XXL Nutrition

Elnostra's Van massa naar kracht log! (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

vind 25 aannemelijker. :rocker2:
 
Ik heb Inox en die zijn prima. En die 20kg meer kan makkelijk. Ik sta stabieler en durf daardoor meer.
 
Squat en bench gaan goed, man! Leuke filmpjes!
 
Vandaag als ochtendsport de klimtoren gehad...klimwand , 30meter om hoog , op een evenwichtsbalk lopen en tussentijds een oefening doen om je nog ff mentaal wat lekkerder te prikkelen....liep de balk over en kreeg ineens op agressieve toon te horen : "ga godverdomme ff terug naar dat plateau schedeltje" was gewoon prima gezekerd, maar hoorde er bij. Daarna lekker op 1 been staan en abseilen.

vervolgens via de buitenzijde van de stalen constructie omhoog klimmen.....eerste zijde ging wel. 2e zijde waren de ruimtes tussen de balken zo groot dat ik met mijn kabouter voorkomen alles op armkracht heb moeten doen. :o

Meteen ook enorm gemerkt met de training van vandaag, maar fuck it , ben momenteel in een PR streak mode.

Squat

5x70
5x85
5x102.5
5x102.5

Heb uiteindelijk 5x60 , 5x75 , 5x90 , 5x90 en 2x5x102.5 gedaan....als ik via de app naar andere weken scroll dan wil die wel eens de gewichten van die week aangeven op deze huidige week...maarja prima gecompenseerd.

OHP
5x32.5
5x40
5x45
5x52.5:1e: (alleen deze met straps gedaan , grip Word dus beter)

extra veel rust genomen want merk dat mijn schouders de meeste stress ervaren, ook de rest van de week regelmatig voelbaar. Had 52.5 verwacht niet te fixen...aangezien vorige week de laatste al een grinder was , maar weer enorm tevreden. Heb deze laatste set wide stance gedaan , moet wel mijn core nog meer aanspannen want stond de laatste set wel met mijn rug wat naar achter.

deadlift
5x92.5
5x110
5x130
5x147.5:1e: (alleen deze met belt)

Gisteren ook trouwens enorm stijf overal , schouders en traps helemaal , ook ietsje in mijn linker hamstring , lekker wat baantjes gezwommen gister en is toch wel fijn.

als laatste 3x15 situps , pak met werk en op de maandag ook al mijn core , wellicht dat er wat handige oefeningen zijn voor de schouders, iemand?
 
Vandaag als ochtendsport de klimtoren gehad...klimwand , 30meter om hoog , op een evenwichtsbalk lopen en tussentijds een oefening doen om je nog ff mentaal wat lekkerder te prikkelen....liep de balk over en kreeg ineens op agressieve toon te horen : "ga godverdomme ff terug naar dat plateau schedeltje" was gewoon prima gezekerd, maar hoorde er bij. Daarna lekker op 1 been staan en abseilen.

vervolgens via de buitenzijde van de stalen constructie omhoog klimmen.....eerste zijde ging wel. 2e zijde waren de ruimtes tussen de balken zo groot dat ik met mijn kabouter voorkomen alles op armkracht heb moeten doen. :o

Meteen ook enorm gemerkt met de training van vandaag, maar fuck it , ben momenteel in een PR streak mode.

Squat

5x70
5x85
5x102.5
5x102.5

Heb uiteindelijk 5x60 , 5x75 , 5x90 , 5x90 en 2x5x102.5 gedaan....als ik via de app naar andere weken scroll dan wil die wel eens de gewichten van die week aangeven op deze huidige week...maarja prima gecompenseerd.

OHP
5x32.5
5x40
5x45
5x52.5:1e: (alleen deze met straps gedaan , grip Word dus beter)

extra veel rust genomen want merk dat mijn schouders de meeste stress ervaren, ook de rest van de week regelmatig voelbaar. Had 52.5 verwacht niet te fixen...aangezien vorige week de laatste al een grinder was , maar weer enorm tevreden. Heb deze laatste set wide stance gedaan , moet wel mijn core nog meer aanspannen want stond de laatste set wel met mijn rug wat naar achter.

deadlift
5x92.5
5x110
5x130
5x147.5:1e: (alleen deze met belt)

Gisteren ook trouwens enorm stijf overal , schouders en traps helemaal , ook ietsje in mijn linker hamstring , lekker wat baantjes gezwommen gister en is toch wel fijn.

als laatste 3x15 situps , pak met werk en op de maandag ook al mijn core , wellicht dat er wat handige oefeningen zijn voor de schouders, iemand?

