AndroidHealthClinic

Elnostra's Van massa naar kracht log!

• Topic Starter Topic Starter
3e training alweer van deze week!

high bar squat
3x5x110

small grip benchpress
3x5x70

reverse peck deck

machine hebben ze niet , dus bent over met cables gedaan.

1x10x3.75 @8
2x10x2.5 @9 , 10

tate press

was ff zoeken naar de juiste uitvoering..laatste set wel goed door en lekker voelbaar
1x10x10 @8
2x10x12 @9,10

Voelde allemaal vrij easy en heb lekker snel doorgepakt.

Morgen weer rugby en zaterdag de laatste alweer van de week!

:lifter:

Laatste workout vd week!!

sumo dl
3x5x115

barbell row
1x10x40 @8
1x10x50 @9
1x10x55 @10

lat pull down
1x10x47 @8
1x10x52 @9
1x10x59 @10

3x ** abs

fijn weekend!!

training 1 week 6

we zitten alweer op de helft van het schema en t gaat nog steeds prima!

De laatste paar weken gluur ik her en der maar ben ik qua posten weinig actief. Laatste week van mijn cursus en dan word t weer wat meer!

Had t gevoel dat ik vorige week wat vochtiger eruit zag en heb toen mijn cals van 3500 naar 3000 gedropt. Aankomende donderdag all-in wokken en zuipen , dus ook even de dagen compenseren door op 2750 te eten en een beetje SS cardio. Zolang t mijn kracht niet hindert is t prima.

squat
3x4x145

Bench
3x4x90

ben heel tevreden hoe mijn bench weer vooruit gaat , komt grotendeels door een betere techniek en leg drive.

rear delt row
1x10x30 @8
2x10x40 @9 , 10

zie net dat t 8 reps moesten zijn...who cares :D

band pull apart (op de cable machine)
1x10x3.75 @8
2x10x2.5 @9 , @10

moesten ook 8 reps zijn :p

Prima workout en kan wederom tevreden zijn!!! :flexgrin::lifter::lifter::lifter:

training 2 week 6

OHP
3x4x55kg

DL
3x4x155

Hammer curls
1x8x14kg @8,9

2x8x16kg @10

abs
3x**

en 30min SS cardio. Morgen lekker eten bij shabu shabu. Duidelijk wat gewicht verloren in deze 2 weken. van 3500 naar 3000 gegaan en deze week naar 2750 , ook ivm morgen.

Progressie heeft er gelukkig niet onder geleden , alleen was t allemaal een stuk zwaarder.

Vanaf maandag weer naar 3250 , dan is mijn cursus ook afgelopen en dan gaan de sportactiviteiten van werk van 1x pw naar 4.

Goed gevoel over de laatste 2 weken, er zit sowieso nog genoeg rek in. En ben enorm benieuwd hoe ik op de 1rms ga pakken in week 12!

:flexgrin:

In!

Vanwaar alleen rpe bij de assistence vermelden? Ben wel benieuwd hoe je dit op de squat bench dl

omdat er volgens t schema alleen bij de assistance oefeningen op rpe word getraind. Op de compounds zit er een gewichtstoename verwerkt in t schema.

Welkom trouwens! :D

omdat er volgens t schema alleen bij de assistance oefeningen op rpe word getraind. Op de compounds zit er een gewichtstoename verwerkt in t schema.

Als er een dag komt waar jij je klote voelt bij en 85% en het eigenlijk een 95% is vandaag. Dan heb je geen RPE scale om te behalen bij het aangegeven gewicht ,en ga je uiteindelijk over de intensiteit dan dat die bedoelt was heen. Daarom is RPE juist ook bedoelt om te functioneren binnen een percentage gebaseerde programma.

ja , dat snap ik. Alleen word in dit programma de rpe niet aangegeven en niet gehanteerd op de big 3. Maar inderdaad , wat je zegt klopt. En vaak als ik van mezelf weet dat ik minder presteer door omstandigheden en een lift niet haal , dan anticipeer ik daar op.

training 3 week 6

Op lege maag want vanavond lekker eten bij shabu shabu.

high bar squat
3x4x115

small grip bench
3x4x75

weer 5kg erbij op en t ging prima!!

reverse peck deck
bent over op de cables.

1x8x3.75kg @8,9
2x8x2.5kg @10

tate press
1x8x12kg @8
2x8x14kg @9 , 10

Honger valt nog reuze mee , voelde natuurlijk wel allemaal wat zwaarder, maar ben tevreden. Ben ook iets afgevallen en weer wat droger geworden ten opzichte van vorige week!

:D:flexbiceps:

training 4 week 6

sumo deadlift
3x4x115

bb bent over row
3x8x ??

lat pull down
3x8x ??

abs
3x **

Was alweer de laatste van de week. Gisteren mijn cursus op werk gehaald en zou daarna gaan rugby'en alleen wat prive omstandigheden lieten dat helaas niet toe.

Donderdag nacht onwijs genoten bij shabu shabu , had niet verwacht dat zulke restaurants bestonden. En daarna wezen stappen, alcohol tolerantie was boven verwachting. Mijn alcohol consumptie liep ook wat hoger aangezien happy hour roet in t eten gooide.

Gisteren ook zo traag als stront door een trechter. :D

fijn weekend lieverds xoxoxoxoo

Dat kan natuurlijk.

