehaald om de eerste stap te zetten:P?

Nee het is kloten maar kom er wel overheen ;)
hoe is het met jouw vrouwtje dan? Toch wel goed dat ik je toen over heb gehaald om de eerste stap te zetten:P?

haha grapjas :D

jep, tussen mij en het vrouwtje gaat het perfect! kan niet beter :)

en met jou komt het ook goed, beloofd!

Tuurlijk, komt vanzelf ook wel goed;)!
Mooi dat het tussen jouw en je vrouwtje goed gaat!
Goed 2009 nog ;)!

Dankje pietje;)

Ga over een uur weer knallen:D! En morgen ook! Deze week even 4 trainingen ipv 3 om even alles te vergeten:)!

Er zitten alweer aardig wat trainingen op:P Op precies te zijn drie! Vrijdag heb ik borst, schouders, biceps gedaan en zaterdag rug, triceps en buik. Oefeningen gingen goed! Heb de training van vrijdag niet meer op papier staan maar dat was allemaal ongeveer hetzelfde als vorige week.

Training zaterdag:
Low row: 60kgx3x8
low pulley: 6x45, 7x40, 8x40
cable pulldown: 65x10, 70x5, 65x6
shrugs voor: 70x12, 90x10, 100x6, 70x12
shrugs achter: 70x12, 80x10, 70x12

Was na de shrugs echt even helemaal kapot:P

Triceps rope pulldown: 3x12x20kg
Triceps extension: 10x6kg, 10x7kg, 10x8kg

Buik: Veel crunches en dumbbell side raises met 26kg

Vanavond ook nog ff lekker getraint. Ging lekker! geen squat gedaan omdat ik nu een aantal weken geen squat doe en daardoor zie ik veel vooruitgang op de andere beenoefeningen. Dit blijf ik nog even volhouden want de benen lijken lekker te groeien:) Het nadeel is dat ons legpress apparaat niet verder dan 220 kg kan.. maarja dat nemen we maar voor lief:P!

Leg press: 220x3x20
Leg curl: 10x70kg, 8x70kg, 8x70kg
leg extension: 10x80kg, 8x85kg, 8x85kg
Calf raise smith: 3x20x110kg

Bench: 65kgx3x8
Incl bench: 3x8x50kg
pec deck: 90kgx8, 95kgx6, 100kgx6, 60kgx20

Shoulder press: 3x6x50kg
upright row: 3x8x37,5kg
Cable side raise: 8x3x6,25kg

****ing beest! gij gaat lekkah!

nette training! sterke legs heb je

klote van je relatie, soms is het beter zo dan

Bedankt jongens voor de steun:)!!

sterke workout neluss ga zo door!

Geen mogelijkheid om er nog een paar schijven of een dumbbell op te leggen?

Verder zie ik dat je erg lekker gaat op alle oefeningen!:thumbs:

Eey kubus! Dankje kerel ;) De leg press gaat eigenlijk tot 200kg. Ik leg er al een 20kg schijf op maar dan begint die kabel al te kraken:o Dus meer ga ik er niet opleggen straks mol ik dat apparaat:P!

sterke workout neluss ga zo door!

Dankje nicolas;) Heb al erg lang niet meer in jouw log gekeken. Ga ik morgen even doen ;)!

Laatst bewerkt door een moderator:
training zit erop! zal hem morgen even posten. Ben nu te druk met pasta eten en daarna ga ik slapen:P!

ik mis eigenlijk bij jou rug-trainingen nelus de db row de bb row en de t bar row , dat zijn de oef waarmee je gaat groeien hoor

ik mis eigenlijk bij jou rug-trainingen nelus de db row de bb row en de t bar row , dat zijn de oef waarmee je gaat groeien hoor

thnx groteman;) DB row heb ik wel gedaan maar zit nu even niet in mijn schema omdat ik op deze oefeningen lekker groei. Barbel row vind ik echt de grootste k*toefening die er bestaat:eek:! t-bar hebben ze bij ons op de fitness niet maar je kunt natuurlijk altijd improviseren;) Hoe doen jullie de t-bar row? Ik zat zelf te denken om gewoon een barbell te gebruiken en dat je het einde van de barbell waar je geen schijven aan doet in de hoek van de smith ofzo drukt en dat je maat daar nog ff bovenop gaat staan:D! of gewoon toch wel schijven aan die kant doen?

Terug
Naar boven