XXL Nutrition

Elnostra's Van massa naar kracht log!

• Topic Starter Topic Starter
squat
4x5x130

BP
3x5x80
moest 4x doen maar kreeg weer last van mijn schouder. Meer aandacht schenken aan warming up en techniek.

skull crushers
ez bar curl
1x8x12.5
4x8x10

dips
1x5x55
1x5x60
1x5x65
1x5x60
1x5x60

Ohp
4x40kg

DL
4x137.5

ABS
3x **

Hele lange file in Zwolle dus laat begonnen met trainen. Snelle en efficiënt getraind en ging allemaal zonder moeite. Lekkaaaaah:D:D:D

high bar squat
4x5x105

Small grip bench
4x5x65
geen last , ging prima!!!

DB chest press
5x8x24kg

hammer curls
1x8x14
4x8x16

Laatst bewerkt:
lekker snel klaar vandaag.

sumo dl
4x5x97.5

t-bar row
1x8x45
1x8x47,5
3x8x50

chinups
5x8x **

Vandaag terug van oefening, wat een koud schijtweer. Elke avond echt enorm uitgeput maar wel lekker kunnen trainen!

Hier komen dan ook 3 logjes.

OHP
5x3x42.5

deadlift

5x3x145

abs
5x **max

deadlifts zonder straps gepakt en lukte prima. tevreden.

sumo dl
5x3x102.5

machine row

1X6X60
2X6X70
2X6X75

Chin ups
5X6

High bar squat

Ik moest 5x3x110 maar er was alleen een smith, dus op 5x3x130 gepakt. Prima compensatie. Denk zelfs zwaarder.

Small bench
5x3x67.5

db press
5x6x25

hammer curl
1x6x16
4x6x18

Morgen nog even zware squats en bench pakken en dan zit de week er weer op :)

• Like
Waarderingen: Pren
squaaaaat
5x3x137.5 lightweight

bench
5x3x85
Ging prima , geen last van mijn schouder!

tricep pushdown
5x6x25kg

achterkant tricep met rechte stang :o:o
geen idee hoe die heet sorry.

5x6x15g

fijn weekend mensen:D

• Like
DL
4x3x150

Ohp
4x3x45

Abs
5x **

Easyyyy , 40min over gedaan.

Squat gaat mooooI! :thumb:

Ja squats gaan wel lekker! Ben benieuwd of ik over 4 weken boven de 165kg zit met mn single.

Sumo DL
4x3x105

T-bar row
5x10x40

chin ups
5x10

abs
5x **

32minuten over gedaan, heerlijk vol. :D:cool::cool::cool::cool:

Cursus deze week en morgen weer 0500 eruit. snel en efficiënt getraind; 40 min.

High bar squat
4x3x115

Small grip bench
4x3x70

Hammer curl
5x10x14

Db chest press
5x10x24

Squaaaaats
4x3x142.5 ging prima

bench
4x3x87.5 ging ook prima en amper last van mijn schouder

dips
5x10x64kg

fijn weekend :D:D:D:D

1.5 week zwaar ziek geweest....40 graden koorts , overal ontstekingen...gewoon finaal naar de klote. Nu nog lichtelijk last van mijn keel maar gelukkig weer fit. Vandaag voor het eerst gesport en ben maar met de lichte squat dag begonnen. Gelukkig ging dat ondanks wat meer moeite, best oke.

squat
4x2x115

incline bench
4x2x72.5

db chest press
5x8x24kg

db hammer curl
5x8x14kg

Merkte vooral met de squats dat ik toch echt wel een stuk zwakker ben geworden en weer helemaal moet inkomen , maar moet met de loop van de week vast wel weer goed komen.

• Like
Lekker vrij sport op werk deze ochtend en het ging vergeleken met gister al een stuk beter!

Sumo
4x2x107.5

Tbar row
5x8x40kg

Chin ups
5x8

:D

Ohp
4x2x45kg

Easy...valt me btw op dat in dit schema amper word gefocust op OHP. Opzich niet verkeerd, ook een stuk ontlastend voor mijn linker schouder maar toch.

