XXL Nutrition

Elnostra's Van massa naar kracht log!

• Topic Starter Topic Starter
ik deed bench en row btw ook in een razend snel tempo omwille van de tijd...overigens geen superset , maar neem het mee. thanks voor de tip over de assistance oefeningen!

maandag gaan we gewoon wederom fixen.

Goeie squat maat! Vast veel stabiliteit met je platvoeten :D

Bench ziet er ook goed uit!

Als ik dit zo zie lopen mijn benen echt ver achter in verhouding met mijn overige oefeningen haha. Chicken legs

haha ja maar jouw bench is wel wat beter. trekt allemaal bij joh. thanks maat.

hahah ik hoef geen schoenen meer met platte zool...kan net zo goed zonder. Volgende week wederom de reps gewoon fixen

edit: val in herhaling :o

haha ja maar jouw bench is wel wat beter. trekt allemaal bij joh. thanks maat.

hahah ik hoef geen schoenen meer met platte zool...kan net zo goed zonder. Volgende week wederom de reps gewoon fixen

edit: val in herhaling :o

Ik squat sowieso al zonder schoenen trouwens. Denk ook niet dat ik nog aan schoenen kan wennen daarmee. Of zouden die lifting shoes nou echt zo fijn zijn?

Laatst bewerkt:
ik squat ietsje stabieler met mijn romaleos 3 , maar mijn verneukte vans werken ook prima...vandaag ook gewoon gebruikt.

Vandaag weer lekker pompen....enkel is voor bijna helemaal weg qua pijntjes...

Vandaag alleen de laatste rep squats met belt gedaan , de overige oefeningen raw.

2 filmpjes gemaakt , dus geen uitgebreide typlog.

squat
5x70
5x85
5x102.5
5x120
5x137.5 :1e:

Bench
5x47.5
5x57.5
5x70
5x80
5x92.5

rows
5x32.5
5x40
5x50
5x57.5
5x65 :1e:

assistance
2x8x20kg hyperextensions
3x60kg weighted situps

Ik kan het net niet goed zien, is je diepte op de squat diep genoeg? Lijkt alsof je nog een cm dieper kan...

geen idee..zou best kunnen. Ben dan alleen bang dat ik de safetybar raak en uit balans raak. Maar zal erop letten , thanks Hans.

Goeie filmpjes maat! Squat ziet er wel aardig diep uit toch.

is ook de eerste keer dat ik mijn techniek bekijk , ziet er in mijn opzicht wel uit als 90 graden , maar als het dieper kan en moet dan is het natuurlijk alleen maar prima feedback!

geen idee..zou best kunnen. Ben dan alleen bang dat ik de safetybar raak en uit balans raak. Maar zal erop letten , thanks Hans.

Die kan je niet een standje lager zetten? Maar goed, zoals ik al zei. Ik kan het ook niet echt heel goed zien. Anders film je een keer vanaf de zijkant. Dan zie je het snel genoeg :cool:.

haha ja...kan hem idd ook lager zetten...:o
Op t filmpje lijkt t naar mijn mening prima, zal volgende keer nog wel een filmpje maken en iets duidelijker filmen.

Ik zal volgende week mijn bench ook eens filmen. Mijn squat wacht ik nog maar een paar maandjes mee :o

haha! komt vanzelf maat! ik daarentegen heb dan weer een enorme inhaalslag te maken met de bench ten opzichte van jou....kunnen wel een beetje van elkaars kracht ruilen?

haha! komt vanzelf maat! ik daarentegen heb dan weer een enorme inhaalslag te maken met de bench ten opzichte van jou....kunnen wel een beetje van elkaars kracht ruilen?

Lijkt me een strak plan. Tenzij ik morgen als ik mijn Adidas powerlifts heb ineens 20kg zwaarder kan squatten, maar ik zie het somber in :D

haha...ik vind powerlift schoenen echt een heerlijke stabiliteit geven. Maar tot nu toe hebben mijn vans van een tientje er niet minder om gedaan...alhoewel ik het je natuurlijk van harte gun dat je er ineens zwaarder mee kan. Maar zolang je eigenlijk geen enkelmobiliteits problemen hebt , gaat t weinig verschil maken.

Jammer dat je me uit mijn droom helpt.

Bedoel je toevallig: 'Ja Marcel jij gaat morgen met je nieuwe sloffen 20kg zwaarder squatten'.?

:D:D

Terug
Naar boven