AndroidHealthClinic

Eindelijk mijn eigen logje

ga zo door buffel!

• Topic Starter Topic Starter
Thnx Piet!
Vanavond om half 7 gaan we weer knallen(H)!
Eigenlijk zou ik vanavond niet trainen omdat mijn moeder in het ziekenhuis ligt en ik daar nog even heen wou. Maar kan eerder weg van stage dus ik kan nog mooi even trainen:D!
Morgenavond zet ik de resultaten erop:)!

goed zo beest, ben benieuwd!

enne succes en beterschap met je ma..

Haaa buffels:hedbang:

Sorry ik post de training van vrijdag nu pas, heb niet eerder tijd gehad:P. Ook deze training deed ik voor het eerst dit schema. Dus ook weer wennen met hoeveel gewicht pakken enzo. Maar ging toch lekker vond ik. Na de training kon ik het goed merken in mijn borst en biceps en dat vind ik het belangrijkste:)! Nou hier komen de oefeningen + herhalingen + gewichten

Borst:

3x 10 Bench 60kg, 60kg, 60kg
3x 12 Incline dumbbell press 16kg, 16kg, 16kg (per dumbbell)(schuin bankje)
3x 12 Cable flies (liggend) 9kg, 9kg, 9kg
3x 12 Crossover 12,5kg, 12,5kg, 12,5kg

Biceps:

3x 12 barbell preacher curl 25kg, 25kg, 25kg
3x 12 Standing cable curls 20kg, 20kg, 20kg
3x 12 One arm dumbbell preacher curl 10kg

Buik:

2x 30 a 40 Crunches
3 keer over beide zijkanten 12 keer met 47,5 kg Rotary Torso (apparaat)

Ben met de biceps rustig begonnen omdat 3 oefeningen toch wel heel killing is. Vandaar dus ook niet echt bruut gewicht maar wel drie oefeningen lekker af kunnen werken:D!

Ik hoor graag jullie mening over de gewichten enzo:)

:hedbang: gaat goed beest steeds een stapje verder :thumb:

Ziet er goed uit hoor, zolang de gewichten bij jou maar goed aanvoelen!

Gaat goed zo, ga zo door!:thumbs:

Danku danku:D!

Morgenavond weer trainen:rocknana:

JOEHOE!!!

We gaan vanavond al trainen:D! Superveel zin in! Mijn trainingsmaat smste net dat hij vanavond ook wel kan. Vanavond dus even rug en triceps aanpakken! zin in :D!

succes met je training vanavond ;)

dankje:)!!

Ben trouwens wel doodmoe op dit moment. Zwaar weekend achter de rug dus ik ga ervan uit dat de gewichten niet al te ver omhoog zullen schieten vanavond. Als ik om half 6 thuis ben van stage ga ik maar even een uurtje liggen en een redbull achterover slaan misschien dat dit wellicht iets helpt:)

Ben trouwens wel doodmoe op dit moment. Zwaar weekend achter de rug dus ik ga ervan uit dat de gewichten niet al te ver omhoog zullen schieten vanavond. Als ik om half 6 thuis ben van stage ga ik maar even een uurtje liggen en een redbull achterover slaan misschien dat dit wellicht iets helpt:)

sWa.. iKkE OoK ZwAaR WeEkEnD AcHtEr dE RuG En iKkE OoK ZwAaR GeKnAlT HeBbUhH!i!

mja... zegt dus niks. beetje vertrouwen in jezelf bro' ;)

Nou mijn tweede rug en triceps training heb ik gisteren gehad. Was echt supermoe waardoor het niet lekker wou. Maar desondanks toch nog op alle oefeningen of gelijk gebleven of een stapje vooruit:) Ben ik erg tevreden over! Als ik niet lam geweest was had ik op verschillende oefeningen meer kunnen pakken dus dat belooft wat voor de volgende training:D!

Chin ups: 8 keer bw, 5 keer bw, 5 keer bw, 3 keer bw
Lat Pull down: 10 keer 40kg, 10 keer 40 kg, 8 keer 40 kg, 10 keer 35 kg
Low pulley: 10 keer 30kg, 12 keer 25 kg, 12 keer 25 kg,
dumbbell bent over rows: 10,8,6,6 keer 26 kg
Deadlift: 10 keer 90kg, 6 keer 100kg, 5 keer 100 kg, 5 keer 100kg

Dan over naar de shrugs. 15,15,15,15 keer 26 kg per dumbbell.

Dan de oefeningen voor de triceps

Dippen: 12 keer bw, 10 keer bw, 8 keer bw + 10kg
Cable pressdown: 10 keer 25 kg, 8 keer 25 kg, 6 keer 25 kg, 6 keer 30 kg (zelfde als vorige keer)
Rope extensions, 15 kg en dat 10,10,10,10 keer.

Vorige keer voelde ik de cable presdown erg in mijn borst. Deze keer niet:)!

Wat vinden jullie van de training?

sWa.. iKkE OoK ZwAaR WeEkEnD AcHtEr dE RuG En iKkE OoK ZwAaR GeKnAlT HeBbUhH!i!

mja... zegt dus niks. beetje vertrouwen in jezelf bro' ;)

Haha ja J3 W33t T0cH Z3LlufF!!

De training ging uiteindelijk redelijk qua gewichten. Qua moeheid was het bagger:p. Maar dat beloofd wat voor de volgende training:)!!

ik vind het er wel oké uit zien, mein freund :)

ik zie dat je veel afwisselt in reps! :thumb: laat je lichaam maar goed schrikken ;)

misschien dat je dat met shrugs ook beter kan doen. en er nog een oefening voor traps bijpakt, het is niet zo'n spiergroep waarbij je aan 1 oefening genoeg hebt.. die kun/moet je ook vanaf diverse kanten aanspreken, zowel de kant van je "nek" als "rug" om een goed ontwikkelde trapezius te krijgen.

Haha ja J3 W33t T0cH Z3LlufF!!

De training ging uiteindelijk redelijk qua gewichten. Qua moeheid was het bagger:p. Maar dat beloofd wat voor de volgende training:)!!

:D

gast, werd al moe toen ik gister naar de gewichten keek hahah :) eenmaal bezig viel het reuze mee. sterker nog, m'n oude record naar de t*fus ;)

dussssss....:rolleyes:

nice:D!! welk record:)??

Bedankt voor de tip voor de trapezius:) Zal eens kijken of ik daar nog een extra oefening voor ga doen! Moet nog wel in te plannen zijn:D! Ga volgende week een weekje op vakantie naar hongarije toe. Als ik weerkom gaan we weer knallen!! Woensdag en vrijdag nog even trainen en dan op vakantie(H)!!

Ga binnenkort even straps kopen voor de deadlift. Faal elke keer op de grip en heb wel het gevoel dat 6 keer met 120 ofzo te doen moet zijn:D! maarja dat is natuurlijk speculatie. In de gym moet je je bewijzen;)

Terug
Naar boven