DL
4x2x155kg
Ging helemaal prima en zelfs zonder straps. Conclusie is dus dat ik zeker een stuk sterker op de DL ben. Ben heel benieuwd naar de 1rm over 2 weken. Boven de huidige 175 moet zeker lukken.

Abs
5x**

Vanochtend ook een kracht uithoudings parcour met sprinten gehad....ook lekkere tijd neergezet. Zit weer heerlijk in mn ritme!

Morgen ochtend hardlopen en daarna vrij sport...even kijken of ik de heavy squats en benches erna oppak of dat ik wellicht wacht tot vrijdag.

:D:D

Squat
4x2x145kg

was rond half 4 naar de sportschool geweest...Dus had eerlijk gezegd al redelijk wat honger. Ik had mijn koptelefoon in maar op zo'n dusdanig laag volume dat ik de mensen kon horen. Dus 1 of andere gast zegt tegen zijn vriend : "gaat ie nooit fixen" Na t 1e setje :"geluk , volgende fixt hij niet" 2e setje precies hetzelfde kritiek en begon me al zwaar te irriteren.

3e setje super stom mijn belt vergeten om te doen en bleef iets te lang in de squat positie waardoor ik op een dood punt kwam en de bar op de safety bars liet fl*kkeren. Op dat moment zei die gast : " zei t je toch...puur ego liften dit. Dit soort lui krijgen blessures."

Ik keek hem flink pissig aan en flikkerde alle platen eraf en deed hem meteen opnieuw , dit maal met belt. Ging gewoon easy. Dus ik zei "wat zei je pik? Als je nou eens die 10min nuttig had gespendeerd ipv het over mij te hebben, dan kom jij er ook ooit nog wel" Stond ie ff met zn bek vol tanden. Lekkere voldoening. Squatten ging ondanks de honger gewoon prima.

Bench
4x2x90

Ging ook lekker en geen last van de schouder.

Dips
5x8x60kg

Gedaan op een push apparaat.

Daarna echt helemaal gaar niet normaal.

Tricep push down
1x8x20
5x8x15

Normaal veel zwaarder maar was helemaal doorbakken hehe.

LEKKER GETRAIND.

volgende week vooral sets trainen op de singles en week erop de 1rms.

Fijn weekend!! :D:D:D:D

Vandaag gekozen voor de zware squat day...ben ik vorige week ook mee geeindigd maar had er gewoon zin in hehe

squats
5x1x152.5

Ging weer heerlijk, geen moeite en lekker langzaam uitgevoerd. Ook weer eens gefilmd, mocht wel weer eens. Zo krijgen jullie ook de indruk dat ik hier niet in mn logje loop op te scheppen hehe.
Ook weer eens benieuwd hoe mijn techniek eruit zag en vond het prima!

bench
5x1x95kg

Ging ook weer prima, techniek word steeds beter en schouder is amper meer een last!!

dips
Weer met de pull-ups machine.

5x6x70kg

tricep extension
5x6x25kg

Vanochtend ook 5km hardlopen gedaan

conclusie: lekker voldaan

Volgende week zitten de 1rm's op het programma. Squat 1rm : 167,5-175kg. het minimale is zelfs al een nieuw PR met 5kg , maar ik hoop de 170 te fixen.

:flexgrin:

Laatst bewerkt:
Lekkere lift hoor!

Verbeterpunt: beter bracen. Vergeet dat zelf ook altijd :')

Vandaag gekozen voor de zware squat day...ben ik vorige week ook mee geeindigd maar had er gewoon zin in hehe

squats
5x1x152.5

Ging weer heerlijk, geen moeite en lekker langzaam uitgevoerd. Ook weer eens gefilmd, mocht wel weer eens. Zo krijgen jullie ook de indruk dat ik hier niet in mn logje loop op te scheppen hehe.
Ook weer eens benieuwd hoe mijn techniek eruit zag en vond het prima!

Puur egoliften dit! :p

Terug
Naar boven