XXL Nutrition

Emielos road to a better (MAP) fysiek

• Topic Starter Topic Starter
Gisteren weer borst schouders gepakt. Gisteren geen zin gehad om te loggen en nu ik in het zonnetje voor het appartement zit weer eventjes wel haha.

Training was super lekker ondanks nog wat spierpijn in de borst. Had verwacht dat het niet heel best zou zijn met kracht maar het ging toch alleraardigst goed. Pomp zat er vanaf de 1e oefening al bizar goed in kolere..
Geen pijn gehad tijdens de oefeningen waardoor dit ook langzaam lijkt weg te trekken gelukkig. Na de training een aantal setjes ab wheel gedaan oftewel piste daarna weer ju'dorange omdat buikspieren zo verzuurd waren haha:rolleyes:;)

afijn de training

incline db press
10x16
10x22 beetje WU ondertussen triceps en schouders ook wat opwarmen.

14x24
12x24
14x24
2x14x24 lekkah!

Dumbels uit laten zakken en dan knijpend weer naar boven.
3x12x14

landmine press
3x15x25

fly machine, cable was telkens bezet dan maar dit
3x12x66 kolere borst rammetje vol te bizar

dumbel front raise
3x12x12

side raise single hand
3x12x9

rug tegen de muur en front raise met schijf
3x10x10 kon niet meer was echt af en t*ring vol

uprright row
3x10x25

ab wheel
3x20

Volgende keer weer eens beginnen met ziten ohp voor de schouders.

Zo weer rug kuiten pakken. hier alvast een beetje motivatie.
Zo'n heerlijke track is dit!

Vind de productie van het nummer bagger, maar het nummer zelf is wel echt keihard!

Vind de productie van het nummer bagger, maar het nummer zelf is wel echt keihard!
Haha ieder zo zijn mening natuurlijk, niet iedereen waardeert dezelfde muziek smaak.

Dit is voor mij 1 van de nummer die ik pomp als er echt een hele zware set aan komt. volle concentratie, een stierenblik heb ik dan. Kan het niet beter omschrijven zegmaar. volle bak focus, volle agressie en gaan :P

Vandaag weer hams.rug kuiten gepakt. Kneiters wat een fijne training weer. Pomp was kolere kut en focking ziek aanwezig. Na hams schuurde mijn dijbenen echt tegen elkaar. Liep echt klote en irritant. Rug stond weer zo bizar vol dan normaal lopen enigzins een opgave was moie.. De gainz gaan trouwens goed, jas begint steeds strakker te zitten dus we gaan goed ondanks dat de weegschaal nog niet heel rap omhoog gaat.

hams opwarmen in de zittende curl
3x15x32

stiff dl
2 setjes WU met dumbel
12x34
4x12x36 poeh moeilijk zwaar wel..

liggend legcurl
3x15x45 Al zo goed als op en leeg

single leg curl
10 beide benen. Toen doorgaan met 2 benen tegelijk. Kreeg er 5 uitgeperst en toen was het klaar lol

Wijdtbeens naar de pulldown
2x15x32
2x14x52+2,5
2x12x52+2,5 rug had het behoorlijk zwaar en was snel op. Komt toch door de stiff dl

single hand pulldown
3x12x18

dumbel row op het rekkie
3x12x30 Goeie MMC wel niet te zuinig. Dumbel begint iets meer naar voren en trekt hem dan naar onderste punt lat. geen idee of dit beter werkt maar voel mijn gehele lat zoveel beter niet te zuinig.

close grip cable row
3x12x66 goddomme wat stond mijn rug vol niet te zuinig!

shrugs
15x40
13x40
14x38

staand kuiten
4x10x50. Volle rom en langzame reps t*ring zwaar!

Bovenkant rug lijkt ook wat dikker te worden. Maar zijn nog lang niet klaar dus blijven we pushen

r70yet.jpg

Beste rug!

Uppen dat gewicht op de incline db press!

Haha ieder zo zijn mening natuurlijk, niet iedereen waardeert dezelfde muziek smaak.

Dit is voor mij 1 van de nummer die ik pomp als er echt een hele zware set aan komt. volle concentratie, een stierenblik heb ik dan. Kan het niet beter omschrijven zegmaar. volle bak focus, volle agressie en gaan :P

Dat is helemaal waar! Kan hardstyle wel waarderen, zolang het maar raw is en niet van die progressive shit, daar word ik zenuwachtig van.
Vind bv Frontliner - Melodyman heel vet & technstyle nummers ook vaak.
Deze (de drop van 3:10 met name) was echt vet op mysteryland. Maar daar dans ik dan ook alleen op, met wat op :)

Zie het al helemaal voor mij, opperste focus :roflol:

Goeie rug!

Wat ben ik blij dat ik gister van mijn vriendin een nieuwe MP3 player heb gehad...RAMMEN!!:fire:

Wat ben ik blij dat ik gister van mijn vriendin een nieuwe MP3 player heb gehad...RAMMEN!!:fire:
Haha lekkah! Hieruit begrijp ik dat jij dit soort muziek wel kan waarderen? Dan weet ik wie ik moet taggen hier als ik weer een fijn nummer heb gevonden

Ik heb geen goede ervaring "met wat op" en Mysteryland :loony:
Tell us more!

Zo ook weer terug van werk. Je merkt dat het mooie weer begint want wat een teringzooi weer lol. 5 na leveringen gehad. Te weinig besteld voornamelijk en ja dat merk je met de terrassen open nu. Oftewel dan mag ik weer aan komen draven met extra spul. Achja goed voor de uurtjes zullen we maar zeggen.

Tijdens werk eet ik vaak even snel een paar hapjes tussen. In 1 keer een "grote" maaltijd werkt vaak niet goed door tijd tekort. Achja zo lang je je kcal maar haalt en dat lukt prima zo.

Pakje chocomel mee en je zit prima joh :D.

Lever je goederen aan horeca of zo?

Uppen dat gewicht op de incline db press!
Haha ja cht he. Vorige keer lukte 4/5x12x26 niet dus dacht doe even een stapte terug om die 24 goed te doen. Volgende keer indd mooi 26 pakken

Pakje chocomel mee en je zit prima joh :D.

Lever je goederen aan horeca of zo?
Haha kan ook indd. Pak choco kan zo in de koeling.

Ja bedrijf waar ik voor werk levert groente en fruit aan horeca zaken. Prima bedrijf om voor de werken. relaxt baantje, beetje rondrijden, beetje sjouwen en betaald super als bijbaan

Kijk aan. Mooi voor elkaar bro! Hanos zeker?

Terug
Naar boven