XXL Nutrition

Elnostra's Van massa naar kracht log!

• Topic Starter Topic Starter
vanochtend een kracht uithouding vermogen circuit gedaan in de 20-25 rep range , smerig branden en wederom een walgelijke ochtend.

Zojuist lekker getraind :)

ohp
1x5x47.5

Niks op aan te merken...Héééél langzaam uitgevoerd om een beetje voldoening te krijgen. Ga ze denk ik volgende week ook ff testen op de 1rm

DL
1x5x162.5

Perongeluk 6 reps gedaan hihi. Weer zonder straps gedaan en ging prima , ben dus zonder twijfel sterker geworden op de DL. Kan niet wachten op volgende week

abs
5x **

moiiii :flexgrin::flexgrin::flexgrin::flexgrin:

High bar squat
1x5x122.5

Small grip bench
1x5x75

Lijkt alsof mn schouder totaal geen last meer heeft, super blij mee.

Db press
5x6x28

Hammer curl
1x6x16
4x6x18

Weer tevreden! :1e:

Lifts waren 5x1 bedoel ik hehe. Morgen de 1rm squaaaatssss

Squats

Opgewarmd, 1e poging 150. 2e 165 , ging easy. Trouwens de eerste PR met 2.5kg hehe.

De geschatte 1rm zat tussen de 167.5 en 170. 1e poging 1rm durfte ik op 170kg, wat voor mn gevoel 50/50 was. Maar het ging echt redelijk simpel! Enorm blij met mn PR en had ongetwijfeld 175 kunnen drukken! Dus is dit mn echte 1rm? Nah.

De 175kg wou ik niet proberen na de 170 omdat ik dan ongetwijfeld met belabberde techniek zou liften en ik wil ook nog een goede DL neerzetten!

• Like
Waarderingen: Pren
DL op t programma

Geschatte 1rm was 175-185
Vorige 1rm was 175.

Lekker opgewarmd en begonnen met 150, easy.
Daarna 160kg , alleen door de vele schijven kreeg ik spontaan een brainfart en discalculi en deadliftte 180.

Ging heel lekker en dacht, "gister ging t squatten ook boven mijn verwachting, lets do 190"

190 ging ook prima en ik dacht "200 is echt boven mn verwachtingen maar f**k it" Helaas kreeg ik 200 niet van de grond, daarna te moe om 195 te proberen. MAAR IK BEN TEVREDEN

200kg word een easy PR over 7 weken. En dit was eigenlijk mijn jaardoel....misschien toch maar even die doelen bijstellen! Evenals de squat van 180!

Gaat lekker hier. Gefeliciteerd met je pr's!

DL op t programma

Geschatte 1rm was 175-185
Vorige 1rm was 175.

Lekker opgewarmd en begonnen met 150, easy.
Daarna 160kg , alleen door de vele schijven kreeg ik spontaan een brainfart en discalculi en deadliftte 180.

Ging heel lekker en dacht, "gister ging t squatten ook boven mijn verwachting, lets do 190"

190 ging ook prima en ik dacht "200 is echt boven mn verwachtingen maar f**k it" Helaas kreeg ik 200 niet van de grond, daarna te moe om 195 te proberen. MAAR IK BEN TEVREDEN

200kg word een easy PR over 7 weken. En dit was eigenlijk mijn jaardoel....misschien toch maar even die doelen bijstellen! Evenals de squat van 180!

Blondie is niet echt onder de indruk :roflol:

Ik ook niet van blondie heheh. Thanks lui!

Ik ga denk ik dit weekend alsnog squat op 175 doen en 2e poging DL...moet gewoon lukken!

Ik volg je weer, man! Volgende keer de 190 skippen en dan voor de 200 gaan, gaat je lukken.

Thanks maat!

Vandaag was 1rm bench en ohp aan de beurt. Veel te druk en bench was al 15min bezet.

Dan maar yolo deadlift opnieuw doen.
200 fail , maar wel een nieuwe PR :195

Voor nu is t goed en kver 7 weken pompen we 200+ zonder twijfel.

Vandaag 1rm bench aan de beurt.

Warming up ging prima maar 1rm op 105 gefaald. Baal er wel van, drukte hem finaal schuin omhoog en kreeg ook weer last.

In ieder geval de afgelopen 7 weken wel zwaarder ej pijnvrij gedrukt, dus ondanks de 1rm wel sterker geworden! En aangezien de bench ej squat wel goed ging, mag ik zeker niet klagen.

Ook nog maar de 1rm op ohp gepakt om een beetje voldoening te krijgen. De focus heefg hier afgelopeb 7 weken totaal niet op gelegen , maar onder al wat verzuring alsnog 62.5!

Maandag begin ik opnieuw met hetzelfde schema, deze is mij goed bevallen en het weekend na mijn volgende 1rm zit ik 2 weken in jet buitenland dus dit komt goed uit.

Fijn weekend!!!:D

okeeee vandaag weer de 1rms ingevuld en begonnen met hetzelfde volume schema. Heb alleen de 1rm van de bench iets hoger ingevuld om deze 7 weken wel een Overload te hebben.

Squat
5x5x135
Ging prima!

Bench
5x5x85

Flink de tijd voor genomen en ging helemaal goed!

Dips met de pressureplates
5x10x60kg

Tricep extension
5x10x15kg

Jeeeeezusss wat een zieke pomp.

Heerlijk getraind!

:D

Ohp
5x5x42.5 easy

DL
5x5x150

Wederom zonder straps en ging prima!

Abs
5x **

:D

Zie ik nou dat je squat 1rm deed en 1 dag later deadlift 1rm?
Gaat dat niet ten kosten van je deadlift?

Ja ongetwijfeld. Maar kwam qua planning niet uit, ik heb trouwens 2 dagen achter elkaar 1rm deadlifts gedaan. Opzich niet verkeerd, over 6 weken gewoon weer.

High bar squat
5x5x107.5

Small BP
5x5x67.5

Db bench press
5x10x26kg

Hammer curl
5x10x14

Pooooohhh wat een lekkere pomp!

Sumo dl
5x5x105

T bar row
5x10x50

5x10 chin ups

Lekker snel en goed getraind, wel heeeeeel veel spierpijn, mede door sport van werk ook. Morgen nog ff 13km marsen en speedmarsen en dan een welverdiend weekend.

:D:D

Squat
4x5x137.5

BP
4x5x87.5

Tricep extension
5x8x20

Dips met pressing plates
5x8x60kg

Terug
Naar boven