Fitness Seller

Eindelijk mijn eigen logje

Schema ziet er goed uit, wel wat pittig; 9 oefeningen per dag maar dat is inderdaad te doen; in bodybuilding there's no place for p*ssy's.

Succes!

nette sq en sterke leg extensions (die doe ik niet na :o ) :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
goeie workout ook sterk bezig!

Dankje Nicolas!

Mooie training weer, bijna 100kg squat, gaat lekker. Ben benieuwd naar de training van vanavond!

Ja die 100kg Squat zit eraan te komen! Ik wil in juli 09 110 kunnen squatten:D! Training ga ik zo posten!

Schema ziet er goed uit, wel wat pittig; 9 oefeningen per dag maar dat is inderdaad te doen; in bodybuilding there's no place for p*ssy's.

Succes!

Daarom! Ik houd elke keer na 3 oefeningen eventjes 5 minuutjes pauze door ff te gaan pissen, water bijvullen, chickies kijken:D. En daardoor vind ik het goed te doen!

nette sq en sterke leg extensions (die doe ik niet na :o ) :thumb:

Dankje Herkuul! Leg extensions verschilt natuurlijk ook per apparaat he;), daarom vergelijk ik altijd de krachtstats van de oefeningen met losse gewichten. Bij jouw gaat het ook goed zo te zien!!

Laatst bewerkt door een moderator:
Nou training van gisteren ging wel lekker. Heb skullcrushers geprobeerd maar die voel ik toch niet echt goed, close grip benchpress daarentegen wel dus ik denk dat ik die erin gooi! Ik weet niet of ik door moet gaan met deadliften. Heb een tijd lang last gehad van mijn onderrug en nu weer ontzettende pijn door het deadliften van gister.. ik denk dat ik hem er toch maar uit moet gooien tot mijn spijt..

Deadlift: 100x10, 100x10, 100x10
Dumbbell Bor: 20x10, 24x10, 28x10, 26x10
Close grip pulldown: 70x10, 70x8, 70x6
Shrugs voor: 80x10, 90x10, 100x6
Shrugs achter: 80x10, 90x10, 80x10
Close grip bp: 50x6x3, 40x15, 40x15
Triceps extension: 10kgx6x3

Heb de calf raise naar dag 3 verplaatst omdat ik zo op elke dag 9 oefeningen heb.
Heb gisteren geen buik gedaan. Heb normaal bij buikoefeningen al last van mijn onderrug en dat zat er na de deadlift dus echt niet meer in. Maar vind buik ook niet echt belangrijk. Verder vond ik het wel lekker gaan:) Woog vanmorgen voor het eerst 77kg:D!

Oja als ik 80 kg weeg dan volgen er nieuwe foto's;)

Lekker, Deadlift 100kg :D.

Ik weet niet of ik door moet gaan met deadliften. Heb een tijd lang last gehad van mijn onderrug en nu weer ontzettende pijn door het deadliften van gister.. ik denk dat ik hem er toch maar uit moet gooien tot mijn spijt..

Onbegrijpelijk opzich omdat je zo sterk bent in deadliften.
Probeer eens wat hyperextensions ter afwisseling. Die ga je ongetwijfeld voelen.
80kg is ook mijn foto-moment;)

Onbegrijpelijk opzich omdat je zo sterk bent in deadliften.
Probeer eens wat hyperextensions ter afwisseling. Die ga je ongetwijfeld voelen.
80kg is ook mijn foto-moment;)

Ik weet het maar als het elke keer onwijs pijn doet en je gewoon nog weken erna niet eens fatsoenlijk je schoenen kunt strikken:(. Maar ik ga even afwachten hoe het nu gaat! Als ik volgende week rond de tijd dat de rug op het programma staat geen pijn heb in mijn onderrug dan gaat er gewoon gedeadlift worden! En hyperextensions is zeker een mooie afwisseling vind ik ook een fijne oefening dus die ga ik zeker doen:)

Ben benieuwd wanneer we op 80kg staan. Kunnen we mooi foto's gaan vergelijken:D

is minder van je onderrug bro
DL 100 x10 x3 is vrij sterk, doe ik je niet na, hehe.

is minder van je onderrug bro
DL 100 x10 x3 is vrij sterk, doe ik je niet na, hehe.

Dankje herkuul! Deadliften is één van mijn sterkere punten alleen werkt mijn onderrug totaal niet mee. Maar het gaat nu al weer wat beter dus misschien volgende week toch maar weer proberen! Heb nu geen tijd meer om je logje door te lezen trouwens ga ik morgen even doen ben benieuwd hoe het bij jouw gaat!!

Ben er trouwens net weer van trainen. Ging wel lekker vond ik :)!

calf raise op leg press apparaat: 100x20, 110x20, 120x10
decline benchpress: 50x10, 60x10, 65x6, 50x10
dumbbell benchpress: 20x10, 24x6, 20x10 (ging nog niet helemaal lekker moest nog beetje balans zoeken dus vandaar niet te hoge gewichten)
pec deck: 90x8, 100x8, 110x6, 60x20
military press: 35x10, 40x5, 30x10
cable rear delt row: 6,25kgx3x6
upright row: 40x6x3
preacher curl: 18kgx9, 20kgx5, 18kgx6
hammer en dumbbellcurl supersetje (per arm 6 keer hammer, 6 keer curl, 6 keer hammer, 6 keer curl) 3 setjes met 8 kg

Zo en nu is mijn bak kwark op en ga ik lekker naar de kroeg:D!

ergnetjes jong! Gaat zo voort!

deadlift blijft idd zwaar voor de onderrug, fijn weekend bro!

ergnetjes jong! Gaat zo voort!
Dankje!
deadlift blijft idd zwaar voor de onderrug, fijn weekend bro!

Deadlift is inderdaad een zware oefening. Gelukkig voel ik mijn onderrug nu niet meer. Dus er word deze week gewoon weer gedeadlift! Zwaar weekend achter de rug ivm carnaval trouwens.. Slecht gegeten. Dat gaan we vandaag maar eens weer oppakken en dan morgenavond weer trainen!

Knal ze morgen! :D

nou training zit er weer op!
Wat minder gewicht genomen op de squat en wat meer herhalingen gedaan. Ging wel lekker vond ik ondanks een stevig weekendje doorhalen.

Squat: 70x8, 70x8, 72,5x6
leg extension: 85x8, 85x6, 85x6
leg curl: 75x8, 75x8, 75x6
incline dumbbellpress: 20x10, 22x8, 22x6
fly's: 10x12, 12x8, 12x8
benchpress 67,5x10x3
MP: 35x10, 40x6, 40x4
Cable rear delt row: 6,25x8, 6,25x6, 6,25x6
Upright row: 40x8, 40x6, 40x6

Lekkere trainig weer, MP loopt best lekker zo te zien.

Terug
Naar boven