Orange26
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 532
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Net geproefd, is best zacht en krokant.Maar 164kcal en 22g eiwit? Kan niet anders dan dat die reep niet te vreten is
Wat is er mis met acesulfaam-K en aspartaam en waarom is maltitol (zie ingrediëntenlijst), wat ook een kunstmatige zoetstof is, dan wel O.K.?In elk geval ben ik blij dat het geen Acesulfaam-K of Aspartaam als zoetstof bevat.
Persoonlijk krijg ik barstende hoofdpijn van Acesulfaam-K en Aspartaam.Wat is er mis met acesulfaam-K en aspartaam en waarom is maltitol (zie ingrediëntenlijst), wat ook een kunstmatige zoetstof is, dan wel O.K.?
Ik vind het heerlijk smaken 😉Qua voedingswaarde en ingrediënten vind ik deze reep, in vergelijking met duurdere A merken, zelfs heel goed.
Bijna verdacht goed. Is er ingeleverd op de smaak en/of structuur?
Anders meld je je even op een bodybuildforum aan om te vragen wat mensen van de eiwitreep van de Lidl vinden, panlat.
Heb je hazelnoten in je brein?Anders meld je je even op een bodybuildforum aan om te vragen wat mensen van de eiwitreep van de Lidl vinden, panlat.
Kwestie van proberen. Als ik de ingrediënten zo zie zou het mee kunnen vallen.Qua voedingswaarde en ingrediënten vind ik deze reep, in vergelijking met duurdere A merken, zelfs heel goed.
Bijna verdacht goed. Is er ingeleverd op de smaak en/of structuur?
Heb je een slotje op je topic?
Dat zit echt tussen je oren.Persoonlijk krijg ik barstende hoofdpijn van Acesulfaam-K en Aspartaam.