Fitness Seller

Emielos road to a better (MAP) fysiek

10 min fietsen is prima.
Ik zat op kantoor vlakbij de nieuwstad. Elke dag kwam er een pooier met de auto zijn vrouwtje afzetten en wachtte dan de hele dag naast ons kantoor totdat ze klaar was. Zat zowat de hele dag in zijn auto te blowen... Vaag.

Tegenover ons kantoor zat een student, op een regelmatige basis, te rukken met de gordijnen open :wanker:. Met mooi weer lagen de studentes altijd lekker te zonnen op het dak. :emo: Ze zwaaiden altijd wel even netjes als ze ons doorhadden haha

Haha de stad zelf is best druk etc. Zeker als je het vergelijkt met een dorp met stadsrechten zoals assen

Grunn vind jij niet echt druk?:P

Je hebt je bericht aangepast zo te zien maar alsnog:
Heb ook nooit overwogen om mezelf uberhaupt aaan te melden bij een vereniging. Al die verplichtingen die er bij komen vind ik helemaal niks. Op zijn tijd op stap en een avondje doorzakken vind ik wel leuk. Maar niet elke week minimaal 1 a 2 keer.

Het voelt nu echt als terugkomen in een dorp na een jaar Taipei en Brussel eigenlijk, maaar ik snap goed wat je bedoelt!

Welk bericht? Ik heb niks aangepast iig :P.

Laten we het erop houden dat bodybuilding en een studentenvereniging eigenlijk niet samen gaan ;). Al die avonden verplicht zuipen gaan je niet helpen iig.

Ik heb voor mijn werk ook even in Mumbai gezeten. Als je daarna in Nederland komt lijkt het wel vakantie zo rustig

• Topic Starter Topic Starter
10 min fietsen is prima.
Ik zat op kantoor vlakbij de nieuwstad. Elke dag kwam er een pooier met de auto zijn vrouwtje afzetten en wachtte dan de hele dag naast ons kantoor totdat ze klaar was. Zat zowat de hele dag in zijn auto te blowen... Vaag.

Tegenover ons kantoor zat een student, op een regelmatige basis, te rukken met de gordijnen open :wanker:. Met mooi weer lagen de studentes altijd lekker te zonnen op het dak. :emo: Ze zwaaiden altijd wel even netjes als ze ons doorhadden haha
Haha dat laatste is wel Nice. Beetje mooi vrouwtjes kijken vanuit je kantoor heerlijk!
Dit soort verhalen kan ik wel waarderen:p

Het voelt nu echt als terugkomen in een dorp na een jaar Taipei en Brussel eigenlijk, maaar ik snap goed wat je bedoelt!

Welk bericht? Ik heb niks aangepast iig :P.

Laten we het erop houden dat bodybuilding en een studentenvereniging eigenlijk niet samen gaan ;). Al die avonden verplicht zuipen gaan je niet helpen iig.
Ja als je het met die 2 steden vergelijkt is het hier van de kalm aan vereniging.

Ja zag eerder het stukje niet van; dan had je jezelf kunnen aanmelden bij vindi. Zag dat pas bij de citaat dus dacht dat je hem misschien had aangepast.

Nee True that. Maar het hele verenigingsleven spreekt mij ook niet aan. Kom misschien ook door juist zo met sport en voeding bezig te zijn.

Vandaag weer tijd voor borst + abs en 1 oef schouder.

Borst heb ik in 2 delen gedaan al lag dat niet helemaal in de planning. Met fitness B moesten we een soort test uitvoeren of je meer fast twitch of slow twitch bent. We moesten je 1 rm opzoeken en vervolgens reps op 90/80/70/60 % tot fail maken. Je kon kiezen tussen bench of squats. Je raad het al van 90% ging doen, bench indd. Ikzelf heb dit ook gedaan omdat mijn benen nog zwaar fokt op waren van dinsdag.

