XXL Nutrition

Emielos road to a better (MAP) fysiek

• Topic Starter Topic Starter
Toch heb ik ook dergelijke foto's van mijn benen..echter, wanneer ik mijn UB ook op de foto heb zijn mijn benen voor het mooie toch te klein..:sad:

Blijven knallen!
true heb ik ook wel redelijk hoor. Vooral mijn armen zijn erg dominant en erg aanwezig dat is ook de reden dat ik ze praktisch niet extra train. Heel af en toe eens.

Kuiten lijken ook wat achter te lopen, en daar massa krijgen is voor sommigen echt een ramp...

Kuiten lijken ook wat achter te lopen, en daar massa krijgen is voor sommigen echt een ramp...
Ja kuiten zijn echt fokt op man :( daarom probeer ik ze ook elke week 2 keer te pakken.
Boven armen zijn gewoon groter dan mijn kuiten FML! Dit is al praktisch zo sinds ik ben begonnen met trainen.

Vindt het er zelf ook echt niet uit zien dus blijven we pushen.

Verder nu onderweg naar lemmer voor meting en training. Kijken wat vet percentage de afgelopen 2 weken heeft gedaan. Hoop gelijk of iets naar beneden we shall see.

Schouder nagenoeg geen last meer van waar ik ook zeer blij mee ben

Succes! Voeding nog aangepast dan?

Kuiten kunnen echt naar zijn idd. De oplossing is natuurlijk gwn lange broeken dragen :p

Vanmiddag langs jack geweest! ochtend gewicht it nu in de richting van 85,5 ongeveer. Gewicht bij jack was 86,9kg en 9, nog wat % vet. Betekend dus 1% in 2 week naar beneden op ongeveer 3800kcal. Got to love my metabolisme :P Gewicht nagenoeg hetzelfde als vorige week dus wel chill. Vocht schommelingen niet meegenomen.

Kijken wat de komende dagen gaan doen qua honger. Denk dat ik het weer iets ophoog met 200kcal ofzo even kijken.

Waar bij Jack, in Joure?

Vanmiddag langs jack geweest! ochtend gewicht it nu in de richting van 85,5 ongeveer. Gewicht bij jack was 86,9kg en 9, nog wat % vet. Betekend dus 1% in 2 week naar beneden op ongeveer 3800kcal. Got to love my metabolisme :P Gewicht nagenoeg hetzelfde als vorige week dus wel chill. Vocht schommelingen niet meegenomen.

Kijken wat de komende dagen gaan doen qua honger. Denk dat ik het weer iets ophoog met 200kcal ofzo even kijken.
Alleen maar goede berichten! Doe mij dat metabolisme!:heart:

In lemmer? Daar woon ik bruh, bij strak en fit? Dat is 100 m van m'n huis :P
Nee was in sportcentrum lemmer. Aardig stukkje nog waggelen vanaf de machaha

Alleen maar goede berichten! Doe mij dat metabolisme!:heart:
Ja alles zit nu weer redelijk op de rit. Nu mezelf voller, harder en groter krijgen. Niks te klagen over mijn metabolisme indd. Tijdens prep heb ik 8 weken op 2200 geleefd en ging als een raket. Raakte wel te leeg dus dat is goed nieuws voor straks. Kunnen we straks wat hoger blijven zitten in eten.

Al heb ik er nu ook wel wat kg's bij op geplakt.
Vorig jaar woog ik op mijn top rond de 86kg nuchter met 14% dit Welliswaar met een 3 punts gemeten (taille, navel, triceps) nu doen we een 12 punts

Die gym waar je met trappertje naar boven moet?

Vandaag stond mijn borst de hele dag nog zo strak als de ziekte. Voor mijn gevoel nog steeds een maximale pomp en hardheid er in. Voelde echt gek om er zo mee rond te lopen. Vandaag ook weer laatste stage dag gehad van deze week:) rond 18:00 uur thuis even snel wat naar binnen en vervolgens naar biggy voor een lekkere benen training. Verdomme ik was niet de enige die benen op het menu had staan. Praktisch alle racks bezet, hacks squats bezet FML. Nouja na het opwarmen maar eens gekozen voor de 45 graden legpress. Deze al een hele lange niet gedaan dus dit was een prima mogelijkheid om er mee te starten.

Eindstand: benen nu weer flink naar stront! Helemaal naar de graftyfes en merk ook weer dat het lente wordt. vorige week was het ook mooi weer en een aardig temperatuurtje en dat merk ik gelijk met trainen. Begin dan weer meer te zweten dan wanneer het koud in buiten. Had het vandaag dus tijdens de training weer lekker warm en zweet was aardig..

afijn de training

leg curl
3x10x32 WU

leg ext
3x10x32 WU

Legpress ( weerstand is van zichzelf 75 of 78. Weet het niet meer precies) gewicht in schijven
12x50
12x100
12x150
5x12x180 zo de knetter dit voelde weer apart. Benen stroomde al goed vol en voelde apart maar pijnlijk en chill in de benen. Pak ze zo toch net wat anders dan met hack squats. Schouder breedte en zo diep mogelijk zakken totdat je kont van het zitje af komt. Knieën 10cm van mijn borst af ongeveer. goed diep gegaan

rdl dumbels
2x12x32
14x32 deze vlogen echt omhoog. Twijfelde om hoger te gaan maar toch maar niet gedaan
12x32 gvd dit was op 1 of andere manier echt tyfes zwaar..
14x32 maximaal.. Pomp ook van hier tot tokio in de hams en billen.

liggend legcurl
3x15x45

single leg curl
3x10x20
afmaken met 2 benen. 10 reps ofzo helemaal ram vol. Liep hierna ook al meneer wijdtbeens, alweer..

lunges
3x12x40 au! AU! AU!

leg ext
2x15x73
12x73 kapoet en af..!

kuiten staand
3x20x50
13x50 meer was neit mogelijk

Lekkere legday man! Dat zakken tot je loskomt van het zitje zou ik niet doen op de legpress, wil je je rug gezond houden.

Lekkere legday man! Dat zakken tot je loskomt van het zitje zou ik niet doen op de legpress, wil je je rug gezond houden.
Ja bedoel ook meer dat punt voordat je jezelf krom trekt alware. Dus net voor het punt stoppen wanneer je reet kanteld. Indd vanwege dat gezeur anders met je (onder) rug, vaak genoeg daarom wat verrekt of irritatie opgelopen.

Terug
Naar boven