AndroidHealthClinic

Eiwit, vet , koolhydraten verhouding

Bezoekers in dit topic

Per kilo lichaamsgewicht of per kilo lean mass

Lees dat ook veel
 
Als er staat per kg lichaamsgewicht....
Wat is daar dan moeilijk aan?
Je kan toch lezen... :rolleyes:
 
als je voeding wil tracken neem je myfitnesspal zo moeilijk is dat niet.
Ik vind dat zo kut he hele dag voeding in die app zetten. Snap niet dat mensen dat kunnen:emo:
 
Ik vind dat zo kut he hele dag voeding in die app zetten. Snap niet dat mensen dat kunnen:emo:

Hele dag ?
Je appt / facebook / instagramt toch ook op een dag :cool:

Maar ik vul het 2 x per dag in ( sochtends de planning van voeding, savonds na het diner de getallen daadwerkelijk wat ik gegeten heb )
Als ik onder me macros uitkom kan ik in de avond nog Pre bed oid eten
 
Hele dag ?
Je appt / facebook / instagramt toch ook op een dag :cool:

Maar ik vul het 2 x per dag in ( sochtends de planning van voeding, savonds na het diner de getallen daadwerkelijk wat ik gegeten heb )
Als ik onder me macros uitkom kan ik in de avond nog Pre bed oid eten
Ik heb geen facebook/instagram haha maar alles in die app gooien zou ik zo vervelend vinden.

Voor mij is het sowieso overbodig hoor, ik eet elke dag volgens hetzelfde voedingsschema dus ik weet wat ik eet. Maar als ik me zou moeten voorstellen omdat elke dag in die app te flikkeren, bahbah
 
Ik heb geen facebook/instagram haha maar alles in die app gooien zou ik zo vervelend vinden.

Voor mij is het sowieso overbodig hoor, ik eet elke dag volgens hetzelfde voedingsschema dus ik weet wat ik eet. Maar als ik me zou moeten voorstellen omdat elke dag in die app te flikkeren, bahbah

Ja, dat is lekker, elke dag hetzelfde eten.
 
Ja, dat is lekker, elke dag hetzelfde eten.
Boeit me echt niks. Ik heb een hekel aan eten en hecht er totaal geen waarde aan. Eet alleen voor functie. Alleen een goeie cheat 1x per week kan ik wel waarderen.
 
Boeit me echt niks. Ik heb een hekel aan eten en hecht er totaal geen waarde aan. Eet alleen voor functie. Alleen een goeie cheat 1x per week kan ik wel waarderen.

Eten is alles voor mij.
 
Eten is alles voor mij.
Kan me dat wel voorstellen, is voor vele zo. Misschien dat ik ook wel een uitzondering op de regel ben. Mijn doel met mijn meals is om ze zo snel mogelijk naar binnen te werken. Ik kan oprecht zeggen dat ik maximaal 50 minuten per dag aan het eten ben. Elke meal gaat er in max 10 min, vaak nog vlugger.
 
Kan me dat wel voorstellen, is voor vele zo. Misschien dat ik ook wel een uitzondering op de regel ben. Mijn doel met mijn meals is om ze zo snel mogelijk naar binnen te werken. Ik kan oprecht zeggen dat ik maximaal 50 minuten per dag aan het eten ben. Elke meal gaat er in max 10 min, vaak nog vlugger.

Ja, ik schrans zelf ook mijn eten naar binnen. Maar dat is meer graperigheid. Daarom ben ik inmiddels ook vrijgezel denk ik.. :bang:

Ik eet ook wel voor functie, maar mag ook echt graag eten. Ik heb voor de grap eens een week lang mijn eten niet getracked en kwam uiteindelijk gemiddeld op 6000kcal per dag uit.

Cutten is voor mij dan ook een ware hel.
 
Ja, ik schrans zelf ook mijn eten naar binnen. Maar dat is meer graperigheid. Daarom ben ik inmiddels ook vrijgezel denk ik.. :bang:

Ik eet ook wel voor functie, maar mag ook echt graag eten. Ik heb voor de grap eens een week lang mijn eten niet getracked en kwam uiteindelijk gemiddeld op 6000kcal per dag uit.

Cutten is voor mij dan ook een ware hel.
Hahaha:D

Sooo, ja dat kan ik me voorstellen! 6000 kcal is echt veel, als je dan gaat cutten is het goed afzien.
 
Hele dag ?
Je appt / facebook / instagramt toch ook op een dag :cool:

Maar ik vul het 2 x per dag in ( sochtends de planning van voeding, savonds na het diner de getallen daadwerkelijk wat ik gegeten heb )
Als ik onder me macros uitkom kan ik in de avond nog Pre bed oid eten

Same here: 2 keer per dag: 1e keer wat je plant te eten die dag en 2e keer net voor het slapen gaan met update (wat je effectief hebt gegeten). Geen moeite
 
Same here: 2 keer per dag: 1e keer wat je plant te eten die dag en 2e keer net voor het slapen gaan met update (wat je effectief hebt gegeten). Geen moeite
Voor jullie misschien niet, mij lijkt het zo irritant:P
 
Voor jullie misschien niet, mij lijkt het zo irritant:P
Als je dit een paar weken doet kan je het over t algemeen snel inschatten en kost t je nog geen minuut tijd.
Vaak weet je gewoon je basis en kan je ook alleen even naar de verandering kijken.
 
Wat zijn we weer moeilijk.

Zoals iedereen al zei: 2 a 2,5 gram eiwit per kilo lichaamsgewicht, 1 gram vet per kilo lichaamsgewicht en de rest koolhydraten.

Tracken met MyFitnessPal.

In mijn tijd deden we alles nog met rekenmachine, pen en papier....

disappointed-gifs-LaYvMs.gif
 
Over eten gesproken , merk dat ik het laatste jaar mijn eetpatroon flink aangepast heb. Aan het begin moeilijk, maar op een gegeven moment kickt je lichaam af van een onregelmatig en te suiker/vet eetpatroon. Merk dat ik nu ook veel minder behoefte heb aan ongezond eten.

Als je je vetten uit gezonde bronnen haalt snakt je lichaam natuurlijk ook minder naar junkfood.

Wie heeft hier ook ervaring mee
 
Back
Naar boven