Maar was wel benieuwd op wat voor RPE je evt zou zitten bij die oefeningen.
Of het je beetje licht af gaat of juist wat zwaarder.

ah zo , t is wel prima te doen opzich..OHP en bench altijd wel zwaar , dus mocht het in rpe zijn dan zit t zeker goed.

Met de oefeningen die wel rpe hebben, is t soms nog wel eens wat lastig. Vooral als het een nieuwe is. :p

ah zo , t is wel prima te doen opzich..OHP en bench altijd wel zwaar , dus mocht het in rpe zijn dan zit t zeker goed.

Met de oefeningen die wel rpe hebben, is t soms nog wel eens wat lastig. Vooral als het een nieuwe is. :p
Wat vindt je daar moeilijk aan? Kun je wel beetje inschatten adv aantal reps wat je over hebt toch?
Wel apart assist op RPE en de rest niet.

Nou als je net een nieuwe oefening hebt , dan weet je t gewicht natuurlijk niet. Maar na de 2e keer gaat t al meteen prima.

Ja, vind t eerlijk gezegd wel prima. Zo zit t schema nou eenmaal in elkaar hihaho.

Misschien de volgende keer wel toepassen.

Ik vind rpe nog wel eens lastig in te schatten bij een rpe van 7 of lager. Vooral als je sowieso al op hogere repranges zit of bij oefeningen die je normaal niet doet.

ja eensch! Maar t is wel een ideale manier om toe te passen tijdens je trainingen en te trainen naar wat je lichaam kan die dag.

• Like
Waarderingen: Pren
week 7 training 1

squat
3x3x150 PR!

vorige keer met madcow op 3x147.5 geëindigd.
En dat was 1 setje.

Bench
3x3x95

rear delt row
1x8x40@8
1x8x42.5@9
1x8x45@10

band pull apart
3x8x **

Pr op de squat , had dit als mijlpaal en zou me er in principe enorm blij over moeten voelen maar dat ben ik niet.

Mn lieve lieve oma heeft een maand geleden haar 2e herseninfarct gehad, het leek eigenlijk weer se goede kant op te gaan....maar afgelopen vrijdag nacht ging t helemaal fout en hebben ze besloten morfine toe te dienen.

Dat weekend ervoor ben ik op bezoek geweest aangezien ze de kleinkinderen heel graag wou zien, maar ze was op dat moment heel moe en niet echt bewust van wie er nou allemaal.langskwam. Dus ze vertelde na een minuut "u kunt gaan" "gaat u maar weg".

De morfine word langzaam in hogere dosissen toegediend en ze voelt nu al heel koud aan....

Haar overlijdens proces is begonnen en langzaam aan gaat ze slapen. Momenteel ben ik op het werk en daar woon ik door de weeks ook. Mijn dilemma is momenteel of ik haar nog in deze situatie wil zien en gewoon haar hand vasthouden....of dat ik het erbij moet laten en de momenten koesteren zoals ze was.

Een vervelende periode , maar t is goed zo. Vandaag was de gym ook puur een uitlaat klep. Dit soort dingen hebben niks met een fitness log te maken, maar van mij af schrijven is fijn.

Morgen lekker rugbyen en woensdag weer de volgende training.

oh en ik vraag me af welke knee sleeves aangeraden worden? Begint nu wel fijn te zijn met deze gewichten

week 7 training 1

squat
3x3x150 PR!

vorige keer met madcow op 3x147.5 geëindigd.
En dat was 1 setje.

Bench
3x3x95

rear delt row
1x8x40@8
1x8x42.5@9
1x8x45@10

band pull apart
3x8x **

Pr op de squat , had dit als mijlpaal en zou me er in principe enorm blij over moeten voelen maar dat ben ik niet.

Mn lieve lieve oma heeft een maand geleden haar 2e herseninfarct gehad, het leek eigenlijk weer se goede kant op te gaan....maar afgelopen vrijdag nacht ging t helemaal fout en hebben ze besloten morfine toe te dienen.

Dat weekend ervoor ben ik op bezoek geweest aangezien ze de kleinkinderen heel graag wou zien, maar ze was op dat moment heel moe en niet echt bewust van wie er nou allemaal.langskwam. Dus ze vertelde na een minuut "u kunt gaan" "gaat u maar weg".

De morfine word langzaam in hogere dosissen toegediend en ze voelt nu al heel koud aan....

Haar overlijdens proces is begonnen en langzaam aan gaat ze slapen. Momenteel ben ik op het werk en daar woon ik door de weeks ook. Mijn dilemma is momenteel of ik haar nog in deze situatie wil zien en gewoon haar hand vasthouden....of dat ik het erbij moet laten en de momenten koesteren zoals ze was.

Een vervelende periode , maar t is goed zo. Vandaag was de gym ook puur een uitlaat klep. Dit soort dingen hebben niks met een fitness log te maken, maar van mij af schrijven is fijn.

Morgen lekker rugbyen en woensdag weer de volgende training.
Sterkte deze periode!

Dankjewel! t is gewoon even kut, ik ben voornamelijk in mn jongere jaren door haar deels opgevoed dus t doet ongelooflijk veel pijn.

Maar ze heeft een mooi leven gehad. Nogmaals bedankt!

Terug
Naar boven