XXL Nutrition

Emielos road to a better (MAP) fysiek

Lekker bezig zo te lezen Emiel!

Wat heb je nu voor kcal-inname? Ben benieuwd naar de foto's.

• Topic Starter Topic Starter
Merk je echt veel van een rebound? Of niet echt "speciaal"
Mwa in het begin ging gewicht heel hard + kracht was sick! Ga mijn eten volgende week weer verhogen dus gaan het zien.

Lekker bezig zo te lezen Emiel!

Wat heb je nu voor kcal-inname? Ben benieuwd naar de foto's.
Kcal zitten nu op 3300, ga vanaf volgende week naar 3500 denk ik, Ligt ook een beetje aan de vet meting van volgende week,

Spierpijn is nog goed aanwezig. Als ik een half uurtje heb gezeten en ga dan opstaan op ergens naartoe te lopen dan is het sick. Loop de eerste meters echt wijdbeens haha.

Vanochtend vroeg gewerkt ( dag vrij van school) Aangezien ik binnenkort verhuis kan ik het extra geld goed gebruiken voor de inrichting. Voelde mij rond een uur of 8 niet helemaal 100%. Had het af en toe ook in eens super warm echt klote. Nadat ik dit heb geschreven duik ik ook lekker mijn bed in.

Vandaag rug schouders gedaan en pak morgen een rustdagje en begin dan weer met borst schouders vrijdag.

Wel een aardige training alleen iets minder bizare pomp dan anders maar ook zeker niet erg.

rug opwarm setjes.

t-bar row. Voelt vaak beter dan normale BOR dus beetje afwisselen deze 2
10x20
10x30
12x40
3x12x55
8x55 Kreeg er niet meer uit

Onderhandse greep pulldown
3x12x59 Pijnlijk..

incline bench dumbel row
3x12x18 bizar lekkere oefening dit!

Single hand cable row
3x12x26

Cable row met 2 losse grepen
3x12x46

Dumbel shoulder press
19x14 okee... Toch wat meer reps dan gedacht :p
3x12x20

Single hand side raise
3x12x9

Shrugs
4x12x44

Done en naar huis

Lekkere training! Goed pijnlijk?:P

Training naar mijn hart dit:thumbs: Ziet er goed uit..

Hoe is de spierpijn nu in je benen? Bij mij is de tweede dag erna meestal erger dan de eerste namelijk..

Eindelijk weer terug naar A-town ? :P

Hnng. Lekkere volume weer!! :D

Waarschijnlijk eindig jij je bulk ook wel op 4000+ kcal.

Training naar mijn hart dit:thumbs: Ziet er goed uit..

Hoe is de spierpijn nu in je benen? Bij mij is de tweede dag erna meestal erger dan de eerste namelijk..
Ik houd van volume pompen Haha.

Spierpijn is nog steeds sick. Toen ik opstond was het wel heel erg pijnlijk. Alleen na wat beweging loopt het wel los.

Eindelijk weer terug naar A-town ? :P
No man! Eerst komende tijd kom ik niet in Assen om er te gaan wonen/leven. Assen biedt te weinig en is gewoon saai Haha.

Ga binnen Groningen verhuizen. Ik heb straks een appartement voor mijzelf (75m2) hell yeah!
Hnng. Lekkere volume weer!! :D

Waarschijnlijk eindig jij je bulk ook wel op 4000+ kcal.
Denk dat ik eerder dan verwacht de 4000 alweer aantik. Gewicht was vanochtend 79,5. Nodig tijd om weer te verhogen naar 3500

Holy shit! Heb je zoveel centen bij elkaar kunnen sparen dan?! :eek:

Lekker kcals verhogen :)

Wat een oppervlak voor een appartement!! Hoe heb je dat kunnen regelen?

Holy shit! Heb je zoveel centen bij elkaar kunnen sparen dan?! :eek:

Lekker kcals verhogen :)

Wat een oppervlak voor een appartement!! Hoe heb je dat kunnen regelen?

