XXL Nutrition

Elnostra's Van massa naar kracht log!

Holy shit! Heftig verhaal. Veel beterschap!

• Topic Starter Topic Starter
Komt allemaal goed. Enige nare zijn hele heftige pijnsteken en dat ik al 6 dagen verstopt zit door de morfine. Ben pas vanochtend voor t eerst geweest. Zit max aan de laxeermiddelen nu haha.

• Like
Waarderingen: Pren
Om de stoelgang maar op gang te laten komen icm laxeermiddelen toch maar wat cardio opgepakt en 2 trainingen gedaan.

High bar squat
4x3x120

Sumo
4x3x117.5

Incline bench
4x3x75

Db press
3x10x30
2x10x26

Hammer curl
5x10x14

Tbar row
5x10x45

Moest nog chin ups doen maar was kapot en heb zo ongeveer 8x moeten schijten. Wat een opluchting. En een heerlijk voldaan gevoel.

Moest nog squatten vorige week dus die heb ik nu dan gedaan. Deze week 5x trainen dus ipv 4.

Squat
4x3x150

Bemch was bezet dus Eerst maar de assistances gedaan, wel iets lichter omdat ik de BP wou halen.

Dips met een pressure plats
5x10x60

Tricep extension
5x10x15

Bench
4x3x95kg

Ging heel goed, techniek blijft beter gaan en benchen gaar steeds beter.

Offtopic: darmen werken nog steeds niet naar behoren. Wel gestopt met laxeermiddel omdat het en fucking naar is. En omdat mijn darmen niet lui moeten worden hehe.

Ohp
4x2x50

Deadlift
4x2x172.5

Ging moeizaam, voelde dat mijn onderrug redelijk doorbakken was van gister nog. Ook met belt en straps voelde het niet heel fijn. Gelukkig wel gehaald.

Abs

5x **

Vandaag weer naar de gym. Had er zin in, vol energie. Maar tijdens het squatten ineens misselijk, licht in mijn hoofd en moest echt even gaan zitten want dacht dat ik flauw viel. Ook enorme trillingen en oorsuizen.

Uiteindelijk ook ineens flink aan de diarree. Kon t gelukkig linken aan t feit dat ik veel te weinig had gedronken. Dus rustig aan vocht bijnemen en eerst even rustig op de loopband. Ging daarna gelukkig weer hartstikke prima en goed.

Squat
4x2x125

Incline bp
4x2x77.5

Hammer curl
5x8x14

Db press
5x8x26

Echt een off week...2e training die al niet soepel verliep. Gelukkig volgende week ff een weekje niet kunnen gym dus ideaal om te deloaden. En ook maar weer eens bij elke maaltijd standaard water zuipen want dit was niet prettig. Darmen gaan daarentegen wel weer goed en alles werkt weer naar behoren...

Sumo
4x2x120

Lat pullover
1x8x66
1x8x59
1x8x52
2x8x45

Chin ups
5x8

• Like
Waarderingen: Pren
Heerlijk getraind!

Sq
4x2x155 easy

Moest 4x2x97.5 bench doen
Maar was met een maatje en we liepen elkaar op te stoken. Met positief resultaat.

1x2x90
1x2x100
1x2x105
1x2x110

1rm beloofd wat goeds!

Uiteindelijk nog twee Tricep oefeningen moeten doen Maar zou met hem eens een keer meedoen met een crossfit wod. (Sorry voor t schelden)

Fijn weekend!

Ben ik weer. Weekje op oefening geweest!

Train van vandaag;

Ohp
5x1x52.5

DL
5x1x182.5

Situps
5x **

Morgen nog de heavy squat en bench oppakken en de sumo dl en highbar squat day laten voor wat t is.

Volgende week staat de 1rm weer op t programma en aansluitend ga ik beginnen met cutten. Ik heb ongeveer 12 weken tot de vakantie en dat is meer dan ruim. Momenteel op 4000kcal en precies 80kg. Dus een mooie mijlpaal. Ongeveer begonnen op 74.4.

Volgende maand zit er precies een jaar op dat ik beginnen ben met PL en sindsdien enorme krachtgains gemaakt. Mijn DL doel en squat doel van 2019 ga ik wss volgende week al fixen, dus die doelen mogen bijgeschroeft worden.

Tot morgeee

1rm pogingen, altijd leuk.

Wat zijn je doelen?

Doelen van dit jaar was 110 bp, 180 squat en 200 dl.
Vorige 1rm 7 weken geleden was 170 squat (kon hoger) 195 dl en 105 bp. (110 Vorige week gehaald)

Aankomende week wil ik minstens 200 dl , 177.5 squat en 112.5 bp.

Squat
5x1x162.5

Bp
5x1x102.5.

Tricep
5x10x20

1rm test DL

Beetje opwarmen. Uiteindelijk wou ik sws die 200 halen en die is gelukt! Wel weer mezelf ietwat onderschat want hij voelde totaal niet als een grinder of als zijnde 1rm. Dus 205 had ook gelukt, alleen na de 200 niet meer te doen.

Morgen rust en woensdag squat en bench!

Bijlagen

Nette rep, maat! :klink:

Thanks vriend! Ben ook heel blij. Alleen wel jammer dat ik de opbouw niet zo handig had gedaan en gewoon beter meteen voor de 205 had kunnen gaan.

Zeker. Leuke afsluiter van de bulk!

Vandaag de bench en squat op t programma. Vanochtend nog wel heeeel stijf. Maar na een sportles boksen was t al een stuk minder, daarna vanaf 11 tot 2 nog gemountainbiked over de heide om wat voor te bereiden.

Maar nu tot t belangrijkste, de 1rm tests. Goed de tijd genomen om warm te worden. Geschatte 1rm voorde squat was tussen de 177.5 en 185. Vorige 1rm 170 gehaald en die was naar mijn gevoel te ligt. Dus f**k it, 180 proberen...vaak ben je te bang. En PR. Deze voelde wel te makkelijk maar de 185 poging was niet meer te doen helaas.

Naar mijn gevoel drukte ik hem wel iets te snel omhoog...of t is een ilussie op t filmpje. Wat denken jullie?

Bench
Was al goed warm en kon fijn doorpakken. Uiteindelijk 112.5 en een half pr gepakt. 10kg zwaarder als vorige keer. Mede dankzij de arch die steeds beter gaat en indirect ook meteen mede de reden dat mijn schouder minder klachten heeft, ookal staat de ene lager.

Ik ben tevreden! Zaterdag gaan we van de 3500 maintenance cals verlagen en beginnen met de cut.Nog even kijken , denk dat ik klein begin met -300.

:D:D:D:D

Bijlagen

Laatst bewerkt door een moderator:
Ps. Filmpjes komen er zo aan.

Mooi allemaal, man! UYP heeft beste gains opgeleverd.

Terug
Naar boven