Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Deload weekje , ben ff een weekje in t buitenland maar er zijn wel wat gewichten mee dus zojuist even een workoutje gedaan.
Vandaag upperbody en gefocust op hoge reps met lager gewicht
Borst
Benchpress 3x15x55kg
DB fly 3x15x12kg
Rug
Bent over row
3x15x40(?)
dumbell rows 3x15x12kg
biceps
Bb curl 3x15x15kg
tricep
Db overhead extension
3x15x14kg
schouders
3x15x20kg
afsluiter 3x15 situps
Tja, beetje de standaard dingen. Chinups, dips, push up varianten, BW squats en lunges. Misschien wat long jumps of burpees. Gewoon even wat bloed door je spieren laten stromen.Geeft mij ook gewoon amper voldoening....snap sws wel dat een alternatief wat de compounds evenaren , er amper is tijdens een deload.
Wat zou jij doen als bodyweight? Beetje assistance dingen?
Een weekje valt meestal wel mee en dan kan je meestal wel doorgaan waar je gebleven bent. Na 2 weken vakantie ofzo ga ik vaak wel een beetje in gewicht en reps terug de eerste week, en dan vooral om spierpijn tegen te gaan.Top , ga ik doen! Is ook gewoon voor t eerst dat ik echt baal dat ik niet kan trainen volgens mn schema , maar even twee stappen terug om vervolgens weer door te gaan is een mooie gedachte.
Ik kan na deze week het gewicht van de nieuwe week gewoon doen toch?

ik probeer de presses na oostenrijk nog 1 keer en zal daarna resetten op beiden. In de overige oefeningen zit nog rek! moet ik daarbij stallen of de app loopt ten einde , dan zal ik wat anders gaan zoeken.
Waar zal ik eventueel naar kunnen kijken? Lineair progressie maken vooral op OHP en bench gaat toch binnen nu en 2 weken wederom stallen..
thanks mannen!!! moet ik de presses volledig resetten of gewoon een 2-tal weken (of meer) terug?