AndroidHealthClinic

Emielos road to a better (MAP) fysiek

• Topic Starter Topic Starter
touwtje trek 3x15-20 ss Lat pul achterlang ( met 2 vinger vasthouden)
Wat is dit? Touwtje trek?
En neem aan behind the neck lat pulldown? Why met twee vingers :P?

Geen haat allemaal, ben srs benieuwd wat het brengt.

Lekker Test E faceje
Touwtje trek is high cable row had even geen zin om het zo op te schrijven Haha:p
Behind the neck pulldown met 2 vingers is omdat ik anders teveel ga werken met mijn armen. Door relatief minder grip werk je dus meer met je lats dan te gaan compenseren met je armen door echt te gaan trekken.

Sorry, maar dat begrijp ik niet helemaal.
Dus met 2 vingers lat pulldown werk je minder met je armen?
En het gewicht moet dan aardig omlaag lijkt mij.

Duim ook overhands zodat je armen minder verzuren door het knijpen snap ik, maar dit niet echt.

Geen persoonlijke aanval Emiel, absoluut niet.
Maar ik kom regelmatig aparte' opdrachten 'tegen die ik echt niet begrijp.

Sorry, maar dat begrijp ik niet helemaal.
Dus met 2 vingers lat pulldown werk je minder met je armen?
En het gewicht moet dan aardig omlaag lijkt mij.

Duim ook overhands zodat je armen minder verzuren door het knijpen snap ik, maar dit niet echt.

Geen persoonlijke aanval Emiel, absoluut niet.
Maar ik kom regelmatig aparte' opdrachten 'tegen die ik echt niet begrijp.
Je trekt minder met je armen indd. Let op hier komt brosciene: Ik heb het gevoel dat ik meer met mijn lats werk en dat ik niet andere spieren ga gebruiken om dat gewicht maar daar beneden te hannesen.

Gewicht voor die setjes zit op de 32/36kg. Deze setjes zijn eigenlijk puur om bloed in bovenkant rug te pompen,

Je trekt minder met je armen indd. Let op hier komt brosciene: Ik heb het gevoel dat ik meer met mijn lats werk en dat ik niet andere spieren ga gebruiken om dat gewicht maar daar beneden te hannesen.

Gewicht voor die setjes zit op de 32/36kg. Deze setjes zijn eigenlijk puur om bloed in bovenkant rug te pompen,
Ik geloof je als mede-bro-scientist

Zo weer tijd om te loggen. Afgelopen dagen erg druk gehad met van alles dus geen tijd gehad om te loggen. Vrijdag nog wel netjes rug schouders gedaan. Was een redelijke training alleen blijft apart om niet met een vast trainingsschema te trainen. Voor mijn gevoel doe ik dan maar wat in de gym en heb ik geen doel.. Binnenkort maar eens een met coach over hebben.

Vandaag chest schouders gedaan. Ik denk dat voor mij nog steeds het best is om borst schouders 2 keer per week te pakken. Dit ook maar even overleggen. A.s. vrijdag met fitness een test doen of mijn lichaam meer uit fast switch vezels bestaat of slow switch, ik zet hier persoonlijk mijn vraagtekens bij. Valt dit namelijk wel te testen etc? wat is jullie mening hierover?

De pomp in borst was echt freaking bizar. Echt facking heerlijk! Tijdens schouders zag ik wel weer genoeg mensen kijken. Nog steeds wel lekkere dickskin op de arms.

Incline bench
10xstang
10x30
10x40
12x60
10x60
8x60 Rust rond de minuut

Fock ik ben mijn WU oefeningen vergeten. Die doe ik later wel op de training

dumbellpress en bovenin pinken naar elkaar toe en borst zo knijpen
3x12x14 pomp aanwezig!

Fly beweging maar ellebogen laten zakken en mij omhoog komen dumbel tegen elkaar knijpen. Lijkt wat op dumbel press eigenlijk
3x10

vorige 2 oefeningen combineren. Jezus wat deed dit veel pijn de t*ring.