Uhm hoe zeg je dat. Mijn ouders zijn welgesteld laat maar zeggen. Zij hebben het gekocht en ik huur er financieel voordelig weer van hun. Oftewel ik ben gewoon een verwend kreng net zoals mijn zusje. Alleen zijn beide wel opgevoed met het leren van de waarde van geld. + werken voor je eigen centen om zo je eigen broek op te houden.

Uhm hoe zeg je dat. Mijn ouders zijn welgesteld laat maar zeggen. Zij hebben het gekocht en ik huur er financieel voordelig weer van hun. Oftewel ik ben gewoon een verwend kreng net zoals mijn zusje. Alleen zijn beide wel opgevoed met het leren van de waarde van geld. + werken voor je eigen centen om zo je eigen broek op te houden.
Mag je blij mee zijn en ook goed van je dat je er wel zo in staat, in tegenstelling tot 9/10 mensen die als ze eenmaal een beetje verwend zijn denken dat het leven een lachertje is.

Emiel wil jij mijn vriend zijn :p. Wees blij dat het zo kan. Maakt het leven een stuk makkelijker.

Groningen trouwens?

Mag je blij mee zijn en ook goed van je dat je er wel zo in staat, in tegenstelling tot 9/10 mensen die als ze eenmaal een beetje verwend zijn denken dat het leven een lachertje is.
Ben ik ook heel blij mee indd.

Ja van die typische verwende krengen zijn echt kut. Hier in Groningen hebben we daar een naam voor: Vindicat.
Werken voor je eigen centen ho maar en papa betaald maar.
Emiel wil jij mijn vriend zijn :p. Wees blij dat het zo kan. Maakt het leven een stuk makkelijker.

Groningen trouwens?
Online vrienden toch haha?:P Maakt het indd een stuk gemakkelijker voor mij indd,

Ja in Groningen. Wil de komende jaren echt nog niet weg uit Groningen. Die "drukte" bevalt mij wel

Dat verklaart al een hoop. Erg fijn dat je iig niet naast je schoenen gaat lopen. In dat geval had je jezelf meteen aan kunnen melden bij Vindi inderdaad :D.

Ja in Groningen. Wil de komende jaren echt nog niet weg uit Groningen. Die "drukte" bevalt mij wel

Drukte..?:P

Haha de stad zelf is best druk etc. Zeker als je het vergelijkt met een dorp met stadsrechten zoals assen

Grunn vind jij niet echt druk?:P

Je hebt je bericht aangepast zo te zien maar alsnog:
Heb ook nooit overwogen om mezelf uberhaupt aaan te melden bij een vereniging. Al die verplichtingen die er bij komen vind ik helemaal niks. Op zijn tijd op stap en een avondje doorzakken vind ik wel leuk. Maar niet elke week minimaal 1 a 2 keer.

Vindicat bitches zijn makkelijk te naaien als je beetje buff bent :cool:

Ervaring @Pillz ? Tell is more. Genoeg Groningers die meelezen

Netjes dat je er zo instaat. Uiteindelijk zul je veel ook gewoon zelf moeten doen in het leven en dat wordt best moeilijk als voorheen alles voor je gedaan en gehaald werd lijkt me.

Wordt genieten van je lekkere grote ruimte!

Mooie stad hoor. Jarenlang gewerkt. Kom er nog wel geregeld.
Heb je zeker ook een mooi plekje in het centrum. Vanuit mijn kantoor keek ik op een aantal studentenhuizen. Daar heb ik wel grappige dingen gezien :penis:

Mooie stad hoor. Jarenlang gewerkt. Kom er nog wel geregeld.
Heb je zeker ook een mooi plekje in het centrum. Vanuit mijn kantoor keek ik op een aantal studentenhuizen. Daar heb ik wel grappige dingen gezien :penis:
Ga net wat uit het centrum wonen (10minuten fietsen) wat voor dingen zoal gezien? Kom maar door met die mooie verhalen

Terug
Naar boven