XXL Nutrition

Elnostra's Van massa naar kracht log!

Je gaat goed op UYP!

• Topic Starter Topic Starter
Zeker! Gaat heel erg lekker. Blijf voorlopig nog wel door rouleren op de schema's van Ben!

DL
4x5x155

Ohp
4x5x45

Abs
5x**

Lekker getraind. Voel me laatste tijd echt een stuk sterker. Momenteel 3600cals en vp is nagenoeg the same. Begon op 74.5 en nu 78.3

In! Beste gewichten!

Welkom!!

Vanochtend gewogen op 76.8

Scheen nogal verstopt te zijn. :o:o:o:o

• Like
Waarderingen: Pren
High bar squat
4x5x110

Small bench
4x5x70

Db flat bench
5x8x30

Hammer curl
5x8x16

Lekker getraind en heerlijke pomp! :D:D

Sumo dl
4x5x107.5

Tbar row
5x8x50

Chinups
5x8

:D

En dooooooor. zaterdag smerig schofterig schransen bij ayce sushi met t vrouwtje :p

Squat
5x3x145

Bench
5x3x92.5

Dips op een push machine
5x6x70

Tricep extension
5x6x20kg

In ieder geval de laatste week voorlopig voor het powerliften aangezien ik 3 weken op oefening ga. Kan week 2 en 3 wel met gewichten Kloten dus dan maar wat hypertrofie werk doen.

In de weekenden wellicht wel wat PL, mits ik niet half dood ben. Vandaag ook te horen gekregen dat ik een half jaar op uitzending ga volgend jaar...opzich Lekker voor t geld en genoeg tijd om nog meer te werken aan de kast.

:p

Ohp
5x3x47.5

DL
5x3x162.5

Abs
5x **

Lekker getraind, kracht gaat heerlijk.

Vandaag besloten om niet te trainen. Ben er met mijn hoofd niet bij, dag gaat voorbij in een trance, thuissituatie dingetjes.

Misschien morgen weer.

Afgelopen week ineens binnen no time ondraaglijke pijn in mn borst en daarna mn maag....dachten ze aan een blinde darm ontsteking.

Werd bij de arts op werk totaal niet serieus genomen en kreeg geen doorverwijzing naar het ziekenhuis...uiteindelijk tot twee keer toe bij het ziekenhuis weggestuurd totdat ik maandag avond accuut werd opgenomen omdat ik puur bloed liep over te geven. Hele week aan de morfine gezeten en veel testen gehad maar niks dat ze hebben kunnen vinden.

Infuus ellende en klysmas gehad en stoelgang werd ook niet meer. Plassen gelukkig wel. Morgen de laatste test en dan mag ik thuis poliklinisch verder worden behandeld en hopelijk dat alles langzaam weg ebt...heel bizar allemaal.

Komt allemaal weer goed, maar nu eerst herstellen!

Jezus man, hoop dat het snel goed komt. Beterschap, maatje! :(

Thanks vriend! Hoop t ook, ene kant goed dat ze niks gevonden hebben. Aan de andere kant ook weer heel vreemd...

Ben iig al blij dat ik morgen naar huis mag. En dan maar weer eens kijken hoe verder. Na deze opgelegde deload ga ik weer knallen!

Pfff das echt klote... vooral t geen oorzaak vinden...
Hoop toch wel dat er morgen nog wat uitkomt en je naar huis kan.

Sterkte

Klinkt een beetje als een maagzweer die open gegaan is.... hebben ze ook endoscopie gedaan oid? Ben geen arts maar ken iemand die een soortgelijk iets had...

Laatst bewerkt:
Nee heb morgen nog wel een endoscopie...das t laatste. Voor de rest wel een ct, echo en nog een aantal foto's gemaakt.

Ze zitten hier ook een beetje met de handen in het haar laat ik maar zeggen. Het feit dat ik vanaf donderdag al niet serieus werd genomen vonden ze ook al een heel ding..

Toch hoop ik dat ze dan morgen wat vinden.

Niet weten wat de oorzaak is, is ook lastig en frustrerend.... en helaas herkenbaar.

Sterkte.

Komt vast goed, bedankt Marina!

Hier iig nog de logjes van de dagen voor de opname;

Sumo
5x3x115

Incline bench
5x3x70

Db press
5x10x30kg

Hammer curl