BB press. BB press in zo'n houder voor t-bar. Handen om te bar vouwen en zo uitstoten. Echt een heerlijk pomp oefening voor borst
3x12 borst ram vol..

chestpress
3x10x66

Chest dips
3xfail reps rond de 6-8

bb shoulder press
3x10x40

side raises
3x12x9 goeie pomp wel!

dumbel front raise
3x12x12

abs
hanging leg raise
2x20 maximale verzuring al
10

Aardig zieke volumes wel! Die BB press heet landmine press volgens mij..

Hoe gaat het met de gains ! Lekkere training !

Ja gaan wel ok geloof ik. Gewicht hangt rond de 80-81 en vet geen idee. Zie ik volgende week weer.

Zo zonet weer benen gepompt. Focking zieke training weer... Pomp in benen was echt bizar en met hack squats had ik bij mijn 4e set al kramp feelings in de quads wanneer ik beneden was. duidelijk niet gewend aan de 10-12 reps op die oefeningen.

nu 2 uur later heb ik nog steeds die kramp feeling.. Na de hack squat liep ik al alsof ik uit het kralingse bos kwam..

Hack squat ( weerstand zoner gewicht is al 47kg
10x10
12x25
12x35
4x12x40 Jezus quads al zo ram vol :o

Lunges
12x20
3x12x30 Kapot en al trillend op de benen

leg ext
3x12x49 zien pijnlijk. Wist niet hoe snel ik na elke set van de machine af moest stappen..

Liggend leg curl
4x12x41 Laatste heel erg moeizaam

zitten leg curl
3x12x weet ik niet meer

Leg press
1xfailx66

Staand kuiten
3x20x50
13x50 op kon niet meer. Zat geen beweging meer in. Na eelke set ook het spelletje gespeeld: de grond is lava. Verdomme wat stond ik toch te tapdansen van de brandende pijn in de kuiten

High row touwtje
3x12x18

Lat pull
3x12x32 Voelde de bovenkant rug goed branden.

Even een kleine update:

Benen voelen nog steeds aan alsof ik een hele pot tijgerbalsem op mijn benen heb gesmeerd de t*ring. Kan mij niet herinneren dat ze zo kut hebben aaangevoelt ( ja alleen de eerste keer ever dat ik benen heb getraind)
Benieuwd hoe het morgen is met de pijn :o nu al spijt toe gezegd te hebben dat ik morgen kan werken

Even een kleine update:

Benen voelen nog steeds aan alsof ik een hele pot tijgerbalsem op mijn benen heb gesmeerd de t*ring. Kan mij niet herinneren dat ze zo kut hebben aaangevoelt ( ja alleen de eerste keer ever dat ik benen heb getraind)
Benieuwd hoe het morgen is met de pijn :o nu al spijt toe gezegd te hebben dat ik morgen kan werken
Succes! Dat wordt wat denk:roflol:

De spierpijn is wel ziek aan! Maar gelukkig wel minder dat vooraf gedacht. Had gedacht dat ik echt helemaal mank zou lopen aangezien ik gisteren al zoveel pijn had in de benen. Loop nu nog normaal alleen de spierpijn is wel goed voelbaar. Ook voelt het nog steeds alsof er tijgerbalsem op mijn benen zitten, dat frisse brandende gevoel wat je van dat spul krijgt.

Ik volg je logje met vergaande interesse. Ben echt benieuwd wat deze werkwijze je oplevert :)

Ik volg je logje met vergaande interesse. Ben echt benieuwd wat deze werkwijze je oplevert :)
Thx man! Zal mijn best doen op dit logje interressant te houden. Zal kijken of ik binnenkort even FB foto's kan blijven. Kunnen jullie even het totale pakket zien ipv telkens een helft Ub en een helft LB los van elkaar

Ik volg het sowieso wel :)

Merk je echt veel van een rebound? Of niet echt "speciaal"

Terug
Naar boven