Na 3 setjes zat de pomp in borst er al aardig in. Na fitness B nog borst verder aangepakt vandaar dus 2 delen.

Het ging zoals volgt op de bench:
10xstang
10x40
5x60
5x80
3x85 ( de max voor mij. Even uitgegaan van en 90 1 rm)
6x80 90% niet helemaal
10x72
14x63
20x55 ( 54 was kut met schijven) na 20 reps nokte mijn borst ermee. Helemaal leeg. Pomp ook bizar aanwezig.
Klaar met fitness B en toen ri biggy voor de echte training

Rug oefeningen. Branden als ma lije. Benieuwd of coach al wat verschil ziet volgende week donderdag.

Incline db press
12x24
12x30
10x30
8x30

Ellebogen langs lichaam laten zakken en dan weer omhoog en borst knijpen
3x12x14 Oh wat blijven mijn triceps toch fijn zichtbaar met deze oefening. Zelf inimini streepejs ( i like)

db press en op het einde pinken naar elkaar duwen. Combi van een db press en de vorige oefening.
3x12x14 Fokt op moeilijk. Ging ook maar net aan

landmine press
12x20
3x12x30
10x20

Chest press
2x10x66
8x66 helemaal leeg

Aardig volume voor borst dacht ik zo!

Side raise
3x12x9

Hanging leg raise
3x20

Lekkkahh!

Vandaag weer legs gepakt. sinds vrijdag is de spierpijn van dinsdag weg dusja ben benieuwd hoelang het dit keer aanhoud.

Legs weer aangepakt met een belachelijk lekker volume al zeg ik het zelf haha. Na de eerste oefening liep ik alweer mank. Op een gegeven momet kwam er zelfs een fitness instructeur van biggy naar mij toe: wat heb je met je been? ik: uhm niks ik train vandaag benen watdan?

Rug setjes

hack squats
10xlos
10x20
4x12x40 yeah buddy!
1x10x40 Kreeg er niet meer uit. Benen al goed naar stront..

Lunges
3x12x30 Paar keer wankelen lekker hoor :D

leg ext
2x14x66
12x66 Burn als ma lije..

liggend leg curl ( volume motherf*cker!)
5x12x41 Die laatste net aan. Hams al goed leeg voor deze oef althans

zittend legcurl
3x12x59 Branden als ma lije weer

staand kuiten
2x20x90
3x15x90

hanging leg raise
2x20
10

Lekker laten fikken die benen, strompelend de gym uit. Mij kijken ze ook raar aan als ik van de ene naar de andere oefening strompelen:D

Probeer eens Bulgarian split squats anders, als je lekker wilt wankelen.. :D

Vandaag weer tijd voor rug/schouders. Vandaag weer begonnen met BOR. De t*ring wat krijg ik daar meteen een goeie pomp van. Tijdens t-bar heb ik dit veel minder.. Lats stonden na de BOR al lekker wijdt.

Donderdag team training bij biggy echt benieuwd of er verschillen zichtbaar zijn. Heb het gevoel dat borst wel wat meer bijtrekt nu maar dat kan ook bedrog zijn.

Ook weer even dextrose toegevoegd na de training. Easy 100kcals

rug WU
achterkant schouders stonden goed vol moie...

optrekken
2x6xBW ook wel de max voor nu..

BOR
10x60
4x10x70
12x60

Single hand BB row
35kg op de bar. Wel kut om uit te voeren omdat je geen greep hebt. Je moet met je hand dus het uiteinde van de barbell vast pakken..
3x12

onderhandse grip pulldown
3x12x59 focking pijnlijk weer. Onderarmen hadden het ook zwaar..

incline bench dumbel row
3x12x18

dumbel shoulder press
3x12x20
10x20
6x20 kracht was gone..

Side raise single hand
3x12x9

Front raise zittend
3x10x12 jeez focking pijnlijk weer.

Team training? Met Jack?

