- Waardering
- 15.402
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mwa in het begin ging gewicht heel hard + kracht was sick! Ga mijn eten volgende week weer verhogen dus gaan het zien.Merk je echt veel van een rebound? Of niet echt "speciaal"
Kcal zitten nu op 3300, ga vanaf volgende week naar 3500 denk ik, Ligt ook een beetje aan de vet meting van volgende week,Lekker bezig zo te lezen Emiel!
Wat heb je nu voor kcal-inname? Ben benieuwd naar de foto's.

Ik houd van volume pompen Haha.Training naar mijn hart ditZiet er goed uit..
Hoe is de spierpijn nu in je benen? Bij mij is de tweede dag erna meestal erger dan de eerste namelijk..
No man! Eerst komende tijd kom ik niet in Assen om er te gaan wonen/leven. Assen biedt te weinig en is gewoon saai Haha.
Denk dat ik eerder dan verwacht de 4000 alweer aantik. Gewicht was vanochtend 79,5. Nodig tijd om weer te verhogen naar 3500Hnng. Lekkere volume weer!!
Waarschijnlijk eindig jij je bulk ook wel op 4000+ kcal.
Holy shit! Heb je zoveel centen bij elkaar kunnen sparen dan?!![]()
Lekker kcals verhogen
Wat een oppervlak voor een appartement!! Hoe heb je dat kunnen regelen?
Mag je blij mee zijn en ook goed van je dat je er wel zo in staat, in tegenstelling tot 9/10 mensen die als ze eenmaal een beetje verwend zijn denken dat het leven een lachertje is.Uhm hoe zeg je dat. Mijn ouders zijn welgesteld laat maar zeggen. Zij hebben het gekocht en ik huur er financieel voordelig weer van hun. Oftewel ik ben gewoon een verwend kreng net zoals mijn zusje. Alleen zijn beide wel opgevoed met het leren van de waarde van geld. + werken voor je eigen centen om zo je eigen broek op te houden.
Ben ik ook heel blij mee indd.Mag je blij mee zijn en ook goed van je dat je er wel zo in staat, in tegenstelling tot 9/10 mensen die als ze eenmaal een beetje verwend zijn denken dat het leven een lachertje is.
Online vrienden toch haha?Emiel wil jij mijn vriend zijn. Wees blij dat het zo kan. Maakt het leven een stuk makkelijker.
Groningen trouwens?
Maakt het indd een stuk gemakkelijker voor mij indd,
.Ja in Groningen. Wil de komende jaren echt nog niet weg uit Groningen. Die "drukte" bevalt mij wel

Haha de stad zelf is best druk etc. Zeker als je het vergelijkt met een dorp met stadsrechten zoals assen

Ga net wat uit het centrum wonen (10minuten fietsen) wat voor dingen zoal gezien? Kom maar door met die mooie verhalenMooie stad hoor. Jarenlang gewerkt. Kom er nog wel geregeld.
Heb je zeker ook een mooi plekje in het centrum. Vanuit mijn kantoor keek ik op een aantal studentenhuizen. Daar heb ik wel grappige dingen gezien![]()