Lekkere deadlift maat! Erg benieuwd wat je 1rm is. OHP ook keurig!
Respect dat je naast je werk nog zoveel pit over hebt om zo te knallen. Ik moet na het werk regelmatig een korte powernap doen gevolgd door een overdose cafeïne, voordat ik weer kan.
 
Uiteindelijk went zoveel dagelijkse belasting wel. Ook caffeine Word regelmatig genuttigd hier hoor...koffie automaten hier in overvloed en heb t soms ook echt nodig.

Heb trouwens ook wel eens van die dagen dat ik veel op mn kamer hier zit omdat we geen reet te doen hebben , maar normale werkweken hebben tot dusver nooit echt negatieve invloed gehad, dat t soms een stuk kutter is , dat dan weer wel.

Ga over 4 weken een weekje grens verleggende activiteiten doen in Oostenrijk met werk , veel leuke dingen maar ook knak momentjes en dan is het t snot voor je ogen rennen. Dan heb ik wel eens van die weekenden dat ik hersendood door het leven ga. :o

Maar met wat doorzettingsvermogen en een goeie kameraadschappelijke sfeer kun je vaak meer dan je denkt , in Curaçao ook wel eens in shock terecht gekomen en 2 infuus zakken in mn kast gehad. Mocht je daarna alsnog je rugzak weer omhangen en kappen met janken

1rm ben ik ook benieuwd naar.....wat zou een reëel gewicht zijn? wellicht na dit schema een keertje proberen.
 
Uiteindelijk went zoveel dagelijkse belasting wel. Ook caffeine Word regelmatig genuttigd hier hoor...koffie automaten hier in overvloed en heb t soms ook echt nodig.

Heb trouwens ook wel eens van die dagen dat ik veel op mn kamer hier zit omdat we geen reet te doen hebben , maar normale werkweken hebben tot dusver nooit echt negatieve invloed gehad, dat t soms een stuk kutter is , dat dan weer wel.

Ga over 4 weken een weekje grens verleggende activiteiten doen in Oostenrijk met werk , veel leuke dingen maar ook knak momentjes en dan is het t snot voor je ogen rennen. Dan heb ik wel eens van die weekenden dat ik hersendood door het leven ga. :o

Maar met wat doorzettingsvermogen en een goeie kameraadschappelijke sfeer kun je vaak meer dan je denkt , in Curaçao ook wel eens in shock terecht gekomen en 2 infuus zakken in mn kast gehad. Mocht je daarna alsnog je rugzak weer omhangen en kappen met janken

1rm ben ik ook benieuwd naar.....wat zou een reëel gewicht zijn? wellicht na dit schema een keertje proberen.

haha klinkt heftig maat, andere koek dan het werk wat ik mag doen. Diep respect! denk niet dat ik naast het sporten discipline zou hebben om zo te kunnen knallen.

Je 1rm geen idee eigenlijk. Tijdens mijn vroegere trainingsjaren als dikzak liftert deed ik 5x140 of 5x150 o.i.d en een 1rm van 180 of 190kg geloof ik. Maar neem het met een korrel zout, geloof niet dat mijn houdingen destijds optimaal waren.

Maar een manier om erachter te komen.
Doe tegenwoordig geen deadlifts meer. Alleen RDL.
 
ah ja zo. Ik ga t eens proberen , ben heel benieuwd. Haha ja soms klinkt t ook heftig , maar alles heeft een bepaald trainings doeleinde , is niet zomaar geschreven om je maar zonder enige aanleiding te verneuken.