Pijnlijk...als in: pijnlijke pomp waarschijnlijk?! Ziet er goed uit allemaal:thumbs:

Ja team training met Jack. Ik en 3 anderen van team jtc gaan trainen. Jtc bestaat uit +- 18 atleten

Pijnlijk...als in: pijnlijke pomp waarschijnlijk?! Ziet er goed uit allemaal:thumbs:
Pijnlijke pomp indd. Heb ik heel vaak met rug. Pomp is altijd bizar in de lats. Nu hopen dat het een keer gaat resulteren in goeie dikke lats die er goed uitlopen met front double bicep. Beetje zoals @Wengstertje heeft zegmaar

Gezellig man :D!

Vandaag alleen borst gepakt omdat ik morgen rug schouders ga pakken tijdens de team training. Goed veel volume gepakt op borst en ook even een nieuwe oefening geprobeerd. Was een lekkere oefening alleen wel focking pijnlijk door de squeez. Deze oefening heet iets van around the world geloof ik,
Had hem uitgevoerd op een incline bankje. dumbels in de hand en je hebt je armen gestrekt achter je. Daarna daar je je armen naar buiten en vervolgens naar voren waardoor je je borst volledig aanspant. Was best een chille oefening voor de squeez. Of deze oefening veel nut heeft weet ik niet.

Morgen ook weer even vet meten. Benieuwd wat mijn VP nu is.

Rug oefeningen. Achterkant schouders zaten ram vol!

Incline db press
10x14
10x22
12x30
10x30
8x30
7x28 kracht was op.

Ellebogen langs je lichaam laten zakken en dan dumbels weer naar elkaar toe werken. Maximale contractie op de borst
3x12x14 pijnlijk as fock!

db press en dan pinken naar elkaar toe draaien
3x12

Around the world
3x10x4

landmine press
3x12x30 kg op de bar
14x30 even maximaal
10x20

Klaar met borst. Voel mijn borst nu nog steeds. Na de training zag chest er wel lekker uit. ziek opgepomt en voor het oog zag het er goed uit als geheel.

Voeding is ok vol te houden. Overdag kom ik goed door. Alleen 's avonds echt zieke zieke honger..

Vandaag rug schouders gedaan met een teamgenoot. was een heavy training met high reps 25-20-15 was behoorlijk afzien. 3 anderen hebben benen gedaan en een jongen wat borst met armen niet helemaal interessant voor dit log maar ok.

Training was dus zwaar maar wel relaxt. Ook leuk om kennis te maken met meerdere mensen van JTC

achterkant schouders in omgekeerde fly machine
4x12

Row machine rechtopzittend ( plate loaded)
25x20
20x30
15x15 echt maximaal dit wat was dit kapot zwaar.

rows in de shrug machine
25x20 te zwaar eigenlijk vorm ging eraan bij de laatste 3
20x20
15x20

deadlift variant hier
25/20/15 gewicht weet ik niet meer

plate loaded lat pull
25x20
20.x30
15x30

lat pull in de nek
3x25/20/15x 32

cable row
3x25/20/1546

Rondje schouders
upright row
zoveel mogelijk gewichten pakken van het rek en daar max 10 reps mee maken.
begonnen met 20kg
20/25/30/35 laatste maar 6 hh

neck press
zelfde variant als hierboven
weer begonnen met 20k geeindigd met 45

front press
zelfde als hierboven

daarna pas rust fockign zwaar wel

side raise
4kg/5/8/10 zoveel mogelijk reps

Erachteraan hetelfde alleen dan met front raise

Klaar..

voor de mensen die mij niet kennen. Ik ben die albino helemaal rechts. Ik haat mijn arm - kuit verhouding grr..

Ik zou je afgaande op de foto toch wel wat kilo's meer geven!!

Flinke volumes worden er weggedraait daar! Ik hou ervan:thumb:

Lekker getraind man vandaag, leuk je hier ook te zien :)

Lekker bezig hier!

Tijd voor mela :D

Terug
Naar boven