AndroidHealthClinic

Elnostra's Van massa naar kracht log!

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag eindelijk weer thuis , prachtige week gehad. De beentjes zijn goed aangepakt maar t deload weekje heeft zeker gewerkt! gedurende week bouwde mijn motivatie en de drang om weer te pompen weer op!

Vandaag vastberaden de gym in geweest, workout C wederom een poging gegeven omdat ik nu volledig uitgerust was.

Helaas de benchpress niet gehaald dus vanaf volgende week 10% deloaden en dan hopelijk door dat plateau heenbreken! Nu 3 weken verlof dus ook geen andere fysieke activiteiten die invloed kunnen hebben.

Ben wel redelijk wat afgevallen afgelopen week...zie er een stukje droger uit. Maar dat trekt aankomende week wel weer bij!

squat
5x72.5
5x90
5x107.5
5x125
3x145.5
8x107.5

BP
5x50
5x60
5x72.5
5x85
3x100 (volgens mjj 2 reps zelfstandig)
8x72.5

rows
5x35
5x42.5
5x50
5x60
3x67.5
8x50

3x8x30kg bb curl
3x8x tricep ext.
3x8x dips

We gaan weer knallen!!!!

:D:1e::1e::1e:

Laatst bewerkt:
Zo lekkere training zie ik en mooie gewichten.

Workout A

Enorm veel zin vandaag om te trainen , genoeg energie ook!
Merk wel echt dat de lifts nu gewoon (te) zwaar beginnen te worden , de rek bij de squat zit er nu ook wel uit en stagneren zal ongetwijfeld vrijdag of maandag gebeuren...maar is helemaal niet erg.

squat
5x75
5x92.5
5x110
5x130
5x145 :mad::mad::mad::mad::fire::fire::fire::fire::fire:

f**k wat was die laatste set zwaar , elke rep voelde zonder gejank als een grinder en bij rep 3 kotste ik in mn bek hihaho. Kon t amper geloven dat ik 't haalde , was daarna ff goed licht en dacht out te gaan.

BP (10% deload)

5x45
5x57.5
5x67.5
5x80
5x90

Rows
5x35
5x42.5
5x50
5x60
5x67.5

laatste setje begon ook wel ff te knijpen , maar goed. Gehaald.

Zou ik gewoon alles laten doorgaan , stallen , 10% deloaden en verder uitmelken? Of ben ik eigenlijk al in een intermediate stadium qua lifts en kan ik beter voor iets anders kijken? Keek namelijk in een sticky van starx en qua gewichten zit ik al op intermediate level...lineair progressie lijkt voor nu iig heel vlot te gaan stoppen. Moet ook zeggen dat ik met minder zin dit schema volg als in t begin , maar dat komt uiteraard ook doordat de lifts nu gewoon echt bijna te zwaar beginnen te worden.

al met al een goede training! :grinny:

Feit is dat je al goed sterk bent in ieder geval.
Heb je een specifiek intermediate schema in gedachten?

Heb een beetje ingelezen over de texas method...een paar andere schema's begreep ik niet zoveel van....niks specifieks in gedachten.

@Starx6673 thanks voor de links kerel!!!

Texas Method zou ik niet aanraden in jouw geval. Je bent voor je werk namelijk al fysiek actief en dat kun je er met de Texas Method niet goed bij hebben. Bijvoorbeeld na die maandag merk je zelfs al met het fietsen dat je benen gesloopt zijn. En dat vaak 3 dagen lang.

oje thanks man. wat zou een goeie zijn?

ik ga ze even allemaal deskundig bekijken hehe :cool:

workout B vandaag

squat
5x75
5x92.5
5x110
5x110

OHP
5x35
5x42.5
5x47.5
3x55 helaas dus ook gestalt..maar was sowieso al te verwachten (wist hem vorige keer wel te halen..
maar waren ook een klein beetje cheat reps)

DL
5x100
5x120
5x140
3x160

kreeg hem gewoon niet meer de lucht in. Voeding vanochtend was oke , genoeg energie. Kracht blijft gewoon achterwege. BP , DL en OHP gestalt en de 3x147.5 squat van vrijdag is ook nog maar de vraag...

Zat te denken om de workout vrijdag nog ff te doen en daarna te beginnen aan een nieuw schema!

al met al een goede training en ik ben zeker enorm tevreden over de progressie over de afgelopen 2.5 maand! :banana::banana::banana:

Had trouwens de warm up gefilmd voor tips en kritiek wbt mijn techniek. Heb de 120kg gefilmd volgens mij.....ben benieuwd!

Naar mijn mening ziet t er goed uit...maar heb ook geen oog voor detail.

Ziet er prima uit hoor.

thanks ron!!!

workout C

Heerlijke training en heel tevreden.

squat
5x75
5x92.5
5x110
5x130
3x147.5
8x110

bench
5x45
5x57.5
5x67.5
5x80
3x92.5
8x67.5

rows
5x35
5x42.5
5x50
5x60
3x70
8x50

bb curls 3x8
tricep ext 3x8
dips 3x8

video van de squat:

Laatst bewerkt:
Morgen een weekje op vakantie en daarna nog 1 weekje verlof..Heb vandaag madcow helemaal ge-reset en ga dit nog fftjes doen. Begin daarna aan het schema van Ben pollack , unfuck your program!

Mooie training en prima uitgevoerd. :thumbs:

Thanks ron!

PHdeadlift UNFUCK YOUR PROGRAM - Ben Pollack

Afgelopen week een weekje op vakantie geweest met 't vrouwtje naar Slovenië. Die week wel getraind , laatste 3 workouts op madcow waarbij ik weer bij week 1 begon , om mezelf niet te gek te belasten aangezien ik vanaf vandaag aan een nieuw
schema ben begonnen!

Voelde me vandaag de gehele dag gewoon prima....maar kreeg vlak voordat ik bij de fitness aankwam een enorme buikpijn en koppijn , zal wel de warmte zijn ofzo.

Squats

3x12x110kg :scold::fire::fire::fire::fire:

Jezus wat the f**k was dit zwaar zeg....ongekend. Mijn buikpijn en koppijn hielp natuurlijk niet mee , maar trainen op hypertrofie heb ik al niet meer gedaan sinds ik was begonnen aan Madcow.
Tot 6 reps ging 't wel , maar daarna voelde elke rep gewoon zo ziek zwaar en een walgelijk kots gevoel kwam opspelen....na de eerste set ook wel 7 minuten ofzo rust genomen alvorens ik uberhaupt weer een beetje op adem was.

Eindstand; alle 3 de sets gehaald....gelukkig. De toon voor de eerste training is in ieder geval gezet. :o

Benchpress
3x12x70kg :lifter:

lekkere pomp niks op aan te merken.

uiteindelijk afgesloten met assistance oefeningen

DB L flye

12x8kg @8
12x8kg @9
12x8kg @10

eerste keer dat ik met RPE werk,dus nog even de juiste gewichten vinden. Had zeker ietsje zwaarder gekunt.

Incline db shrugs

12x10kg @8
12x12kg @9
12x14kg @10

rpe 10 kwam wel in de buurt...

Voor mijn gevoel de zwaarste en meest kutste training ooit gehad (of juist 1 van de meest effectieve)
het is maar hoe je 't bekijkt. :flexgrin:

Nice man, ben benieuwd naar de resultaten!

Terug
Naar boven