- Waardering
- 666
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooie training weer, bijna 100kg squat, gaat lekker. Ben benieuwd naar de training van vanavond!
! Training ga ik zo posten!Schema ziet er goed uit, wel wat pittig; 9 oefeningen per dag maar dat is inderdaad te doen; in bodybuilding there's no place for p*ssy's.
Succes!
. En daardoor vind ik het goed te doen!nette sq en sterke leg extensions (die doe ik niet na)
![]()
, daarom vergelijk ik altijd de krachtstats van de oefeningen met losse gewichten. Bij jouw gaat het ook goed zo te zien!!
Woog vanmorgen voor het eerst 77kg
!
Ik weet niet of ik door moet gaan met deadliften. Heb een tijd lang last gehad van mijn onderrug en nu weer ontzettende pijn door het deadliften van gister.. ik denk dat ik hem er toch maar uit moet gooien tot mijn spijt..

Onbegrijpelijk opzich omdat je zo sterk bent in deadliften.
Probeer eens wat hyperextensions ter afwisseling. Die ga je ongetwijfeld voelen.
80kg is ook mijn foto-moment![]()
. Maar ik ga even afwachten hoe het nu gaat! Als ik volgende week rond de tijd dat de rug op het programma staat geen pijn heb in mijn onderrug dan gaat er gewoon gedeadlift worden! En hyperextensions is zeker een mooie afwisseling vind ik ook een fijne oefening dus die ga ik zeker doen

is minder van je onderrug bro
DL 100 x10 x3 is vrij sterk, doe ik je niet na, hehe.
!Dankje!
deadlift blijft idd zwaar voor de onderrug, fijn weekend bro!
hammer en dumbbellcurl supersetje (per arm 6 keer hammer, 6 keer curl, 6 keer hammer, 6 keer curl) 3 setjes met 8 kg

heb je van mij f**got
vond je het wat? je bent lekker bezig beest![]()
! Echt een hele fijne oefening!! Mooie afmaker van de hele training
Morgen mooi weer knallen
!