MuscleMeat

Elnostra's Van massa naar kracht log! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ohp
3x2x60

DL
3x2x165


chest supported row
1x8x20
1x8x22
1x8x24

Nu maar eens de nieuwe halo top (cinnamon roll) proberen en naar de bioscoop om the nun te kijken.

xoxoxo
 
Training van afgelopen zaterdag

high bar squat
2x2x125

close grip bench
2x2x80

dips
3x8


Training van vandaag

we naderen bijna t einde...volgende week 1rm

DL

2x2x170 PR

ohp

2x2x60

chest supported db row
3x ** x 18kg

 
Ben benieuwd! Hoe beviel het programma je?
 
ja super! Heb eigenlijk alleen op sommige lifts af en toe een weekje terug gedaan qua gewicht, maar zit nu met alles op t gewicht zoals t schema aangeeft.

Had zelf niet verwacht dat ik met squat zo enorm snel vooruit zou gaan! Ben sowieso over alle lifts wel tevreden. De 19e vertrek ik 3 weken naar Noorwegen en daarna wil ik weer verder gaan....alleen nog ff kijken wat ik ga doen.

Schema van Ben was iig top!
 
heb al hele chille spullen , Pren!
 
  • Like
Waarderingen: Pren
t mooie is dat ik 1250 euro heb gekregen en nu alsnog kleding van defensie heb gekregen. Papa heeft meteen een duur horloge gekocht en wat leuke dingen voor in de burger.
 
t mooie is dat ik 1250 euro heb gekregen en nu alsnog kleding van defensie heb gekregen. Papa heeft meteen een duur horloge gekocht en wat leuke dingen voor in de burger.
"in de burger", kruidenmix, kralen?

Maar ff heel serieus, weet je wel hoe zeer we met die 1250 euro belastinggeld jihadi's hadden kunnen voorzien van niet-dodelijk materiaal waarmee ze makkelijker mensen kunnen doden zonder dat wij ons moreel verheven gevoel verliezen? /sarc
 
hahaha. Nadat ik finaal naar de klote ben gegaan in Polen op chineze rommel, is t wel eens lief van de baas dat ik degelijk spul krijg.
 
Is ook bizar dat zo'n oefening door zou gaan zonder degelijk materiaal. Dat is toch wel het minste wat we kunnen doen voor 'onze jongens'.
 
Vandaag squat en bench moeten doen....meest kutste training sinds tijden. Moet wel zeggen dat ik spierpijn in mn rechterbeen had en mn liezen , maar na een goede warming up liep dat wel los....Ook voor het eerst mn sbd knee sleeves gedragen maar het mocht niet baten.


squat
2x2x160kg fail

ik heb uiteindelijk 2x1x160kg gedaan
en toen gedropt naar 157.5 maar die was ook een fail. Baal er zo van. Ligt t aan de deadlifts? Heb ik mn dag niet? of is dit eigenlijk al mn 1rm. Geen flauw idee.

Bench
2x2x105

gefaalt , warming up bij 80kg voelde al niet fijn. Ben maar gestopt. Last van licht geirriteerde aanhechtingsspieren enz.

Volgende week gewoon met volle moed de 1rm proberen en dan zien we t wel. Daarna 3 weken op oefening dus ook weer even goed deloaden en rusten.

Fijne avond dropjes xoxo
 
Jammer zeg dat het niet zo ging zoals je wilde. Misschien toch niet fit genoeg?
Hoe zijn de gewichten berekend voor deze training?

Hopenlijk volgende week een beter week voor je 1rm
 
Ja , dat zou ook kunnen. Maandag ook de hele dag de schietbaan over gerend en de deadlifts hebben ook wat van mijn lichaam gevraagd...Op normale weken had ik ook de deadlifts altijd pas na de squats...maarja.

De gewichten zijn gewoon berekend via t schema. Het kunnen iig genoeg factoren zijn waarom het niet lukte. Vond t vooral teleurstellend aangezien vorige week gewoon enorm goed ging. Maarja.
 
Ja , dat zou ook kunnen. Maandag ook de hele dag de schietbaan over gerend en de deadlifts hebben ook wat van mijn lichaam gevraagd...Op normale weken had ik ook de deadlifts altijd pas na de squats...maarja.

De gewichten zijn gewoon berekend via t schema. Het kunnen iig genoeg factoren zijn waarom het niet lukte. Vond t vooral teleurstellend aangezien vorige week gewoon enorm goed ging. Maarja.
Zo te zien is het wel duidelijk waar het aan heeft gelegen.

Benieuwd naar je 1rm trainingen. Wanneer je fit bent komt dat vast helemaal goed!
 
Ja ik denk t ook. bedankt!
 
1rm op de squat gedaan ; 162.5!
Daarna 165 geprobeerd want die leek me te doen, maar helaas. Volgende keer meteen proberen en dan was ie gelukt.

Alsnog tevreden! :D
 
Lekkere squat hoor! Eind dit jaar 170..? :)
 
Ik ga na noorwegen even een mini cut doen van max 4 a 5 weken. En daarna weer doorbouwen...170 zou een leuk einddoel zijn van dit jaar!
 
Deadlift 1rm
175kg

Daarna nog de 177.5kg geprobeerd maar zoveel spanning op mn rug dat ik hem niet geprobeerd heb de lucht in te trekken.

Bench 1rm
1x102.5

105 had ook moeten lukken denk ik, alleen linker schouder begon op te spelen. Al met al ben ik super tevreden over mijn resultaten met dit schema.

En na oefening even kijken hoe en wat. Heb iig wat leuke schematjes van Starx6673
 
Back
Naar boven