Uiteindelijk stel je je normen en waarden ook wel weer bij hier of er treed gewoon normsvervaging op , veel dingen wat hier als normaal Word gezien Word in de normale omgang met mensen echt niet geaccepteerd
 
knal training weer zeg. Eerst uitgeput worden als onderdeel van het werk en dan zelf ff je lijf pijnigen. :bow:
 
zo hoort t ook gewoon toch! Niet klagen maar dragen :rolleyes:
 
Nou, over het bouwen van werkcapaciteit hoef je je in ieder geval geen zorgen te maken. :D
 
nee , dat zit opzicht wel snor. Redelijk veelzijdig ook getraind op dingen , beetje overall wel prima. Maar over de OHP , wil graag de 3 sets situps switchen voor iets van schouder assistance , enig idee?
 
nee , dat zit opzicht wel snor. Redelijk veelzijdig ook getraind op dingen , beetje overall wel prima. Maar over de OHP , wil graag de 3 sets situps switchen voor iets van schouder assistance , enig idee?
Face pulls, voor rear delt development en schoudergezondheid. Kan met een cable of met bands.
 
hoeveel raad je aan te doen? en gewicht?
 
hoeveel raad je aan te doen? en gewicht?
Ik doe ze altijd met bands, dus kan weinig over de gewichten zeggen. Maar ik heb de volgende sets en reps vaak gebruikt: 3x20, 3x15, 3x10. Het hoeft niet superzwaar, gewoon een lekkere pomp krijgen werkt prima en het doet echt wonderen voor je schouders.
 
oké , dan gaan die er vanaf nu ook bij! Thanks kerel.
 
workout C vandaag

redelijk stijf in mn nek en schouders....krijgen t ook wel zwaar te verduren , vriendin morgen maar eens lief aankijken.

Vanmorgen krachtuithoudings parcourtje gedaan op werk , in pyramide vorm.

9-15-21-15-9

na elke ronde een rondje rennen variererend van 400 , 600 en 900 meter.

oefeningen:
pushups
powerbag squats
medicijn bal hypers
mountainclimbers
barbell curl to shoulder press (ken de naam niet)
box jumps
crunches
pullups (optie ook voor verschillende elastieken)

Lekker naar de graf , probeer lekker licht te pakken en tijdens t rennen rustig te doen, alleen ik heb blijkbaar geen eerste of tweede versnelling en ren altijd als een Mongool...

Had net zoals vorige week weinig cals gehad totdat ik thuis kwam , zodat ik s'avonds o.a. met chillen lekker nog veel kan eten.

huge ass pan pasta bolognese gehad , scoopie en naar de gym.

squats
5x60
5x75
5x90
5x105
3x140 (eindelijk 3 platen hehehe :2e::2e:)
8x90

Had als eerst de safety bars een stuk.lager gezet, om iets onder de 90 graden te kunnen zakken. Alleen bij de 140 wel weer terug gezet, 3e rep te diep gezakt en kwam op de bars terecht, maar vanuit die positie het hele gewicht alsnog gewoon omhoog gesquat , was ik wel ff verbaasd over. Uiteindelijk korte rust gepakt en nog 1 rep extra...geen idee waarom. :eyes:

bench
5x42.5
5x52.5
5x62.5
5x72.5
3x95
8x62.5

rows
5x27.5
5x35
5x42.5
5x47.5
3x65
8x42.5

Wou eigenlijk geen assistance doen , vond t prima , maar uiteindelijk toch onder het motto van een lekkere pomp krijgen toch maar gedaan.

Heerlijke afsluiter van de week en maandag 5x140 gaat wederom gefixt worden , zit nog genoeg rek in imo.

ook nog een leuke opmerking vanochtend van mn collega toen ik mn bed uit kwam

"ben je weer aan t droog trainen ofzo?"

"nee ben al 7 weken klaar...zit alweer 900 calorieën hoger"

"oh lijkt zo"

Deed me heel.goed , zie ook nog steeds mn abs en eigenlijk vrijwel t zelfde als aan t eind van mn cut. Afgelopen week na veel schommelingen voor t eerst 200 gram aangekomen , dus denk dat ik nu echt goed op weg ben met t zoeken naar mn cals en met t lean bulken.

:1e::cheer::cheer::cheer::cheer:
 
Back
Naar boven