- Waardering
- 1.341
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 110kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
goed zo beest, ben benieuwd!
enne succes en beterschap met je ma..

. Ook deze training deed ik voor het eerst dit schema. Dus ook weer wennen met hoeveel gewicht pakken enzo. Maar ging toch lekker vond ik. Na de training kon ik het goed merken in mijn borst en biceps en dat vind ik het belangrijkste
! Nou hier komen de oefeningen + herhalingen + gewichten
! 

!Ben trouwens wel doodmoe op dit moment. Zwaar weekend achter de rug dus ik ga ervan uit dat de gewichten niet al te ver omhoog zullen schieten vanavond. Als ik om half 6 thuis ben van stage ga ik maar even een uurtje liggen en een redbull achterover slaan misschien dat dit wellicht iets helpt![]()

Ben ik erg tevreden over! Als ik niet lam geweest was had ik op verschillende oefeningen meer kunnen pakken dus dat belooft wat voor de volgende training
!
!sWa.. iKkE OoK ZwAaR WeEkEnD AcHtEr dE RuG En iKkE OoK ZwAaR GeKnAlT HeBbUhH!i!
mja... zegt dus niks. beetje vertrouwen in jezelf bro'![]()
. Maar dat beloofd wat voor de volgende training
!!

Haha ja J3 W33t T0cH Z3LlufF!!
De training ging uiteindelijk redelijk qua gewichten. Qua moeheid was het bagger. Maar dat beloofd wat voor de volgende training
!!

eenmaal bezig viel het reuze mee. sterker nog, m'n oude record naar de t*fus 

!! welk record
??
Zal eens kijken of ik daar nog een extra oefening voor ga doen! Moet nog wel in te plannen zijn
! Ga volgende week een weekje op vakantie naar hongarije toe. Als ik weerkom gaan we weer knallen!! Woensdag en vrijdag nog even trainen en dan op vakantie(H)!!
! maarja dat is natuurlijk speculatie. In de gym moet je je bewijzen